Rabu, 16 November 2016

GELIGA ULAR SAWA JERAI







Untuk Kali ini, Tok masukkan Mustika Ular Sawa... itu jika panggilan dari kata bahasa Indonesia lah. Kalau kata suku tok, ia Geliga. 

Geliga Ular Sawa ini ialah Pemberian Ratu Sansaladina Dari Sebuah kerajaan di Gunung Jerai Bagi menenangkan diri tok akibat Permintaan Sejadah sebanyak 100 helai itu di perbincangkan selama 3 purnama... 3 purnama tu 3 bulan... bukan maksudnya ia di  bincangkan 3 bulan tu setiap hari, tu nama dia gila.. maksudnya dalam 3 bulan akan ada beberapa mesyuarat mengenainya. 3 bulan alam Bunian ni...hurm kita lunsum kira kira dalam 3 tahun alam kita.. jadi insyallah dalam tempoh ini sekiranya tok dapat, maka dapatlah. 

Kerajaan Jerai ni kerajaan berkecuali... kebanyakan manusia yang berhubungan dengannya banyak mahir di dalam ilmu rawatan, contohnya Pak su Yan Jeneri, Pak Su Sungai Lebaq, Pak Long mat Pendang, Bomoh patah Kota Sarang Semut dan sebagainya. 

Jarang atau boleh kata takda lah lagi org p bertapa kat sana dapat ilmu kepahlawanan ... setiap gunung ada kelebihannya.. bukan semua sama.. Kos UUM takda di USM.. dan sebaliknya lah.. lebih kurang macam tu. 

Mungkin ada yang akan kata tok ni cakap macam tahu semua... ye kan?... tok tak tahu semua , tapi apa tok cerita , apa tok bebel adalah dari pengalaman Arwah atok tok , ayah tok dan para guru guru yang dah pergi meninggalkan dunia.. Tok belajar sejak kecil... tok di ambil sebagai Anak Angkat ayah tok kerana beliau mahukan anak lelaki bagi di wariskan ilmunya.. Ayah tok ni bapak saudara tok lah. Jadi kemana lagi tumpahnya kuah yang sedang penuh di bibir kuali jika tidak ke pinggan?... mungkin orang berkata tok bertuah.... tapi percayalah... duduk di dalam bidang ini, peritnya berkali ganda tok terima dari menjadi manusia biasa. Dan keperitan itu tok kena hadap mahu atau tidak. 

Jadi sekiranya ada yang kata kepada tok, tok bercakap macam semua pandai... maka tok bercakap semula, nanti dah tua... jangan lupa ucap terima kasih sebab masa muda ada Tok Mat cuba nasihat tapi bantah, degil tak mau dengar. Sebab tok tahu di hari tua anda kelak... Kerat jari kelingking la kalau apa tok cakap tu semua tak betul atau main cakap sahaja.... sebab tok sendiri dah melaluinya. 

Geliga ular sawa ini amat besar khasiatnya. 

Baik dari segi perubatan

Baik Dari segi Keselamatan dan pelindung dengan izin Allah SWT

Baik dengan Pelarisan dan kemudahan kerezekiannya

Kewibawaan kepada musuh dan kawan

Penunduk manusia dan Jin

Membalikkan sihir musuh ( Sihir angin )

Menyerap bisa sihir dan meneutralkannya ( sihir makan ) 



Barang ada 1 sahaja, jadi sila Faham , Kuantiti banyak murah, kuantiti kecil, mahal... Tapi tok rasa berbaloi dengan apa yang sudah anda semua perolehi di sini kan. 

Alhamdulillah. jangan lupa ucapkan ia... Kalau esok tok takda... Blog ini akan di jalankan oleh isteri tok dan Mr Baz iaitu adik isteri tok....mr baz ni boleh menurun.. hangpa ja tak kenai di sebalik kehanseman beliau tu..cuma dia jenis diam diam berisi.... pada ketika itu kebanyakan ialah item isian... tiada lagi item penarikan zikrullah, hasil kerja tok akan terkubur begitu sahaja di dalam bidang penarikan. 

Untuk pengetahuan, Minyak Galak yang anda pakai di buat oleh isteri tok, ia di hasilkan di dalam keadaan suci dan bersih dan ada air wudhuk.. selalunya isteri tok akan hasilkan minyak galak selepas solat maghrib. Jangan pelik.. Mak ayah dia memang bomo pun... Kalau tok ni, ayah tok saja bomo..mak tok tidak...

Tok bercakap macam ni sebab tok tahu keadaan kesihatan tok bagaimana, tok tak tahu bila, tapi tok tahu sakitnya tok ni bagaimana sebab tok yang menghadapi... usah risau... ni bukan sihir... kepada musuh, jangan bangga.. sihir anda tak masuk pun.. tapi sebab tok memang di lahirkan ada penyakit.. adik lelaki tok juga ada penyakit yang sama... Hayat tok di jangka tak lama pun.. 

Jadi sekiranya anda rasa tok sengaja nak buat dosa menipu orang..tu dosa anda dengan tok lah.. tok marah org kata tok tipu tarik la apa la... sedangkan kat sini kita buat macam macam nak tunjukkan kepada org bahawa kita jujur . Tak apalah.. sekiranya ada yang terpedaya dengan edit edit musuh tok... Kepala najib pun org boleh letak di Gambar perempuan bogel...inikan?... Takpa... pahala tok pun bukan banyak.. jika di sana ada yang boleh tok tuntut , alhamdulillah syukur kepada Allah.. ramai yang tok boleh tuntut..bukan sikit sikit. 



Kod Produk : GUSP 131116
Bentuk : Geliga Ular Sawa
MAHAR : 600 Mlr




18 ulasan:

  1. Balasan
    1. Payment done. Dah wassap details kat tn baz. Terima kasih tok mat.

      Padam
  2. Tok buat sy rasa pilu plak...in shaa Allah,nnt sembuh la tu tok...wlupon sy dgn tok dgn shbt gb xpnh bjumpa tp alhamdulillah,sy rasa mcm dh kenai lama plak bila duk dlm blog tok ni...😁

    BalasPadam
  3. As salam tok dan sahabat2 semua.. mohon lari topik ye tok.. hehe.. kpda sahabat2 yg nk memiliki ibu duit not 50, boleh kontek sy ye.. sbb sy ad dua ni.. hehe.. dlu mase mahar xtau tntang xley memiliki lebih drp 1 not.. hehe.. trima kasih ��

    BalasPadam
  4. sabar tok.....walau saya bru je knal dan berurusan dgn tok....alahai...sedih tok.....sy bru nk knal geliga ni..sy blajar pon dri video yg tok buat...xpelah tok....insha allah pasti ramai yg brdoa smoga tok sihat dan dpanjangkn umur....

    BalasPadam
  5. Allahu..semoga tok di beri ke sihatan berpanjangan.. insyaallah

    BalasPadam
  6. Kami di blog ni sntiasa sokong tok n berdoa smga tok di beri kesihatan yg baek n di mudah kn sgala urusan tok..

    BalasPadam
  7. Salam tok sy doa kn tok di panjangkn umur dimurahkn rezeki & dlm keberkatan allah sentiasa

    BalasPadam
  8. Semoga tok dipermudahkan semua urusan baik d dunia atau pun akhirat nanti... insyaallah dgn izin yg maha esa... Allah swt.. penyakit tok akan semubuh...

    Sy pun x pernah jumpa tok n tn baz... tp rasa dah kenal lama..

    BalasPadam
  9. Insyallah. Tok ni mmg mcm ni. Tok dri.kecil lahir saraf jantung sempit. X sempat buat bypass dulu pakai spring.

    Skrg kalau badan naik saja. Kolesterol tgi dalam darah. Mula la nak pitam. Dengupan jadi slow.

    Kesan mengembara berjalan kaki. Panjat gunung ... urat dah makan..

    Bila berat naik. Urat tangkap habis..

    Selalunya tok bekam dan kurangkan berat badan.

    Dalam keadaan mcm ni dulu jantung pernah terhenti sendiri. Dan beberapa bulan lepas denyutan jadi amat perlahan. Nak gerak tangan pun x terdaya.

    Penyakit tok ni x boleh buat apa kecuali kurang makanan kolesterol. Nak buat pembedahan masuk spring kita bukan ada duit. kalau buat pun 50/50. Jadi dari mempertaruhkan macam tu duit tok banyak di habiskan utk amal jariah memandangkan kita ni nak p haji pun x mampu.

    Kalau tok duit banyak. 1st pasti tok pegi haji atau paling lakukan pembedahan jantung.

    Biarlah amal jariah tu bsama sama tok dan tuan tuan di sini. Insyallah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Minum madu kelulut 3 kali sehari, 2 sudu kecik setiap kali....baik utk badan kita...

      Padam
    2. Ia untuk org sihat tuan, untuk org yang dah lahir 1 pakej macam tok ni susah nak kata apa tuan.

      Minum ubat dan herba semua yang ada, kebanyakan untuk maintain agar tak kena, kita lahir ja dah ada.. nak kata apa dah huhu

      Padam
  10. Assalamualaikum semoga Tok Mat sehat sejahtera panjang umur dan dirahmati Allah. Pengalaman drp ayah saya anak jiran mengalami sakit jantung lebih kurang sebulan sebelum pembedahan ayah sya bg makan hati landak. Alhamdulillah beliau sihat hingga kini dan doktor batalkan pembedahan.
    Mr Baz tu dah kawin ke blum😊 kot2 blh wak nattu

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan... insyallah terima kasih atas infonya tuan.. masa kecil dulu org sarankan ayah tok cari hati lutong, tapi dia tak sampai hati. Insyallah .. cuma belum pasti adakah masalah jantung tok sama dengan masalah anak jiran tuan. tok saraf sempit... kebanyakan bayi lahir jantung berlubang. so saraf sempit agak rare jugaklah

      Padam
  11. Kami gm2 KKST perguruan tok tetap berdiri teguh dibelakang tok..inshaAllah selama2nya..

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum tok mat..Semoga Allah sembuhkan tok mat.Walaupun kita x mengenali secara dekat,tp sy merasa selesa dan mesra dgn tok mat.Sy kenal tok mat sebelum adanya blog ni.Setiap Brg dan service dari tok mat adalah terbaik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt . Terima kasih tuan. Insyallah. Tok nak kena usaha kuruskan badan. Badan berat jantung slow..ibarat body kete besar.enjin kecik..

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN