Khamis, 7 Julai 2016

BATU LESUNG & DULI CHAMPA








































Maaf atas kodnya, nampaknya Mr Baz tercampur aduk barang , mungkin sibuk nak raya tu hari sampaikan tersasul item

Item di atas ialah Ialah Batu Duli Champa atau kalau di Kemboja di panggil sebagai batu Puteh. Jika anda ke sana.. cuba lah keluarkan batu ini dari sana kalau x kena tangkap tu kira bagus la tu.

Batu Champa atau Duli Champa di kenali sebagai batu putih, dulu ada 1 Hamba Allah memaklumkan kepada Tok bahawa batu ini tidaklah rare sangat, tapi memang x boleh di bawa keluar dari Kemboja. Bagaimana ia mendapat nama Champa, Wallahualam. Namun kelebihannya yang utama

Kelebihannya ialah Kekebalan darurat dan di gunakan oleh pengganas di sana sebagai azimat asbab kekebalan dari peluru.. bukan lagi dari pisau atau parang... tapi peluru. 

Jangan tanya Tok bagaimana nak ujinya, sebab batu ini bukan di perolehi dari sana melainkan dari Perolehan Gunung Tebu yang lepas. Bagaimana tahu pula ini ialah batu Champa. Itu ialah Kata org org lama yang pernah melihatnya. 

Di pakai sebagai azimat di pinggang ... tu org dulu, org sekarang banyak duit, kemudahan banyak, buatlah cincin perak dan di pakai mengenai kulit insyallah

Ada kelebihan lain, itu sudah tentu, namun minta maaf tok masih belum habis mengkajinya lagi


Kod Produk : BLBB 30616
Bentuk : Batu Champa
MAHAR : RM 450




===================================================











Nampak lekeh je kan.. hahaha, lekeh la bagi yang tatau apa kegunaannya.. 

Di maklumkan simbolik dari Lesung berlubang , ia bukan sahaja berguna di dalam angka angka ni, tapi sebenarnya batu nya boleh di jadikan penangkal di dalam hubungan suami isteri, nak tahan dan keras dengan sihat. insyallah.. 

Di pakaikan sebagai aizmat dan diikat di pinggang , kalau nak bentuk petak,, bagitau ok


Kod Produk : BLBB 30616 4A
Bentuk : Batu lesung berlubang
MAHAR : RM 90


9 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN