Khamis, 19 Januari 2017

TERAS PENUNDUK





SOLD OUT
Tn Hempedu Pasir





















































SOLD OUT 

Tn Rosli Ismail



Ini TERAS... dan KERAS


Kayu penunduk hitam... AWAS.. jangan terkeliru dengan kayu penawar hitam atau kayu hitam... nak sama ketiga ini kecuali uratnya membezakan. 

Stok ni tok dapat tak banyak 3 batang sebesar 20 sen dan sepanjang sejengkal sahaja. Modalnya boleh beli 1 hp Iphone 4S.. tu modal, kita tak mau cara modal sebab Nabi dah Pesan,. berniaga jangan sebut Modal.. Tapi hak nabi kata jangan tu lah banyak org dok buat. 

Kayu penunduk jenis ini lah yang glamer sejak zaman ayah ayah kita , malah sejak zaman tokwan makwan dulu dulu... zaman kita lani saja keluar penunduk tu la penunduk ni la, sampaikan kalau di tanya kepada org lama lama, org lama lama pun boleh masuk Tg Rambutan sebab tak boleh mikir dah betapa banyak barang palsu yang di keluarkan bagi di jual. 

Kayu penunduk ni kegunaannya untuk penunduk... pakai kena kulit sebab dia tadak bisa. Hak ni bukan masalah getah ka apa, tapi dah jadi macam barang yang dah di puja puja terlalu lama sebagai penunduk, maka kelebihannya kekal jadi sebagai penunduk... Puja ni maksudnya di sebut sebut lah. Puja ni bahasa lama, bahasa Hindu iaitu Pooja... Okok.. ni bukan blog bahasa hahaha


Kalau orang tak patuh, sukar dengar arahan anda.. anak anak degil,. isteri ketegaq bantah... insyallah boleh pakai dan boleh tengok macam mana pegi dia. Tapi.... haaaa ada tapi dia... benda macam ni kelebihan dia wujud bila kita bengang, marah... serius.. tegas... kalau sebelum ni kita marah pun org boleh senyum kuang ajaq lagi, insyallah lepas ni depa akan menunduk, depa pun tak tau pasai apa depa menunduk. 

Dan keduanya barang macam ni kita pakai, jangan tunjuk kat orang... maksudnya .. jangan dok p habaq pulak cincin anda ni kayu penunduk.. mana mana org yang dah tahu ia kegunaan penunduk, maka kesan penunduk ni takkan jadi pada depa... ok Faham?...

Sebab tu la org tua tua dulu dulu beli brg macam ni.. depa simpan elok elok , kalau pakai pun , org tanya depa akan jawab, alah kayu biasa saja.. buat lawa lawa , maklumlah kulit aku putih... pakai la cincin hitam.. menawan sikit... org takkan sebut " uiii hang tau dakkk, ni kayu penunduk ceq oii... org boleh tunduk woo".,..... senyum kawan tu... esok lusa ada member kita adu dengan dia " eh pesal ah, aku dengan mat tu aku rasa lemah sangat, cakap dengan dia aku kena ikut. pasai pa haa..?"..... member kita pun yang tau ni dia pun cakap... " hang tengok kat jari dia... tuuu.. kayu hitam tu penunduk"..... member yang tunduk tadi ni " ooooo... tu rahsia dia"....... agak agak member yang tunduk ni akan tunduk lagi tak pada kita?..... dan sebab apa member kita tadi ni cerita kat member lain?..... Sebab kita ni MELAYU ... hidup dalam bangsa MELAYU... yang penuh iri hati dan hasad... dia nak beli mungkin tak tau kat mana... dia nak beli mungkin tadak duit.... 

Jadi ibarat bila kita cherita... umpamanya kita tunjukkan kelemahan kita pada org lain.. Paham dak?


So , nasihat tok... org tanya cakap saja.. alah kayu biasa ..buat buat hias jari... bagi manis... dah.. settle... apa yang kalut nak cerita bagai?... nak rekemen.. alhamdulillah tok suka... tapi nak rekmen.. slow talk... tengok member tu teraniaya, dia pun tanya kita macam mana nak buat, ada dak barang boleh pakai... baru kita cerita... haaa. dia pakai kita pun pakai... adakah dia nak cerita kat org...?... dia pun pakai?... hah.. acer jawab sendiri..


Kod Produk : TPENUNDUK 18117
Bentuk : Teras penunduk asli
MAHAR : 150 Mlr

GRAB SATU SATU 140 Mlr

GRAB SEMUA 300 Mlr


Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank : 551016691626 My Gemstone 

RHB : 20129160006603 My Gemstone 

Paypal 1 : limbunganmayasdnbhd@gmail.com
Paypal 2 : mohdyasirahmadrozi@gmail.com


Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!

14 ulasan:

  1. Balasan
    1. Amount: RM280.00
      Status: Successful
      Reference number: 3934041532
      Transaction date: 21 Jan 2017
      Transaction time: 07:36:46

      Padam
  2. Design teras nye lawa lh tok 👍

    BalasPadam
  3. Salam tok maaf ya bertanya item ni bila penghantarannya sebab wasap kpd mr baz dan no tok yg baru macam terlepas pandang

    BalasPadam
  4. GRAB 1A
    .:: Hempedu Pasir ::.

    BalasPadam
  5. PD untuk item 1A
    Detail dh wassap tn.Baz kemarin (6/02/17)
    .:: Hempedu Pasir ::.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baik tuan alhamdulillah, terima kasih ya

      Padam
    2. اَلْحَمْدُلِلّهِ
      sama2 Tok Mat
      .:: Hempedu Pasir ::.

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami