Isnin, 16 Januari 2017

LAPIS LAZULI













































































Menarik toksin di dalam badan

Kewibawaan yang ampuh dengan izin Allah



Kekadang ada yang tanya macam mana batu ni boleh serap toksin dalam badan?....

Tok cakap dengan depa...... Apa nak heran kalau setakat serap toksin, dah tentu sebab di pakai kena kulit , melalui peluh ia menyerap toksin ni....

Lalu ....depa tanya lagi..... batu boleh ka serap air?.... 

Ni apa punya soklan.... habis tu.. opal?... x serap air..... ???.... dan tok lanjutkan..... apa nak pelik serap toksin.. cuba tengok batu sarang ulaq........ tak pelik ka lagu mana dia boleh simpan cahaya?...... tu lagi pelik..... cahaya kot.... boleh simpan tuuu... tak pelik ka?..... bila tok tanya macam tu kat depa.... dalam hati tok sendiri terlintas kepelikan tu...tok sendiri pelik... lagu mana soalan lagu tu boleh terpacul di mulut tok.?..... lalu tok mengucapkan " Subhanallah " perlahan di bibir.......


Kod Produk : LLAZULI 201116
Bentuk : : Lapis Lazuli
MAHAR :80 Mlr

GRAB SATU SATU 70 Mlr 

GRAB SEMUA 250 Mlr

========================================


Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank : 551016691626 My Gemstone 

RHB : 20129160006603 My Gemstone 

Paypal 1 : limbunganmayasdnbhd@gmail.com
Paypal 2 : mohdyasirahmadrozi@gmail.com


Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!


5 ulasan:

  1. Lagi satu testimoni tok...hehe..so far lps sy pki LL ni,bdn sy lebih segar dan senang bangun waktu pagi..now LL yg sy beli asal warna biru,jalur putih makin tebal dan ad kesan2 kelabu di atasnya dan bintik emas makin bnyk.

    Tok,LL ni klu kita x pki lg akan kembali warna spt asal ke???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah.. ia akan ambil masa yang lama untuk bertukar warna, tapi selalu org akan rendam dalam air mineral dalam thermos ekdap udara selama seminggu, kemudian di angkat dan selalunya warna akan kembali asal. toksin ini keluar di air dalam thermos

      Padam
    2. Ok tok..terima kasih utk info tmbahan..alhamdulillah

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami