Ahad, 11 Jun 2017

MUSTIKA LIDAH HARIMAU




Mustika lidah harimau 

Hampir sama dengan Geliga Panglima Lidah Hitam cuma yang ini tiada sebarang amalan kecuali batu ini mesti di usapkan di hujung lidah setiap pagi selama 41 hari tanpa selang, kalau selang anda kena buat semula.

Selepas 41 hari ini khasiatnya sudah berpindah ke Lidah anda dan batu ini akan menjadi batu biasa sahaja. Boleh anda simpan atau buatkan cincin, suka hati anda lah. 

Tapi ingin tok berpesan.. Gunakan lidah anda untuk hal hal yang baik dan memperkatakan yang baik baik sahaja kecuali sabar anda sudah mencapai tahap maksima.. sebaik mana pun pasti akan terucap kata kata yang tidak baik, maklomlah kita manusia biasa.

Barang ada 1 sahaja dan sememangnya ada 1 buat masa ini. 2.. satu baru dapat malam tadi di chakah 11.6.2017.

Untuk item ini maaf kerana maharnya tok tak boleh nak bagi murah, tok khuatir ada yang ingin memilikinya salah guna , bayangkan jika ia jatuh ke tangan murid sekolah, budak remaja yang masih panas darahnya, anak anak kita dan kita lah yang bakal menerima kata kata sumpahnya. 

Tidak kaya tok dengan nilai di bawah. Jika tak mahu tak apa. Item akan di simpankan sebagai sebuah koleksi tok sahaja. 

Mungkin akan ada yang berkata , dah tu kenapa nak jual?.. kerana tok ialah penjual.. dah kenapa letak mahal.. maka bayangkan musuh anda yang mendapatnya dan menyumpah seranah anda dengan pelbagai kata kata kesat. Tok yakin anda akan menyesal kerana mempersoalkan salah 1 dari soalan ini. 

Batu ini mempunyai ilmu Lidah Harimau..bukan kerana ia datang dari mulut harimau, kena paham.. dalamnya serupa pil yang perlu anda usap di lidah setiap hari selama 41 hari maka kelebihannya akan bersebati dengan lidah anda. 


Kod Produk : MKALRMAU 8617
Bentuk : Mustika Masin Lidah
MAHAR : RM 500.25

13 ulasan:

  1. Balasan
    1. Tok baru dapat sebiji lagi. Tuan grab rm 500.25 sudah lah ya

      Padam
    2. Aslm tok, payment done, tima kasih bg diskaun, saya doakan tok makin murah rezeki...

      Padam
  2. Balasan
    1. Ada sebiji lagi. Baru dpt tadi. Silakan.

      Padam
    2. Jap g tok sampai rumah tok edit maharnya ke rm 500.25

      Padam
    3. Alhamdulillah, terima kasih tok

      Padam
    4. kodnya G.LDHMAU 11617, ini tok baru siap ritualkan dan siap kodkan.. kod ini yang tuan kena bagi kepada mr baz

      Padam
    5. As Salam tok, saya ungrab yg ni. Saya nak tgok yg lain. Sory tok. Sapa nak grab je, saya lepaskn.

      Padam
  3. Tahniah tn celede. Tok bekasnye tok ade maharkan x? Tu tembaga ye?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bekasnya tembaga. Dan ia ckup2 saja tuan.

      Padam
    2. Ok xpa tok mekasih. Geram tgk. Comey

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami