Rabu, 7 Jun 2017

GANGGAR LAKSAMANA 2




























Ganggar adalah bahasa lama semenjak zaman Srivijaya dahulu, usah carinya di google, anda akan jumpa erti yang lain. 

Ganggar Bererti Kemegahan , kekuatan, keberanian dan kegagahan seseorang, Ganggar dari suku kata Gangga , Sungai Gangga di India adalah asal muasal pengaruh Hindu Yang memakai 1 gelang Tembaga di Lengan atau di Pertengahan Lengan sebagai Penghadang Pedang, benda keras dan tajam ... Jangan anggap pahlawan dahulu kala bertangan besi melainkan mereka menahan menggunakan Ganggar besi ini. 

Ganggar di atas bukanlah ganggar besi, tapi adalah batu penghias Ganggar pahlawan di Kerajaan Sabara dan mempunyai kelebihan penunduk musuh, berlawanan dengan warna hijaunya ia mempunyai daya penggerun musuh dan mampu di jadikan benteng Sihir dan jurus jarak jauh, ini mampu di testkan melalui ujian serangan jarak jauh, anda boleh melekatkan ia di kepala tali pinggang, memasang bingkai perak di kelilingnya dan di jadikan Rantai tangan atau kalung, kemudian masukilah gelanggang BSS , Gelanggang Silat Bunga , Gelanggang Gerak Kilat , minta kepada Allah keizinan untuk menguji Batu Ganggar ini dengan jurus, insyallah badan anda tidak akan mampan jurus ahli kebatinan, tok bukan nak memperlekehkan jurus, tok sendiri guru jurus yang ada anak murid , tapi tok nak beritahu item ini mampu menembusi jurus jarak jauh kebatinan ahlinya. itu saja. 

Sekiranya tidak di pakai ia mestilah di balut dengan kain hitam dan di simpan di dalam peti kayu , jika tidak ada, tetaklah 1 ruas buluh dan ambil ruas itu dan simpanlah di dalam ruas itu, mudah. 


Kod Produk : GB2 30417
Bentuk : GANGGAR LAKSAMANA SABARA
MAHAR : RM 130

Promo Ramadhan : RM 90





5 ulasan:

  1. بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـنِ ٱلرَّحِيم


    السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَكَا تُه
    tok.gangar ni sama juga yang keluaran lepas ke tok

    BalasPadam
  2. Salam tok..ganggar ni ble pkai utk cincin ke?

    BalasPadam
  3. assalamualaikum tok muda..masih ada lagi ke

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN