Isnin, 2 Januari 2017

BESI KUNING SEPARA ASLI







Haaaaa, besi kuning separa asli.. ni pun ada ka?... ada.. maksudnya dulu ada kelebihan, sekarang kelebihan dia tu tidor. 

Kalau ada mana mana yang pandai bangkitkan, silakan. tok tak pandai, tok pandai jual sahaja, 

Kelebihan besi kuning ialah kebal Umum, ni dah jadi mati, kebal darurat pun tadak... umpama kereta tadak enjin. Hanya yang pandai mengaktifkan sahaja boleh, Tok bukan x boleh, tapi macam lah tok ni ada masa sangat, p jumpa guru guru lama untuk pulihkan anda pasti nganga berapa hari nak di pulihkan.. tu yang tok kata tok tadak masa. 


Kod Produk : GB2 271216
Bentuk : Besi kuning 
MAHAR : 300 Mlr

GRAB pada nilai 100 Mlr

3 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami