Isnin, 11 Julai 2016

PETIR LUMPUR











































Petir Lumpur atau nama sainsnya Lightning Mud Stone :p   .....   

Kalau panas baran.. mudah marah... sikit sikit mula nak tengking bini.... salah org lain pahtu nakj marah anak nak marah bini.. tapi dalam masa yang sama nak atau teringin pakai batu petir atau kehebatan batu petir seperti :

Pembisa beragan

Pemagar dari sihir

Yang Pembisa tu yang orang nak sangat tu. Jadi di nasihatkan pakailah petir lumpur... petir jenis ni sama saja kekuatan dengan Petir api hitam tu, cuma petir jenis ni jatuhnya di dalam lumpur atau di dalam sawah, ada sesetengah org panggil ia petir sawah... sama je la... sawah pun berlumpur.  

Insyallah, petir jenis kalau dulu agak mahai.. seingat tok pernah ia capai RM 450.... dah kita kat sini bukan menilai batu ikut pasaran macam zamrud atau delima... kalau gitu baik beli kat kedai saja, nampak depan mata... tapi di sini kita maharkan item yang ada kelebihan, yang takda kelebihan tu tak lah kita jual di sini... 

Tapi kini oleh sebab tok pun dah naik muntah jugak lah dengan banyaknya petir dan jenis jenis petir di dalam stok kami.. tok nak jual murah saja lah... Tak rugi hak mana beli dulu.. ambil hak murah ni, jual balik harga dulu, boleh la untung ... betui?

Ok .. kita teruskan.....


Kod Produk : PLUMPUR 9716
Bentuk : Petir Lumpur
MAHAR : RM 90


15 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. [11/07 20:13] Rahman 😎: Macam ni tok saya amat berterima kasih kat tok.dan maaf sebelum ni saya kurang yakin pasal asbab dan alam2 ghoib ni..memandang kan saya telah merujuk kepada atok saya sendiri .atok saya seorang guru agama sekolah tinggi johor tapi dah pencen..ustaz haji serawi nama atok saya.saya bertanya kan alam ghoib bunian dan jin dan meyakinkan saya ialah sebab atok saya seorang guru agama dia telah berkata ia memang ada dan kamu harus percaya
    [11/07 20:19] Rahman 😎: Lps tu saya tanya betul ker pasal batu cincin permata dan barang2 mistik ni atok saya jawab yea memang ada.saya lagi yakin saya tanya juga betul ker ada raja jin orang bunian dan sebagainya atok saya jawab mmg ada..atok saya seorang guru agama yg terkenal di johor muar dari serom 1 sampai ke bukit gambir orang mengenali atok saya..saya bertambah yakin .dan atoj saya cakap kalau tidak dah lama dia mati di langgar kereta disebabkan pertolongan seorang jin dia masih berpijak di bumi ini kerana dia membawa ajaran islam dan mengaja tentang islam.lagi yakin atok saya sendiri pernah bertemu dengan raja jin dan dia menegur atok saya dan memberi sebuah cincin untuk di pakainya..dan saya memang yakin dengan tok sebelom ni tapi saya cuma rasa sangsi sahaja setelah merujuk kepada orang kata guru agama mmg ia benar dan mmg tok tak salah..nasib saya kenal blog gb..saya nak tulis dalam blog tok tapi takut orang cakap saya poyo..tok terima kasih tok kerana tok memang benar dan berjaya meyakinkan saya tentang alam jin dan bunian setelah bertanya depan atok saya isteri saya diam..dia dulu cakap saya syirik sekarang dia dia sebab seorang guru telah berkata benar dan sebenarbenarnya...
    [11/07 20:20] Rahman 😎: Tok muda tok mat terima kasih semoga kita ni bole mendapat asbab yg baik.sebab saya ni bukan orang senang jugak alhamdullilah kenal asbab ni walau pun ia belum datang insyallah 1 hari terdekat iaa akan menjadi asbab kepada saya...amin.

    BalasPadam
  3. Tok terima kasih naa yakin saya lagi ni tok...tok mat tok muda BLOG GB terbaik

    BalasPadam
  4. Tok terima kasih naa yakin saya lagi ni tok...tok mat tok muda BLOG GB terbaik

    BalasPadam
  5. [11/07 20:13] Rahman 😎: Macam ni tok saya amat berterima kasih kat tok.dan maaf sebelum ni saya kurang yakin pasal asbab dan alam2 ghoib ni..memandang kan saya telah merujuk kepada atok saya sendiri .atok saya seorang guru agama sekolah tinggi johor tapi dah pencen..ustaz haji serawi nama atok saya.saya bertanya kan alam ghoib bunian dan jin dan meyakinkan saya ialah sebab atok saya seorang guru agama dia telah berkata ia memang ada dan kamu harus percaya
    [11/07 20:19] Rahman 😎: Lps tu saya tanya betul ker pasal batu cincin permata dan barang2 mistik ni atok saya jawab yea memang ada.saya lagi yakin saya tanya juga betul ker ada raja jin orang bunian dan sebagainya atok saya jawab mmg ada..atok saya seorang guru agama yg terkenal di johor muar dari serom 1 sampai ke bukit gambir orang mengenali atok saya..saya bertambah yakin .dan atoj saya cakap kalau tidak dah lama dia mati di langgar kereta disebabkan pertolongan seorang jin dia masih berpijak di bumi ini kerana dia membawa ajaran islam dan mengaja tentang islam.lagi yakin atok saya sendiri pernah bertemu dengan raja jin dan dia menegur atok saya dan memberi sebuah cincin untuk di pakainya..dan saya memang yakin dengan tok sebelom ni tapi saya cuma rasa sangsi sahaja setelah merujuk kepada orang kata guru agama mmg ia benar dan mmg tok tak salah..nasib saya kenal blog gb..saya nak tulis dalam blog tok tapi takut orang cakap saya poyo..tok terima kasih tok kerana tok memang benar dan berjaya meyakinkan saya tentang alam jin dan bunian setelah bertanya depan atok saya isteri saya diam..dia dulu cakap saya syirik sekarang dia dia sebab seorang guru telah berkata benar dan sebenarbenarnya...
    [11/07 20:20] Rahman 😎: Tok muda tok mat terima kasih semoga kita ni bole mendapat asbab yg baik.sebab saya ni bukan orang senang jugak alhamdullilah kenal asbab ni walau pun ia belum datang insyallah 1 hari terdekat iaa akan menjadi asbab kepada saya...amin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. BAik tuan . insyallah sememangnya mereka ada, hanya yang mempunyai ilmu dan pengetahuan sahaja tahu akan mereka..Insyallah Ilmu Hak Allah Belaka

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami