Khamis, 24 November 2016

FREE GIFT















































































Ini?.. toksah tanya tok, tok pun belum habis congak apa kebendanya khasiat dia... jadi sementara dalam kajian.. Tok bagi saja kepada hangpa semua.. 

Anggap sedekah saja lah no

Stok dapor tadak, tengah kaji, dah siap kaji baru kita boh maharnya

65 ulasan:

  1. Balasan
    1. Tahniah tn mus, tn ben, tn lykan dan tn nusantara.. da mmg rezki.. walaupon masa yg sama, tp xbertindih..

      Padam
    2. Terima kasih tuan... & tok juga.. ;)

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. Dapat huhu dari berputih mata..kalau dh rezeki tk kemana..

      Padam
    2. Tahniah tn sham.. rezki tn.. dpt jgk.. hehe..

      Padam
  10. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  11. Ramai grab brg sama nampak. Sila semak balik na sapa dapat. Rasanya tau sendiri dah ni

    BalasPadam
  12. 1a-tuan IB
    2a-tuan ben
    3a-tuan mus
    4a-nusantara
    5a-tuan lykan

    Sttle,hehehe..tahniah semua

    BalasPadam
  13. yg menang (mus 3a, Ben 2a,Lykan hypersport 5a, Nusantara 4a, Iblis singa 5a) tahniah pada pemenang, jd P.A tok plak laa,hehe

    BalasPadam
  14. grab tok mat jer abih cita.....hi hi hi

    BalasPadam
  15. bila dah brg free sampai grab 2 skali pon ade.. hehe jgn biarkn perasaan tamak menguasai diri ye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xpa tuan..in shaa Allah,rezeki tuan jiwa msti ada nnt...mcm sy,sy xkisah sgt dpt ke x,sbb sy pon kurang dh mahar brg dr tok..biasa la masalah kewangan,simpan duit nk sambut anak ke 2..hehehe..

      Padam
    2. Allahhirobbi tahniah tuan dapat rezeki besar tu..

      Padam
    3. Di kemudian nanti ayah kena tulis sekali grab 1a utk kawan..nama... dan seterusnya.

      Tiada siapa bsalah d sini. Jadi sila fahami semula undang undang blog dri awal.

      Kalau x ikut memang jadi masalah. Dan masalah begini pernah berlaku di zaman dulu

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami