Isnin, 2 Januari 2017

MANI GAJAH PURE









Mani gajah suntik kaler.. amacam lawa... ala ala PINK sey , Alhamdulillah sekurangnya urat dan kelebihan still kekal ada tanpa terjejas. 

Ini ialah item sahabat tok yang juga sekutu tok, kalau tok sebut alah, anda kenal sangat mamat hansem tu, sekarang dia ada di KL dapat rezeki lebih sebagai broker. Semua itemnya tok ambil memandangkan dia tidak lagi bergiat di dalam bidang batu permata , la dah jadi broker Datin, manaaaaa la nak pandang kita kan ahaks... gurau saja kawan. 

Ada juga batu sintetik dalam simpanan dia, tapi hangpa tau la perangai dan cara tok berniaga, sintetik kita habaq sintetik la, tu usah risau, tapis tetap tapis.. undi sahaja tok x boleh tapis. haha. 

Pengasehan tahap medium buat lelaki dan wanita dan tok nak menjualkannya pada mahar amat berpatutan..ni saja jee tok nak jual ke budak sekolah, adoi.. ya lah kalau adik adik dapat beli, ni Tok muda pesan.. lepas SPM wajib kahwin ok, kalau tak Tok Muda sumpah Anu adik Mati pucuk terus ok dik.. tu deal kita bersaksikan Semua khadam abg yang bakal buat kerja kerja mematikan anu adik tu hahah.. takut depa. 


Kod Produk : GB1 271216
Bentuk : Mani Gajah Suntik kaler
MAHAR : 110 Mlr

GRAB pada nilai 80 Mlr

1 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN