Sabtu, 3 Jun 2017

GELIGA SARANG ULAR






SOLD OUT
TN AWAN ZIK






















SOLD OUT
TN PANJI HITAM











































SOLD OUT
TN AIDIL AHMAD





















SOLD OUT
TN HARITH OTHMAN






















SOLD OUT
TN HARITH OTHMAN


Alhamdulillah Geliga Sarang Ular atau nama sainsnya ialah Fosfur. 

Di halaman ini izinkan tok membebel panjang mengenainya dan bercerita . 

Pertama sekali dulu semasa pertama kali tok menjumpai dan di temukan dengan GSU ialah di Gunung Ledang, Ketika itu tok naik ke sana berseorangan untuk menuju ke kolam Puteri, Sebelum sampai ke Kolam Puteri ada 1 denai yang di letakkan line di larang masuk, namun tok masuk tanpa pengetahuan sesiapa. 

Sampai di satu kawasan Dari Jauh tok melihat sebatang Pokok Besar yang tingginya sekitar 2x pintu rumah dan ia mempunyai kepala serupa cendawan, tok ni rabun jauh, jadi tok ke depankan sedikit, dan kelihatan ia seekor ular yang amat besar sedang mendongakkan kepalanya berpusing kiri dan kanan seolah olah cuba mencari sesuatu, tok kaku.. terdiam kerana itu lah kali pertama melihat Ular Balak.. Penebang Balak Tahu apakah Ular balak.. Jika kita melihat Sisiknya beerti hanya 1 mampu kita lakukan iaitu mengucap, kerana sudah tentu kita sudah berada di dalam lingkungan badannya, cuma untuk menunggu di belit sahaja.. Tok keras kaku. Lama kelamaan ular ini menunduk dan kembali seolah menyambungkan tidurnya. Hati tok gementar.. tapi kaki dan hati tak dapat di tolak, kaki melangkah ke arah sarang ular ini, peluh mericik di dahi.. sampai di sana, tok melihat ular ini sedang tidur dengan separuh badannya di gulungkan dan separuh lagi di biarkan memanjang sehingga ke arah datangnya air, seolah merendamkan ekornya di sana. Tok melihat beberapa biji batu di dalam lingkungannya dan ia bercahaya. Suara di hati menyuruh tok mengambilnya dan suara ini memberi jaminan ia selamat. Tok mencuba mengambilnya dan berjaya mendapatkan beberapa biji darinya dan terus berpatah kembali di denai yang di benarkan.. dan ada 1 yang tok x pernah ceritakan bagaimana tok kembali ke denai yang di benarkan.. Tok merangkak kerana lutut dah lembik.. itu lah yang tok x pernah ceritakan dan mampu tok ceritakan di sini. 

Batu ini tok ambil dan bawa berjumpa kenalan tok dan mengarahkan mereka mencarinya di dalam kuantiti yang banyak. Tok tidak sanggup lagi meredah belukar itu dan menghulurkan badan ke dalam gulungan ular hanya semata mata beberapa biji batu permata. 

Kenalan kenalan tok berjaya mendapatkan ia dan batu batu ini di seludup dari Lithuania ke Malaysia dan bermula dari sini , dari GBunian lah batu fosfur asli RAW ini mulai memenuhi pasaran Malaysia. Ia popular sudah tentu setelah tok mula memaharkan di sini dan peniaga di FB juga sibuk mencarinya, kuantiti demi kuantiti, modal tok x dapat lagi menampung pengeluaran yang kian banyak, takkan semuanya tok nak borong?.. dan tok memberikan keizinan kenalan tok menjualnya kepada peniaga lain. Kerana itulah dulu ada 1 peniaga menjualnya pada kadar murah, tok mampu menyekat pengeluaran batu ini kepadanya kerana seawal peminta ialah tok dan seawal trend juga ialah dari GBunian. 

Kini batu ini mulai memasuki pasaran India, Arab, Dan seluruh timur tengah. 

Batu ini Ada yang PALSU. itu tidak di nafikan, mana mana pun pasti ada yang Palsu, Semua benda boleh di copy pastekan. Jadi ada di pasaran luar meniagakan yang murah, ia sebenarnya dari fiber yang di masak bersama habuk batu ini, habuk batu ini juga di buat jarum jam ( bercahaya dalam gelap ) malah sekarang ada yang di jadikan cat Rumah . 

Tapi di sini tok hanya meniagakan Batu Yang Asli, batu fosfur yang asalnya dari Rough. 

Batu ini istimewa kepada tok kerana ia unik, pelik.. ia batu yang mampu menyimpan cahaya, sedangkan cahaya itu tiada fizik. Dan batu ini tiada teknologi apa apa untuk menyimpan cahaya, itulah Teknologi Allah.. Yang tidak mampu di jana oleh akal pikiran manusia. 

Batu Ini tok jadikan cincin perkahwinan sedangkan tok ada 2011 jenis batu di dalam simpanan, malah tok mampu membeli delima atau zamrud termahal untuk di jadikan cincin perkahwinan... Ya " Cinta ini ada dan kekal umpama cahaya di batu ini "... cahaya di batu ini akan kekal walau sehingga ke kiamat , kecuali yang x asli lah ya. 


Sepanjang Tok memakainya, alhamdulillah banyak sekali kelebihannya, dan antara yang anda lihat sendiri, REZEKI.. alhamdulillah rezeki tidak putus putus, semua atas izin Allah juga. 

Jika tok memakai cincin ini di jari berjumpa murid atau org luar , mereka akan jadi lupa apa soalan yang ingin di tanya, itu ialah effect pembungkam. Apabila kita bercerita orang akan jadi asyik..itulah kelebihan pembungkam dan penunduk. 

Apabila kita berniaga orang mudah untuk membeli apatah jika berdepan mata dengan mata. 

Jadi di bulan yang mulia ini , tok ingin memberikan anda promo Kaw Kaw agar anda dapat merasakan kelebihannya juga. Mahar biasa kita ialah RM 250. Akan tetapi insyallah di bulan baik ini... tok berikan anda peluang.


Kod Produk : GSU 2617
Bentuk : Geliga Sarang Ular
MAHAR : RM 250

Promo Ramadhan : RM 150 


31 ulasan:

  1. as salam tok... grab 2a.. tq

    BalasPadam
    Balasan
    1. as salam tok... payment done... details nnt sy wasap mr baz.. tq

      Padam
    2. Wslm wbt.. Alhamdulillah. Terima kasih na. Jazakallah

      Padam
  2. Assalamualaikum tok ade tak yg saiz empat segi lagi?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam wbt tuan.. Kalau tuan nak, boleh dicanai tuan.. Sila berhubung dgn Mr Baz 0178259540 ya

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 2a dh digrab tuan. 3a je yg msih ada tuan

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum tok, grab 5a dan 6a tok. Boleh ya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan, silakan tuan, 5 & 6A masih kosong

      Padam
    2. Payment done tok, maaf baru chack blog. Details di tuan baz ya.

      Padam
  8. Ooo...patut ler lupe nk tnya soalan...kiki

    BalasPadam
    Balasan
    1. haaaa, kantoi pulak ada anak murid kat sini , aih hahahha

      Padam
  9. Assalammualaikum tok.. GSU 3A masih ada lagi x?lau ada sya nk grab hari ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam wbt. 3a msih ada tuan, silakan

      Padam
    2. Maaf ye tok.kwn baru baca msg nya hr ni..insyaallah hr ni sya bank in kn.

      Padam
    3. Payment done detail resit pembayaran dah di hantar kat whatsap tok

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami