Isnin, 2 Januari 2017

G.EMAS TANAH MELAYU






SOLD OUT
















SOLD OUT


Batu emas tanah malaya... bukan tanah luar negara tu tuan tuan, yang tu pun sapa tak beli dulu memang rugi habis, sekarang tok cek harga dia, kira harga tok pun x mampu nak meniaga dah harga dia, adoii.. sabar sajalah. 

Item ini tok isikan sebagai penarik kekayaan bersama beberapa khadam tok , macam mana tok buat, tak payah la tanya, tu ilmu basic khadam sahaja. yang belajar mesti tahu cara bagamana khadam nak berzikir bersama dan menyedekahkan kepada tok dan kemudian tok masukkan isiannya ke dalam sesebuah batu. Kalau nak jadi macam tok tak payah la, susah buat kerja ni... payung nak kena kuat, tebal, besar... musuh menghujani kita dengan sihir tak payah cakap.. dorang takkan berhenti buat sampai tok ni innalillah.... bukan batu di baling lagi, umpama pasir yang di baling bergenggam genggam,,, kalau tak kuat ... undang undangnya hanya 1.....MATI. Dalam hal ni salah 1 akan hidup dengan izin Allah SWT, selagi mana tok masih hidup..anda perlu tahu maksudnya Allah masih menjaga Tok dan peranan tok di dalam membimbing Org awam yang meminati mistik masih ada dan wajib di jalankan sehingga hayat tok habis sepenuhnya. Baik dengan sihir baik dengan apa, itu cuma Asbab kematian tok sahaja, tiada kuasa apa apa selain dari Allah SWT untuk melaksanakannya. 

Item item yang berupa asbab kekayaan ni tok mintak jangan lah percaya sangat walau ia barang tok, kita di sini mendoakan dan dia di masukkan ke dalam batu, zikir pula di masukkan sebagai tanda dan kunci ke dalam batu ini, Ibarat batu ini macam tupperware lah. 

Ingat usaha kena ada, jangan pula ada batu ni kerja tak nak buat, kerja dok lagu tu atau makan gaji, mana ada org makan gaji boleh kaya kecuali terima rasuah kan. Jadi sambil kerja tu, buat lah sikit bisnes bagi isteri jaga ke , adik ke jaga , yang kita peraya , insyallah boleh nampak kesannya.. 


Boleh buat cincin, kalung , loket atau di bawak dalam poket di dalam kain hitam macam tu sahaja, ya kain hitam jenis ni, bukan kain kuning ya


Kod Produk : GB4 271216
Bentuk : G.emas Malaya
MAHAR : 120 Mlr

Kos batu : RM 70
Kos Isian : RM 50 

TOTAL : 120 Mlr



12 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN