Isnin, 30 Januari 2017

GUS 2










Geliga Ular Sawa Asli 

Baru ni pun tok ada tangkap anak ular sawa, anak aje lah, panjangnya cuma sedepa , tapi tak boleh apa apa la anok ular sawa tu. 

Atas ni pun geliga ular sawa yang tok perolehi 1 dair ular jelmaan yang muntah hijau depan tok walau pun tok geli geleman, dan 1 lagi hak 2A tu di perolehi dalam sarangnya. Kat mana tu toksah tanya lah... sebab apa tok cakap tok macam malas nak cerita mana tok amik... bila tok cerita.. ada pihok lain pulok g nok amik jugok.. bukan masalah tok rugi tapi masalahnya kalau deme tu g jaga adab dakpe... dok jaga adab... kena la, kena kepala air, hilang tengah hutan, macam macam hal , jadi kita nak masuk ke situ pun rasa lain macam dah. 

Sebab tu tok malas sangat dah nak kabor ke orang mana , kawasan mana... kalu hak lama dakpe tok kabor.. kalu kawasan baru, rasanya tok tak kabor dah ler. 

GUS ini ada 2 jenis tapi tok letak dalam 1 mahar sajalah. 


Kegunaannya berbeza:

1A : Penunduk musuh, penawar bisa dan sihir dengan izin Allah , Wibawa, Kemuliaan dan derajat insyallah

2A: Penawar gangguan, sakit dalam perut, Migarain , Senak sembelit, Penunduk Musuh, Pelarisan Niaga



Kod Produk : GB3 27117
Bentuk : G.Ular Sawa
MAHAR : 400 Mlr

GRAB : 200 Mlr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami