Selasa, 26 Julai 2016

KECUBUNG LUMUT































Amacam lawa kan?.. 

Sejenis kecubung lumut namun originnya campuran akik yang berada di bawah gunung di mana di dalamnya ada unsur organik berupa fosil akar kayu dan pokok purba.

Kecubung lumut ini di di perolehi melalui penarikan zikrullah di kawasan Chendor dan di berikan dalam bentuk Raw atau kita panggil dalam bentuk spesimen. 

Mempunyai nilai perubatan bagi penyakit di kepala dan urat saraf.. setiap perkara ada simboliknya.. Jika anda kaji sendiri herba herba atau sayuran bewarna kemerahan bagus buat darah, sayuran berbentuk jantung bagus untuk jantung, sayuran berbentuk urat urat bagus untuk urat dan saraf., Jika anda merujuk kepada perubatan Herba india , warna merah untuk darah, warna putih untuk penyakit panas, warna hitam untuk penyakit sejuk. 

Sayur bayam bagus untuk darah, menaikkan darah dan meningkatkan kadar penghasilan darah di dalam tubuh badan , daunnya kemerahan sedikit dan separuh darinya penuh dengan klorofil. 

Begitu juga permata. Warna memainkan peranan yang penting, clear atau tidak clear juga mencerminkan kegunaannya di dalam kehidupan manusia. 

Jika untuk menggilapkan atau ingin permata anda kelihatan berseri seri, insyallah masukkan ke dalam beras , tidak pelru meletakkan minyak, namun jika anda yakin menggilapkan minyak mampu menjadikan permata anda kelihatan menarik, insyallah silakan, tiada halangan 


Di pakai atau di rendamkan ke dalam air dan di minum, namun jenis ini paling bagus di pakai di tubuh sahaja


Kod Produk : K.LUMUT 24716
Bentuk : Kecubung Lumut 
MAHAR : RM 40






2 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN