Rabu, 18 Januari 2017

KECUBUNG AIR JIN







Kenapa JIN.. sebab jin yang bagi bukan Bunian, bukan p korek sendiri.. Jin Islam lah... sapa kat sini takut ke JIN?.... Kalau takut anda syirik dah... sebab?... sebab anda takut ke Jin , takut ni kena takut kepada Allah Sahaja.... Jin ni ada 2, jin islam dan jin kapir... 

Di dalam sebuah ayat : 

“Tidaklah Kuciptakan jin dan manusia kecuali supaya mereka beribadah kepada-Ku.” (QS. adz-Dzariyat: 56)

INGAT... Tok Bagi AMARAN Kepada anda.... jangan anggap semua Jin Jahat... 

Ayat ini adalah 1 AYAT dan di dalamnya ada 2 bangsa yang Allah sebut Untuk beribadah kepada Allah... Apa maksudnya?....

Maksudnya di sini ialah... di akhirat tak mustahil ada manusia yang masuk ke neraka dan ada Jin Pula yang masuk ke syurga.. Ingat tu... Jangan Anda sesekali Lupa Pesanan Tok yang ini. 

Jika ia di beri oleh jin islam.. ibaratnya macam ada org islam lain berinya kepada tok... anda tak mahu barang yang org islam beri?.... anda nak barang yang org Kafir bagi ?..... Fikirkan sejenak... 

Hanya untuk mereka yang berfikir. Insyallah selamat dunia akhirat


Kecubung air ini banyak gunanya dan amat PURE... kejadiannya sudah lah pure... kelebihannya juga Pure.... Ibarat air... apa beza air paip dan air zam zam?.... Sama seperti itulah Kecubung Air istimewa ini... di dalam kategori kecubung... ia paling pure... kalau boleh di rasakan, ia lebih manis dan sedap dari kecubung lainnya...itu kalau boleh di rasa dengan lidah. 

Kelebihan sama dengan kelebihan kecubung gunung sebelum ini, cuma ada pertambahan iaitu penarikan kekayaan dan kelebihan lainnya itu lebih pula percentagenya dari kecubung biasa biasa di dalam permaharan kita. Tok tak boleh nak bagitau berapa percentagenya kerana tok tidak ada alat untuk mengukur berapa %.. tapi ia amat kuat dari kecubung biasa.. amat kuat sekali. 


Apa kelebihannya?.... aduh... tadikan ada kecubung gunung, lihat di sana tapi tambahkan satu lg kelebihan yakni menarik kekayaan... dan kekuatannya lebih..itu saja.. jangan melebih lebih ya.. takut lari akidah kita. 



Kod Produk : KAJ 15117
Bentuk : Kecubung Air Jin 
MAHAR : 260 Mlr

GRAB : 200 Mlr


SOLD OUT

Tn Gunawan

4 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami