Isnin, 9 Januari 2017

MANJA LELA








Nama gelaran batu ini ialah Batu Manja Lela dan gelaran ini bukan tok yang letak, ia di pilih oleh sahabat tok di alam Ghoib dengan izin Allah SWT, tu gunanya kasyaf mata dn telinga, alhamdulillah 

Batu ini sejenis batu yang ajaib dan mempunyai kelebihan di dalam perubatan 1001 macam penyakit berlandaskan kepada 30% fizikal ( hospital moden ) dan 70% penyakit Misteri ( sihir ) dengan izin Allah SWT


Perisai sihir

Penumbal Fitnah dan Ghibah dengan kesan yang amat dasyat ke atas mereka

Perubatan SAKA,  Gangguan

Petanda Kerezekian dan kekayaan dengan izin Allah SWT

Selain  itu juga kegunaannya yang asli dan alami tanpa isian ialah penarik kekayaan dan batu ini mampu di jadikan tanda kebaikan diri anda di dalam kerezekian, mudah sahaja.. sekiranya kekayaan semakin mampir insyallah warna kuningnya akan semakin hampir, sekiranya timbul bintik hitam atau kemerahan di dalam kuning sila berawas kemungkinan ada musuh di dalam selimut. Walau bagaimana pun tok muda menasihatkan anda agar tidak terlalu mempercayainya kerana batu ini juga adalah makhluk Allah dan di jagai Oleh Makhluk Allah yang bernama Jin Islam yang di amanahkan Allah untuk duduk di sana bagi menjaga Kemuliaan batu ini sebagai sebuah batu bertuah / mustika tuah / geliga bertuah. 

Perlu anda tahu mana mana batu atau mustika mempunyai khodamnya, usah katakan khodamnya wali, malaikat ... betapa rendahnya darjat seseorang waliyullah itu duduknya di batu , dan betapa rendahnya darjat Malaikat itu untuk menunggu di batu. 

Di dalam Surah Az-Zariyat Ayat ke 56:

" Tidak kami jadikan jin dan manusia Melainkan untuk mengabdikan diri kepada-Ku ( Allah ) " 


Di dalam sebuah ayat, bukan di dalam ayat yang berbeda dan surah yang berbeda, perlu mengerti mengapa ia di letakkan di dalam 1 surah dan 1 ayat. 

Sekiranya ada manusia yang engkar dengan suruhan Allah, Apatah Bangsa Jin, Sekiranya juga ada manusia yang beramal dan salih kepada Allah, Maka tidak mustahil Juga akan bangsanya Jin itu, Jadi mengapa ada sesetengah pihak terus melulu dengan UMUMnya bahawa Jin Itu tidak bagus?... sedangkan ada di kalangan mereka yang akan ke syurga dan ke neraka, malah tidak mustahil seseorang manusia itu mahu ke neraka namun di jamin oleh sahabatnya yang salih di kalangan Jin untuk ke syurga.. adakah mustahil?... maka jangan di salahkan keseluruhan Jin itu kerana mereka tidak pernah mencari manusia, manusia lah yang sengaja mencari mereka dan akhirnya sesat. 

Pernyataan tok muda bermaksud, Sudah Allah amanahkan seseorang Jin yang Salih menjaga sesebuah mustika/benda sudah pasti ada sebabnya , namun kita pula sebagai manusia ingin mengetahui itu dan ini sehingga mampu merosakkan akidah diri kita sendiri, sedangkan Khodam itu tidak ingin pun mengenali kita melainkan hanya melakukan apa yang Allah Suruh YAKNI menjaga kelebihan dan khasiat sesuatu benda yang di amanahkan kepadanya dan sekiranya pemilik( manusia ) gagal menjadi orang yang beriman, maka pada ketika itulah batu /mustik pandai Ghoib dengan sendirinya. 

Khodam yang alami pada sesuatu mustika, geliga , batu tidak akan SESEKALI menganggu pemilik batu kerana bukan ITU YANG DISURUH Allah, malah terkadang ada JIn Mungkar lainnya yang sengaja melakukan fitnah dengan memasuki mimpi kita dan menyatakan dirinya khodam batu itu... sesungguhnya bagi mereka ( Jin dan Manusia ) yang sama sama di dalam kesesatan, maka nerakalah tempat tinggal selamanya. 

Jadi tok Muda nasihatkan. Batu kami di sini kebanyakan berkhadam... seperti tok pesan, setiap khodam itu ada tugasannya, Khodam bermaksud Hamba Kepada Allah ,. bukan kepada kita, jika kepada kita dan kita beranggapan kitalah tuannya, maka SYIRIKLAH kita kerana sesungguhnya tuhan kita ( Jin dan manusia ) Ialah ALLAH SWT..itu kena ingat

Kita memakai batu permata bertuah kerana inginkan asbab / kelebihan / manfaatnya...bukan untuk menjadikannya sebagai kunci ke neraka kelak, Nauzubillah. 

Maka memakainya perlu beringat bahawa kita hanya inginkan Kelebihan, Selebihnya adalah Urusan Allah SWT selain kita tetap meneruskan berdoa



Kod Produk : GB4 5117
Bentuk : MANJA LELA
MAHAR : 777.77

GRAB PADA 555.77


Boleh di potong 2 atau 3, khasiatnya tidak akan berkurangan, malah berguna untuk semua orang yang memilikinya, anda boleh GRAB share kos dan Mr Baz akan uruskannya bagi pihak anda. Sekiranya anda tidak ingin berkongsi maka itu adalah hak anda. Tiada sesiapa mampu berbuat apa apa 

==========================


Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank : 551016691626 My Gemstone 

RHB : 20129160006603 My Gemstone 

Paypal : limbunganmayasdnbhd@gmail.com

Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!





24 ulasan:

  1. Sungguh cantik permata ni . Dan agak keras maharnya ye tok, sekadar bertanya.huhu

    BalasPadam
  2. Salam, thanks tok for the penerangan... alhamdulillah.

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Sy mahu kongsi tuan..biar bertiga lah..sy nak saiz 5 sen saja

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. Jom..sy konfem ni...tuan diver jadi x nak bkongsi??..dh cukup 3 org

      Padam
    4. Payment done utk bahagian sy tok..tnggu dari bahagian tuan diver dan herwan

      Padam
  4. Khasiatnya memang ayah perlukan buat masa sekarang..tapi dh buat payment item yg lain..huhu!!

    BalasPadam
  5. Tok kami kongsi 3 org...minta baz tlg potong 3 bahagian..
    Diver87,tn md shahrom dan tn herwan

    BalasPadam
  6. Saya bankin pagi esok tok yer...

    BalasPadam
  7. Syabas...muafakat sesama grabber.

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum
    Sahabat GB
    Tuan diver87 dan Tuan Muhd Sharom
    Mahar gB4 5117 kita kongsi tiga orang, setelah dibahagi 3 orang ialah RM185.26
    Kos canai RM30.00
    Jumlah perlu dibayar ialah RM215.26 (belum termasuk kos pos)

    BalasPadam
  9. Tn.mohď shahrom....ķità tunggu tñ herwan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wokey...tok lps kul 8 sy bank in lg rm 30..tlupa psl kos canai..hehe..muafakat antara satu sama lain,membawa berkat

      Padam
    2. Payment done..kul 10.17 pm td tok

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami