Sabtu, 28 Januari 2017

GELIGA KEBESARAN PANGLIMA













































Alhamdulillah.. Perolehan dari satu kerajaan yang bernama Tok Dabuk...  Orang - orang kat wakaf tapai ni tau la kat mane kampung Tok Dabuk ni... Memang ada satu tempat angker kat dalam kg ni..  Golongan tua di sini pasti tahu di mana... Sebenarnya kawasan angker tu dulu adalah salah satu tempat mertua tok bermain2 masa kecik2 dulu.. org ganu sebut tempat genor gambir...(kalau xfhm, tanya org ganu la) hehehe...


TG.K.Panglima Atau Geliga Panglima Di Raja ( GPD ) diberikan khusus hanya untuk panglima panglima yang bertugas berdekatan Raja Dan pemerintah Bunian, mereka ibarat Bodyguard yang dipercayai.

Jenuh nak ambil jenis ni memandangkan tok kena hadir di kawasan angker yang juga kebetulan pintunya. Kawasan itu bukanlah kawasan Jin, Tapi 100% kawasan bunian, kalau dulu dulu ipar2 tok selalu jumpa benda bukan bukan termasuk naga 


In sya Allah :

Penguat tenaga dalaman

Wibawa besar

Di dampingi Panglima Kota Alam seramai 2 orang
( Di kawal dari sihir , fitnah org la )

Kalau pandai olah, ia mampu di perintah

Penunduk Jin
( tak cayo, pakai la bawak ke tempat angker.... dan bagi arahan.... lihat macam mana , alaah kalau tak jadi pun, lari aje kan hahahah , insyallah jadi )


Kod Produk : GKP 27117
Bentuk : Geliga Panglima Diraja
MAHAR : 222.22 MLR

GRAB SATU SATU 200.22

GRAB SEMUA 400.22







9 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Assalammualaikum... Tok grab 2A ade lagi tak tok... Saye orang baru dalam ni....

      Padam
    2. w.salam wbt tuan 2A masih ada, silakan

      Maybank 551016691626 My Gemstone

      0178259540

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. salam tok. untuk 3a masih ada lagi >?

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami