Rabu, 25 Januari 2017

GELIGA SARANG ULAR







SOLD OUT
Tuan Biskut




























































SOLD OUT
Tn Haris Othman























Tok tau, kat pasar malam pun berlambak aih batu ni... tauuuu bukan kita buta sangat... 

Tapi hak ni mai dari Raw yang tok ada.. raw seketui..kita canai dan kita bentukkan. Kalau nak membezakan yang bakal anda miliki tu dengan pasar malam mudah sahaja, beli 1 raw yang kami ada ni ( tanya baz ) kemudian bayar upah canai sahaja dalam Rm 30 nak dapat sebiji saiz yang anda suka..boh p la saiz 3 inci pun.. tu cara dia nak membezakan yang pasar malam dengan yang anda beli dari kami. RAW dia seketui yang tok dok ada tu sebiji dalam RM 300. Kalau mau, bagitau baz lah... lepas tu nak canai berapa biji terpulanglah. Yang kat pasar malam tu yang dunia.. tau dunia?... maksud tok janji boleh juai... kalau ambil dan bakar dengan api jet flame tu, ia akan pecah sebab jenis di jual sana jenis sintetik.bukan batu betul.

Batu ni special.. tu saja tok boleh bagitau... kalau tak special..takdalah tok nak buat cincin menikah tok sampai bagi kepada semua keluarga mertua, pak mertua pakai, mak mertua pakai, pak mak kita pun pakai... dalam 2011 spesis batu tok ada.. kenapa batu Hijau menyala dalam Gelap ni jugak lah tok pilih, kenapa batu pasar malam jugak lah tok pilih?..

Sebab ia bukan batu pasar malam, HANYA tok tau dari mana ia datang dan ia memang special... ia simbolik kepada diri tok malah kalau mengikut kelebihan istimewanya, insyallah Allah maha berkuasa, batu ni kalau kita pakai... Jin setan tak mau nak dekat.. Tapi kalau masuk hutan dok dalam khemah kena masuk dalam kocek lah itu pun kalau saiznya 3 inci... Cerah khemah tu takut Org Kuat ( Gajah ) dok minat nak mai tengok natang apa dok menyala dalam khemah kita. 

Special lain ialah betapa besarnya dan indahnya ciptaan Allah SWT ni... macam mana 1 biji batu boleh simpan cahaya?...Tudiaaa... 

Kalau anda bukan seorang pemikir, jenis hala bala saja..memang tak pikir la semua ni, anda akan pilih Berlian, Zamrud atau delima sebagai pilihan.. Tapi kalau anda seorang pemikir, insyallah anda akan menjadi pelik dan semakin pelik bila ia duduk di jari anda. 

Ramai orang tanya kenapa batu depa permukaannya makin lama makin kusam? yang tok punya berkilat buat p lagu mana pun....?.... tok kata kalau nak makan nasi, buka pindah ke jari tangan kiri..kalau nak basuh tangan kena air ni bukak lah... 

Dalam air ni ada klorin.. air paip kita ni kalau kita dok guna lama lama kalau sinki tak berbasuh jadi kotor sinki tu, tu air paip... 

Kalau terkena juga air.. ambil dan terus gosok ke Kain seluar ke, baju ke, jangan pakai tisu.... 

Tu cara UMUM jaga batu permata, mana mana batu pun kalau dok guna tala ke nasi, tala ke sabun, semua pudar.. Nak kena p kedai bayar RM 15 p polish semula.. biasa la batu... Badan kita pun kalau tak mandi , kena peluh berbau juga, kotor juga... sama lahh dengan batu tu. 


Selain pada tu banyak lagi kelebihan lain, tok x mau la nak sebut semua pasal takut sat g ada yang taksub ke batu ni... Pakai sendiri insyallah boleh tau kelebihannya


Kod Produk : GSU 23117
BEntuk : G.Sarang Ular
MAHAR : 250 Mlr

GRAB SATU SATU 200 Mlr

GRAB SEMUA 500 Mlr



19 ulasan:

  1. ni kalau kena api jet flame apa jadi tok?

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Payment done tok, details dgn tuan baz.

      Padam
    2. Terima kasih ya tok, jazakallahu khairan kathira juga tok.

      Padam
  3. Assalamualaikum tok..adakah kelebihan geliga sarang ular ni sama mcm geliga ular sawa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan.. tidak sama tuan, jenis ini lebih kepada kerezekian, wibawa, penunduk dan org hormat, ini pengalaman tok selama pakai sendiri. tok x da pakai batru lain tuan kecuali salah satunya sarang ular ( Fosfur ). selain itu tok pakai fosil nibong tunggal, kecubung air, kecubung jarum mas melintang dan fire agate

      Padam
    2. Ada satu lagi tu tok haha!batu feroz putih saiz gedabak tu hehe!!

      Padam
  4. Salam tok..dh lme x mmbeli di gb ni..grab 1a ye..

    BalasPadam
  5. Salam tok..dh lme x mmbeli di gb..grab 1a ye..

    BalasPadam
  6. Salam semua, batu ini dinamakan "Ye Ming Zhu"

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami