Sabtu, 7 Januari 2017

TASBEH KIYAI HAJI LEBAR (KUANTITI 10)






Tasbeh kiyai Haji Lebar yang masih bersaki baki. 

Ia mempunyai 99 biji dan 100 biji termasuk imamnya, dan di antaranya tioada kaf  yakni pembahagi 3 3butir seperti tasbeh biasa. 

Tasbeh ini di gunakan oleh perawat dan pawang di dalam status masyur

Barang sudah popular, tok x ingin bercakap lebih banyak melainkan memetik deskripsi lepas 

Alhamdulillah, khasiatnya :

- memusnahkan Makhluk halus yang menyerap di dalam tubuh manusia
- Memanas dan membakar makhluk halus
- memulihkan semangat pesakit.

Boleh juga diberi minum air rendamannya dan diberikan pesakit minum, insyallah..

Jika nak test pesakit ada gangguan saka atau tidak, pinta pesakit memegang tasbeh ini selama 5-10 minit bagi mengesan kehadiran makhluk halus di dalam tubuhnya.

Tasbeh ini berusia ribuan tahun dan disimpan oleh Hj Lebar , beliau ialah imam besar masjid kerajaan gunung Berlumut. Ini apa yang diberikan kepada tok, Tok jamin ianya barang RARE nauzubillah... maksudnya...AMAT AMAT RARE, cari la kat mana pun rasanya takkan jumpa... kat dia ada 4, 2 dia bagi tok... maksudnya kat sana ada 2 , kat alam kita pun la ni ada 2... wallahualam bissawab

Sebenarnya tasbeh ni ada 21 unit yang pernah dimiliki oleh wali 21 orang di tempat mereka.Bila dah lama lama, entah mana lepasnya tasbeh tasbeh ni, mungkin ada yang hilang dan mungkin ada yang diberikan kepada org kita dan mungkin juga diperturunkan kepada org dia sendiri.. banyak tu..alam kita pun ada wali 9 yang terkenal...pada dia ada 4 unit.. insyallah lain lain akan dicari beliau , jika ada..tok akan postkan lagi... JIKA ADA LAH.... tok tak menjamin keberadaannya.... nasib nasib lah....tok pun nak 1...hehehe...yang pasti ianya di simpan di dalam kerajaan berlumut, bukan mana mana kerajaan lain, kalau ada..insyallah penjual mistik lain pun ada menjualnya...insyallah.... 

Tasbeh ini takda "Kaf" : pembahagi 33 butir..sebab ianya memang digunakan untuk menjahanamkan gangguan jin dan memusnahkan makhluk kafir ni..terutama iblis... dan ia ber"kaf" 100, maksudnya kalau nak amal zikir, mesti genap 100, bukan ikut "kaf " macam tasbeh biasa biasa tu.

Ianya telah terisi dengan jutaan Zikrullah, malah bagi Tok jika ia pernah dimiliki beberapa waliyullah, rasanya Bukan juta lagi... trillion juta kekuatannya.. sebab, pegang saja dah rasa auranya dan seolah olah ia nak melekat di jari..cubalah.... 

Ada 2 Sahaja.....

Dulu Tok ada Tasbeh Jin.... Dia punya besaq gedabak..macam tok sami... banyak org mintak beli , terutama guru guru di sarawak. Tok tak bagi... alih alih tah macam mana tah tok boleh terjual RM 300 je kat seorang hamba Allah tu... rezeki dia lah... Tiap butir nya ialah geliga siput bulat bulat, tiap biji juga ada kalimah berbahasa JIN, yang penting takda 1 pun ada kalimah Allah Atau muhammad.

Guru di sana semua cakap tok adalah pemilik ke-3 tasbeh tu, yang kedua ialah Sunan Gunung Jati... Alhamdulillah sebab tu ada sesetengah guru bila scan tok dia kata tok anak murid sunan gunung jati... wallahualam... mana la tok tau....


Kod Produk : TASBEHKHJLEBAR
Bentuk : Tasbeh Sakti
MAHAR :250 Mlr






44 ulasan:

  1. Aduh tok..... blum cukup lg kumpul... tok dah kluarkan....bukan rezeki lg

    Mmg item torbaik....

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Amount: RM250.00
      Status: Successful
      Reference number: 3888649104
      Transaction date: 07 Jan 2017
      Transaction time: 13:57:08
      To Favourite 3rd Party Account: 551016691626 MY GEMSTONE
      Account Holder Name: MY GEMSTONE
      Recipient email: geligabunian@yahoo.com

      Padam
    2. Terima kasih pokcik alhamdulillah. semoga sihat hendaknya

      Padam
  3. Slm Tok lock seutas

    BalasPadam
  4. Subhanallah..cantik tasbeh ni tok..ni btol2 rare..

    BalasPadam
  5. Grab tok...
    Sy tunggu keputusan dari tok
    Tima kaseh

    BalasPadam
  6. tahniah kpd grab. mmg terbaik tasbih ni.

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum test 123.

    BalasPadam
  8. Payment done tok

    BalasPadam
  9. Payment done

    BalasPadam
  10. Assalam... Saya ingin satu tasbih jika ada lagi, saya bank in setelah diberi laluan confirmation insyAllah..

    BalasPadam
  11. Assalam.. Saya ingin satu, jika masih ada lagi, insyAllah akan bank in selepas dapat laluan confirmation,

    BalasPadam
  12. Assalam.. Saya ingin satu, jika ada lagi, saya insyAllah bank in setelah dapat laluan confirmation

    BalasPadam
  13. Payment Done, terima kasih
    Amount: RM250.00
    Status: Successful
    Reference number: 24960352
    Transaction date: 08Jan 2017
    Transaction time: 10:46:49
    To Favourite 3rd Party Account: 551016691626
    Recipient email: geligabunian@yahoo.com

    BalasPadam
  14. Terima kasih Tok Mat, dah bank in dan dapat confirmation SMS..

    BalasPadam
  15. Salam, bila berzikir dgn tasbeh nie, warna biji tasbehnya makin hitam berkilat, alhamdulillah.

    BalasPadam
  16. hamba dah amik satu dulu..masyallah,,pemilik akan tahu sendiri kehebatan tasbih ini..

    BalasPadam
    Balasan
    1. benar tuan, antaranya kenikmatan berzikir, tak puasa rasanya, nak teruskan berzikir dan menjadi sayang

      Padam
  17. Balasan
    1. w.salam wbt tuan, ada silakan order di 0178259540

      Padam
  18. lock seutas tok
    *wan*

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami