Rabu, 30 November 2016

PIL TONGKAT ALI (KUANTITI 10)





Hari ini ialah hari terakhir tok di Langkawi, Ini kira antara item besar yang mampu tok usung bawak balik, selebihnya item kecil kecil sahaja untuk di masukkan ke dalam kedai butik tok tu. 


Item ini ialah Pil Tongkat Ali, usah risau, sah sah halal, produk ni bukan setahun dua di pasaran Langkawi, 

Untuk mendapatkan Tongkat Ali purba ini, Tok pusing langkawi selama 3 hari 3 malam ( selebihnya waktu tidur ler ) kerana kebanyakan kedai habis stock.. Sampailah tok ke 1 kedai yang agak terceruk sikit di jalan Kabel car tu, Alhamdulillah Tok nak sapu habis tak boleh. Modal pulak besar, Tok takut kang kena cukai pulak, dah berapa pula modalnya. 

Jadi Di sini ada 10 sahaja.. Kepada bakal pembeli, kalau Testimoni bagus, insyallah tok datang sekali lagi.. Kita Ambil kuantiti besar terus ya. 


Harga?.. tu kat kotak ada dah..kita tak markup punnn... 


Di makan sehari 2x selepas makan , amat baik bagi hubungan suami isteri, Amat baik bagi mereka yang lemah tenaga batin, zakar lesu , kurang selera makan, kurang selera nafsu, insyallah...silakan

Kod Produk : TONGKATALIKAWI
Bentuk : Pil
MAHAR : 39.80

Ni kos belum masuk pos, kalau kesian ke tok, bagi la kos pos Rm 8 tu, kalau tak kesian pun takpa.. len kali mai beli sendiri di sini bhahahha




11 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN