Khamis, 10 November 2016

GELIGA PERMOHONAN

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.

Geliga permohonan akan di buka pada 25hb november sehingga 5hb disember . ia akan di jalankan pada 5hb disember 2016 pada jam 6.00pm samada di Betong atau Kebun raja Perlis banjaran Nakawan.

Kadar upah masih sama iaitu 100mlr bagi 1 nama.

Bagi yang ingin membuat persiapan awal . pembayaran dibuka mulai sekarang sehingga ke tarikh berkenaan dan boleh meletakkan nama di dalam senarai terawal.

Geliga Permohonan di jalankan 1 tahun 3x sahaja iaitu sekitar bulan 1-2 , Bulan 5-6  dan bulan 11-12 setiap tahun. 

1 Nama boleh buat 2x sahaja kerana ia boleh di bin / binti ibu dan bapa

Sekiranya anda ingin jalankan dalan 1 sesi nama anda sahaja ( 1 nama ) berbin ayah dan ibu bermakna ia sudah jadi 2 nama. 

Sekiranya anda memberikan nama PALSU, GP tetap di keluarkan kerana di dalam dunia ini nama Palsu itu wujud dan ibaratnya anda tolong bayarkan untuk orang lain, hal ini sudah kita jelaskan sejak lama dahulu , khasiat bagi permata yang bukan nama nya maka khasiat tidak akan ada. Ini bermakna anda boleh memakai nama sesiapa sahaja atau main tembak sahaja atau anda boleh menggunakan Buku Telefon TMNET dan menggunakan semua nama di dalamnya untuk mendapatkan geliga permohonan pada nilai RM 100 ini... setelah itu sekiranya anda ingin meniagakan semula , itu urusan anda dengan penama sebenar dan urusan anda dengan Allah, kami di sini tidak ikut camphor. 

Anda boleh meletakkan nama seluruh keluarga anda dan sekiranya anda ada melihat saudara anda di dalam kesusahan, apa salahnya anda mencuba dan memberikan gp tersebut kepadanya. 

GP tidak terikat kepada geliga sahaja, ia merangkumi geliga, permata, buntat, benda mistik , senjata atau azimat, namun selama ini kita hanya memperolehi Jenis jenis geliga dan permata serta buntat sahaja. 

Geliga Permohonan di keluarkan atas nama anda, permasalahan anda itu hanya Allah yang tahu, apa masalah anda, masalah kewangan, masalah rumah tangga, masalah dalam kain, masalah dalam kelambu, masalah dengan ibu bapa.. itu urusan anda dan tidak perlulah ia di sebut demi maruah anda selama anda hidup. Insyallah setelah masalah anda selesai, SELALUNYA GP akan ghoib dengan sendirinya. 

GP bukanlah batu batu luar biasa, semua yang berbentuk adalah biasa, yang luar biasa adalah kelebihannya yang tepat ke batang hidung anda semua dan tepat dengan waktu dan kesempatan yang di perlukan... contohnya... kenderaan.. anda lihat tayar anda botak... namun kerana anda ingin melihat kereta anda lawa, anda pasang dulu skirting, esoknya tayar anda pancit... nak tukar duit dah lari bajet ke skirting.... jika pada pakar.. yang perlu di tukar dahulu ialah tayar.. Makanya GP ini umpama dari PAKAR iaitu dari Allah, dan DIA memberi mengikut yang mana di perlukan.. Masalah kita sentiasa berubah, tidak sama setiap hari, Namun terkadang kita keliru masalah mana kah yang perlu di selesaikan segera dan perlu di beri keutamaan.

Pendaftaran di bukan sekarang. Nak buat GP ni pada 5hb disember 2016. Sekiranya anda ingin melakukan pembayaran sekarang pun tidak menjadi masalah, maklumlah bulan 12 banyak anak anak nak pergi bercuti, sebelum bajet anda lari, maka anda boleh menempahnya sekarang. 

Berikan nama anda kepada Mr Baz kerana beliau akan membuat list penama penama Pemohon GP  ini seperti tahun tahun yang lepas.

Terima kasih

35 ulasan:

  1. Salam tok..ayah nk register nama anak dalam gp kali ni..MUHAMMAD FITRI BIN SHAMSUL NAZRI..

    BalasPadam
  2. Salam, maksudnya kita boleh request apa2 batu permata, camtu? Mmmm..kalau boleh...mohon 1 butir batu permata pemberian tn hj syed ashif barkhiya....tq ya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wsalam.. Geliga yg kita dpt nnt tak tentu jenis... Maafkan kalu saya tersilap tp biasanya geliga yg kita dpt, bersesuaian dgn keperluan kita.. Cuba Tuan rujuk balik komen2 bg Geliga Permohonan yang lepas-lepas.. Harap komen sy dpt membantu...

      Padam
    2. As salam tn.. utk GP ni, bkn kite boleh minta batu apa yg kita nak.. tp geliga yg dpt nt diberikan mngikut permasalahan yg kita hadapi or akan kita hadapi nt.. kira nya GP ni sbgai asbab dan salah 1 jln utk slesaikan masalah kita.. dan geliga yg diterima nt sahabat2 yg laen xkn tau ape yg kita dpt.. nasib la jika dpt 1 or 2 or lebih geliga or dlm bentuk apa2 pon.. tn ley search info sal GP di ruang item carian.. hrap mmbntu.. jika ad salah mohon tok n sahabat2 yg laen utk btul kn ye.. hehe.. 😆

      Padam
  3. payment hujung bulan... tq tok... mcm mana nak bgtau dgn tn baz tok.. x pernah join GP nie

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tuan hanya perlu wasup tuan baz nama tuan berbinkan ayah atau ibu dan terus wat payment rm100 dalam akaun MYGEMSTONE..

      Padam
  4. Balasan
    1. As salam tn.. tn ley wat pmbyran trus kat acc my gemstone, pas 2 wasup tn baz info tn.. nama penuh ber bin kan nama bapa / binti kn nama ibu.. serta detail2 tn yg laen cam biase.. tn nk lebih jelas tn ley search kat item carian, nt kua page2 GP sblm2 ni.. nt tn akn pham.. insyaAllah.. 😆

      Padam
    2. wassap mr baz 0178259540.

      1 orang kalau buat bin mak dan ayah dah jadi 2 nama

      Padam
    3. Lihat contoh yg ayah buat diatas tu haa!!

      Padam
  5. diver87..nnt saya bg nama kat mr baz

    BalasPadam
  6. Salam.. maap klau silap. sy pn newbie kt cni. klau x silap sy.. permohon kena bg tau Nama penuh, berbin kn ayah atau emak cth Nama Abu bin Ali. Atau Abu bin Peah. batu akan diterima atas rezki masing2. atas keperluan. maaf jika sy silap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya...

      kalau letak 1 nama bin mak dan ayah ia dah jadi 2 nama

      Padam
    2. Betul..danbtk silap tuan..syabas kerana suka membaca..

      Padam
  7. salam tok. tempat atau bilangan pemohon ade limit tak tok? tq

    BalasPadam
  8. Kalau join tuu...maksudnya kena hadir sekali ke tempat yg berkenaan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak payah hadir..semuanya tok aka uruskan..kita hanya tunggu dan lihat jer..

      Padam
  9. Slm tok.. mahar 100 tu.. x termasuk pos kan.. kalau x silap.. kalau pos ke kuching brp sy perlu tambah

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya tuan, la ni semenanjung rm 7.30-7.85........

      Kalau Borneo dalam rm 9.30-970

      Padam
    2. K tok.. tq.. alang.. rm10 tok..utk pos ke borneo n rm8 ke semenanjung...

      Padam
  10. Assalamualaikum Tok, Sy Berhajat utk anak lelaki sy, Nama akan sy watsup kat Mr Baz, Terima kasih

    BalasPadam
  11. Salam..tok dan tuan2 semua,sy berniat mohon 1 nama..

    BalasPadam
  12. SAYA JOINT TOK, HUJUNG BULAN AKAN BUAT PEMBAYARAN DAN DI SERTAKAN NAMA KEPADA MR.BAZ
    (BARD)

    BalasPadam
  13. Siap whatsapp Mr Baz...dan payment done melalui Maybank2u.. (KB)

    BalasPadam
  14. tok,apa beza jika nama berbin mak dengan ayah? apa,jika berbin mak..lain rezkinya,begitu jga sebaliknya? Tanya je tok,saya belum berpeluang utk order. insyaAllah tahun depan boleh..

    sara..sabah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Beza nya pada keutamaan masalah dan juga rupa paras batu

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami