Jumaat, 23 Jun 2017

TASBEH KHL YANG BAKAL MEMUSNAHKAN PENYIHIR







Baru di perolehi Selepas subuh tadi pada Jam 6.35am

Tasbeh ini Tok mohonkan Sebanyak 33 Utas dan yang pertama ini Tok Nak khususkan kepada Murid Tok Iaitu Guru Muda Maslan Bin Amin, Tuaran Sabah . Ia di Pohon Pada 17hb June 2017 untuk membasmi penyihir yang melawan sihir dengan beliau. Namun Pada 21hb June 2017 Beliau menghembuskan Nafasnya yang terakhir di waktu subuh juga . Perjuangan beliau Membantu seorang mangsa Yang di sihir Bomoh Siam berakhir dengan Nyawanya sendiri, Semoga Allah memberinya Syahid Akhirat insyallah. 





 Sedekahkan Al-Fatehah Kepada Beliau, Tok meminta jasa anda







PETIKAN DI FB




Alhamdulillah sudah sampai di subuh hari. Innalillah Syeikh... ia sudah terlewat untuk tujuan itu

Tasbeh Kiyai Hj Lebar kekuatan 7 kerajaan 70,000 jemaah khusus pemusnah sihir dan pelaku sihir dengan izin Allah.

Jangan tanya mahar. Yg 1 ni utk sahabat yg sudah pergi. Di mohon pada 17hb june 2017 .

Bersamanya akan menyusul 33 utas lagi untuk 1 tahun 3x pada 21hb bagi memperingati murid yang telah syahid.

Tasbeh ini akan menjadi ketakutan kepada ahli ahli sihir yang menyalahgunakan ilmu mereka untuk kesenangan dunia dan penyembahan kepada iblis.


Dengan itu Juga Tok Mengistiharkan perang kepada mana mana Ahli Sihir yang memuja Syaitan dan Iblis tidak kira yang pernah, atau tidak pernah menganggu kami dan kepada mereka yang meminta bantuan dari penyihir bagi menyihir saudara saudara seugama mereka sendiri. 

Dengan Kerjasama Sahabat Tok Kiyai Haji Lebar dan Sahabat sahabatnya yang lain insyallah Tasbeh Kuasa 70,000 Jemaah ini akan di keluarkan secara terhad sebanyak 3x setahun 1 tahun sekali dan 33 utas.. Yang membawa Maksud 1 Tahun 99 Utas Tasbeh Kuasa yang akan di keluarkan. 

Sampai bila?.. Berapa tahun? Adakah cukup 1 tahun , wallahuaalam. Tapi Buat masa ini baru di hantar 1 dan akan di hantar selebihnya 32 Utas Pada masa terdekat sahaja. 

Mahar dari tasbeh ini akan di sumbangkan Kepada Balu Allahyarham Guru Muda Maslan Bin Amin dalam kiraan percent yang akan di bahagikan mengikut percent bahagian bahagian lain. 

AMARAN

Tasbeh ini 70,000x ganda lebih berkuasa dan lebih berat dari Tasbeh Kiyai Haji Lebar yang biasa. Tok Menegah mana mana individu yang ingin memaharkannya hanya untuk Koleksi, Untuk suka suka, Untuk zikir Biasa biasa.. Jika Untuk Tujuan itu, Maka silakan Membeli Tasbeh yang ada di jual di pasaran, Yang bernilai RM 10,000 pun ada di pasaran . 

Tasbeh ini hanya untuk mereka yang suka berzikir dan kerap berzikir, setiap kali zikir di lakukan pada bilangan 1001 ke atas, 1 Penumbal Sihir akan di hantarkan kepada 1 penyihir yang ada di kawasan berdekatan atau di dalam Negara. 2001 Zikir, 2 Penyihir akan terkena tumbal ini dan seterusnya. Malah ia boleh di niatkan ingin di tuju kepada orang yang anda kenali sebagai penyihir. 

Anda tidak boleh menggunakan Tasbeh Kuasa 70,000 Ini bagi menumbal org org yang tidak bersalah atau ianya akan berbalik kepada diri anda sendiri. 

Kegunaan lain sama dengan Tasbeh Kiyai Haji Lebar, cuma kekuatannya berbeza dan pertambahan kegunaannya yang automatik ( penumbal 1001 ) 



Untuk Tujuan:

Menjaga Dan memelihara Tasbeh ini tidak jatuh ke tangan org yang sewenangnya

Dan Menyediakan sumbangan buat Keluarga Allahyarham ( 1 isteri & 3 anak yg masih bersekolah ) 



Maka Maharnya bukan semudah Mudah Mahar


Insyallah selepas hadirnya Bakinya 32 utas.. barulah tok akan membuka halaman untuk di maharkan... Yang di atas..minta maaf lah kerana niat tok untuk allahyarham, sekarang dia tiada, maka tok yang akan menggunakan dan menyimpannya 

*Aku cukup angin dengan org yang menggunakan ilmu mereka untuk membunuh orang lain.. Celakalah kamu ke neraka Jahanam bersama Iblis laknatullah

======================

Tok tahu hari ini hari jumaat, tapi kerana amanat...maka tok sampaikan agar anda bersedia dari sekarang

34 ulasan:

  1. Ammiinn. Moga roh beliau dicucuri rahmat.

    BalasPadam
  2. Nmpak kt situ muka tok mat brbaur mcm2 perasaan. Sabar la yer tok. Meremang bulu roma bila tok ckp *aku cukup angin....

    BalasPadam
  3. Assalam tok.salam takziah.sy juga tumpang bersedih & amat berduka cita dgn pemergian GM Maslan.Allah lebih menyayanginya.mg rohnya dicucuri rahmat & ditempatkn brsama roh2 para solihin..amiin.Al Fatihah buat arwah.smoga tok,perguruan kkst & ahli kluarganya tabah.hrp ada rezeki sy utk memiliki tasbih khl ni..inshaa Allah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  4. Takziah...moga beliau bersama dgn org yg beriman..

    BalasPadam
  5. Innalillah..semoga tok dan gm ksst terus tabah menghadapi dugaan ini..memang lahanat kepada mereka2 yang mengamalkan ilmu sihir ini ..neraka jahanamlah tempat mereka nanti..allahhuakhbar!!

    BalasPadam
  6. Sesuai utk ahli2 yg xlekang dgn zikir..smoga negara kita bebas dr ajaran sihir...same2 membnteras kegiatan sihir2 nih...inshaa Allah..

    BalasPadam
  7. Innalillahi wa inna ilaihi rojiun..
    Berita duka dan gembira utk jalan kebenaran

    BalasPadam
  8. As-salam dan selamat menunaikan ibadah puasa. Semoga rohnya dirahmati Allah dan ditempatkan bersama para solehin. Aamiin.

    Saya hanya beberapa kali berhubung melalui telefon dgn arwah berkaitan item tidak lama dulu, sayangnya tidak pernah kenal lebih dekat.

    In Sha Allah, Mudah2an sedikit masa nanti saya boleh menggunakan tasbih tersebut.

    BalasPadam
  9. Innalillah.. al-fatihah. Smoga rohnya dicucuri rahmat

    BalasPadam
  10. Jahatnye tok cha tu. Buat solat hajat dgn yasin 7 mubin tok. Biar trbakar krajaan dia. (Cadangan)

    BalasPadam
  11. Innalillahi wa inna ilaihi rojiun..Takziah...moga beliau bersama dgn org yg beriman.

    BalasPadam
  12. Video ape tu tok. X boleh play pun

    BalasPadam
  13. Al fatihah Mudahan rohnya dicucuri rahmat Dan dmasukkan dlm golongan org2 beriman...Amin.

    BalasPadam
  14. Al-Fatihah....

    .:: Hempedu Pasir :;.

    BalasPadam
  15. Al fatihah . Semoga rohnya dicucuri rahmat Allah . Amin

    MRL

    BalasPadam
  16. Insyaallah...buat baik d balas baik...buat jahat tidak kemana..Allah maha adil...innalillah sahabat gm.

    BalasPadam
  17. Al Fatihah pada arwah...smoga roh nye ditmpatkan bersama org2 yang beriman...Pada bulan yg mulia arwah pergi pada Allah...sabar dan tabah le tok...Arwah pasti berbngga disana melihat tok gigih menolongnye utk banteras sihir2 Ni...In Sha Allah Tok Akan berjaya...Takziah dari saya tok...Assalammualaikum

    BalasPadam
  18. Salam tok, adakah setiap kali berzikir dgn tasbeh yg baru ni kita mesti habiskan 1001x bacaan? Tq ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tidak juga. Cuma jika capai 1001 bacaan maka 1 penumbal akan di lancarkan.

      Jika tak sampai 1001 dalam sekali zikir tu. Xda lah penumbal. Pahala ttp ada

      Padam
  19. Innalillah wainnalillahhirojiun.semoga ditempatkn dikalangan org2 yg beriman. Syahid menjelang akhir Ramadan.kejam!!! apalah nasib anak serta isteri arwah.hilang tempat bergantung.

    {tok muda takde ke yg bole lawan bomoh siam durjana ni tok muda? Geram pulak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu brg dah keluar tu utk lawan kekuatan ilmu siam lah

      Padam
  20. Assalamualaikum wbt

    Salam takziah buat keluarga arwah sekeluarga..semoga arwah di tempat orang2 yang soleh.

    BalasPadam
  21. Alfatihah dan salam takziah. 😢

    -Akmal.

    BalasPadam
  22. Inna lillah wa inalilla hirojiun.
    Takziah..
    Al-fatihah..

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami