Isnin, 11 Julai 2016

LAPIS LAZULI























Lapis Lazuli... dulu banyak, sampai bertimbun stoknya tak habis 2 tahun. Kini stoknya dah semakin berkurangan di dalam simpanan tok sendiri. sebab tu tok keluarkan ia secara berskala.. agak agak 3 bulan baru keluar semula, stok dapor insyallah ada


Mempunyai kelebihan nyata sebagai pembawa aura kharisma dan juga unsur nyata sebagai penarik toksin di dalam badan, setelah di pakai ia akan timbuk bintik2 emas di permukaannya dari peluh yang tersedut di jari kita melalui rengsa kulit. 

Insyallah bagus buat orang muda yang nak mengurangkan kadar toksin di dalam badan... Kalau orang berusia boleh juga tapi macam agak terlewat, namun apa salahnya berusaha.

Cara untuk test amat mudah. Ambilkan atau pakaikan LL ini selama beberapa bulan kemudian pergilah berbekam, insyallah jika sebelum ini darah amat kotor dan banyak, setelah di pakai LL ini dengan izin Allah SWT kadar darah kotor di dalam badan akan berkurangan, Pemakaian jenis asbab penarik toksin adalah mengikut dari saiz.. so paham paham aje lah.. 

Nama mistik pun Lapis Lazuli , Nama sains antarabangsa pun Lapis Lazuli juga.


Kod Produk : LL 9716
Bentuk : Lapis Lazuli
MAHAR : RM 60



7 ulasan:

  1. Balasan
    1. Aslkm. Tok Lapis Lazuli ni nak ikat cincin rolex perak berapa harga tok?

      Padam
    2. W.salam wbt tuan. Utk tempahan cincin rolex. Kadar kos skrg termasuk upah ialah rm 400

      Padam
  2. Balasan
    1. Assalam tok..
      Mahar sy akan bank in bersama item lain..

      Padam
    2. w.salam wbt tuan, baik tuan, silakan

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami