Selasa, 24 Januari 2017

RAJA MANI GAJAH













































Dah lama tok x membebel pasal mani gajah dan jenis jenis batu,. bukan kerana ada yang persoal tapi hanya untuk mengingatkan.

Di dalam dunia kita ni ada 2 jenis famili permata :

1. Kristal
2. Akik


Keluarga Akik lah paling banyak ada di dalam dunia, dan ada pecahannya pula. semua sekali lebih dari 12 ribu jenis, salah 1 ialah jenis jasper. Di atas ini selalunya org panggil terus nama familinya iaitu akik.. tapi akik apa?.. akik tu nama famili.. ibarat kita manusia dari bangsa adam.. tapi bangsa apa, ugama apa, bahasa apa kita pakai. tu pecahannya jika kita ambil manusia sebagai contoh.

Mani gajah, mana mana mani gajah tiada dari jenis kristal, semuanya dari jenis akik. akik ni batu duduk dalam tanah, tepi lereng bukit dan kandungannya lebih kepada bahan organik yang memfosil. terkadang cecair, terkadang dedaunan dan kayu kayan, kekadang ada juga pasir . di dalam proses jutaan tahun benda ini semua menjadi fosil dan mengeras ( bertukar sifat ) .... ada yang bertanya kepada tok.....lama dulu adakan batu mani gajah boleh di pakai di dalam solat, jawapan tok ialah boleh. Silakan merujuk kepada ustaz yang bijak di dalam bidang ini. Ia boleh kerana ia sudah bertukar sifat , bukan lagi mani gajah yang menggelikan itu. Tapi tok juga pelik ada org sanggup membeli sebotol mani gajah untuk di buat pengasehan.. calit di badan, wallahualam... iya ka tu mani gajah?... kalau mani penjual bagaimana?... tak mustahil.. eiii geli kalau memikirkan mani org kita p boh kat bibir, kat kening utk pengasehan dan org dengar cakap. org tua tua kata, bohong pun pada pada la . 

Setiap batu permata ada energynya, dari mana energinya?.... ia di panggil inner and ousider energy iaitu dari matahari ( atas ) dan juga dari kerak bumi yang ada larva ( inner ) energy ini memberikan tekanan kepada bahan bahan ini untuk menjadi permata atau fosil dan selama ia membentuk sifat baharu energy ini akan terserap ke dalam nya dan menghasilkan THE POWER OF GEMS .... tengok la mana mana filem barat ka, melayu ka, india ka, cina ka.... permata lah batu sakti... bukan tongkoi kayu atau daun .... energy ini ialah apa?... energy ialah sesuatu yang tidak terbentuk... apa dia yang takda jasad..?.... YES...JIN.... ingat... Inner / outside Energy its means inner / outside fire. 

Sekiranya kita belajar di sekolah dulu bagi yang mengaji sekolah habislah... api menghasilkan haba dan haba menghasilkan tenaga.. contohnya keretapi arang batu etc. 


Raja Mani gajah mempunyai kekuatan energy khusus di dalam pengasehan , macam mana orang mula mula dulu mengkaji dan beranggapan ia untuk pengasehan itu wallahualam sebab tok tiada di zaman mentelaah bab bab mani gajah. Tapi kebanyakan yang pakai memang cakap dan terbukti ia menguatkan daya penarik... pakainya bukan la sampai perempuan mai peluk kita, tapi bila kita usha tu responnya lebih kuat, kerap dan mudah pula nak dapat... kalau perempuan pakai, lagi lah... kehanseman, ke cun-an tu mestilah aspek utama , caya mengayat tu juga mesti ada skill.. item ini cuma nak menarik lebih kuat dan menjadikan proses mengawan eh, silap.... proses mengurat itu berjalan lebih mudah. 

Semua kekuatannya sudah aktif, itu jangan risau lah. silakan


Kod Produk : RMG 23117
Bentuk : Raja Mani Gajah
MAHAR : 300 Mlr/tiap 1 ( utk lock deposit )

GRAB SATU SATU 250 Mlr

GRAB SEMUA 500 Mlr

Bagi yang belum faham........ MAHAR asal 300 mlr itu untuk mereka yang lock deposit...pembayaran dalam masa 7 hari, tapi kalau ada org grab, deposit mereka terbatal. Kalau org taip GRAB itu pula pembayarannya mestilah jelas dalam masa 12 JAM, jika tiada ulasan P.Done dalam masa 12 jam selepas ulasan GRABnya keluar, maka pelanggan lain boleh Terus lakukan pembayaran tanpa bertanya kepadanya dan kepada tok.. terus buat bayaran dan barang itu hak miliknya, maksudnya di sini... Bagi Lock deposit mereka tiada jaminan item akan di miliki dalam tempoh 7 hari tersebut.

GRAB SEMUA pula ialah harga kepada mereka yang berniaga dan harga itu ialahn harga borong dan boleh di jual semula pada harga kami di sini ( harga Std / Grab satu satu ) 

Ia kelihatan Complicated kan?

Jangan susahkan minda anda... Pegang GRAB SATU SATU atau GRAB Semua saja senang, lupakan Lock deposit itu. 

6 ulasan:

  1. Balasan
    1. Open 3rd Party Transfer
      Status: Successful
      Reference number: 3946823376
      Transaction date:24 Jan 2017 17:37:33
      Amount: RM360.00
      From Account: 110135039766
      To Open 3rd Party Account :SA 551016691626
      3rd Party Email Address : limbunganmayasdnbhd@gmail.com
      Account Holder Name :MY GEMSTONE
      TransactionType :Open 3rd Party Transfer
      Note:This receipt is computer generated and no signature is required.

      Payment done

      Padam
    2. Saya bayar sekali dengan geliga ibu mutiara tok. Sdh msg mr baz. Tq

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN