Jumaat, 27 Januari 2017

GB DI SAMBONG

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Perolehan semalam sebanyak 41 org sudah berjaya di lakukan, selebihnya akan di lakukan pada malam ini di Kawasan berdekatan dalam daerah Marang. 

Semalam di lakukan di kawasan Lta Chakah pada Jam 1.13am selepas tok singgah sebentar di Manir bagi melihat seorang perawat menjalankan rawatan secara besar besaran. Saja p singgah melihat rakan setugas melakukan tugasnya.. tok x kenal dia , dia x kenal tok, tapi kami perawat ada 1 link bathin dan sesama sendiri saling kenal mengenali. Aku kenai dia dia kenai aku, sapa nama, alamat mana, apa ic minta maaf, memang tak tau.. tapi tgk tau dia sapa, dia tgk dia tau kita sapa... itulah perawat kebatinan. 

Jadi boleh bagi sesiapa yang nak tambah nama, yang nak masukkan nama sebab semalam tak sempat, maka silakan, tok akan jalankan pada malam hari tidak seperti selalu selepas asar. Jadi masa tutup di lanjutkan sehingga ke jam 9.00pm. 

16 ulasan:

  1. Bnyk gp kali ni ke tok... sampai kene buat bnyk kali...

    BalasPadam
    Balasan
    1. x banyak tuan, cuma sebab tok lewat semalam

      Padam
    2. Tok maaf tanya, gp ni apa ye ? Masih ada kosong lagi ke kalau sya nak daftar ?

      Padam
    3. GP ialah permata/geliga/mustika yang di pohon melalui kesesuaian nama peminta. ia bersesuaian dengan masalah kita kini dan dan akan datang dengan izin Allah

      Padam
    4. Trima kasih tok atas info .

      Padam
  2. Tok nak tanya, lepas kita daftar ni, kita kena pergi ke lokasi tu untuk dapat batu tu daripada tok ke atau tok akan pos ? Maff tok saya newbie :)

    BalasPadam
  3. Boleh ke tok klau bankin hari ni??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh sebelum jam 9.30 malam ni. kira masa sekarang pun dah suntuk sebenarnya

      0178259540

      Padam
    2. Huhu...xde rezeki lah tok....mungkin lain kali....

      Padam
  4. Assalamualaikum tok sye nak join skali gb duit sye da msukkan bserta duit geliga,duit canai. Detail sye what's app en baz.

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan. sila pm nama, alamat kepada mr baz skrg sebelum jam 9.30pm malam ni

      Padam
  5. Sudah tok. Mr baz tak read lagi.

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami