Selasa, 5 Julai 2016

TASBEH KIYAI HJ LEBAR (KUANTITI 10)







Alhamdulillah Syukur Allah

Memang tok saja nak keluarkan ia dekat dekat...sipi sipiiiiiiii nak raya saja.. haha.. tujuannya saja nak bagi korang kalut... 

Item ini di perolehi sekali di dalam Perolehan lepas di Nakawan.. Banyak no .. banyakkkkk... kalau nak tau, tok ni baru semalam p cari baju raya... tau pasaipa....?.. pasai tok dah berapa hari keletihan, x boleh keluaq p mana .. mungkin sebab dah lama tak memandu jauh jauh dan panjat bukit pulak.. tak la tinggi mana, tapi boleh la kalau nak semput tu.

Tasbeh Kiyai Haji Lebar Perolehan Gerbang Nakawan... Ni apa dia ni Tasbeh Kiyai Haji Lebaq ni.. perolehan Dari Banjaran Terpendek Asia Pulak ... Tasbeh ni asal hak Orang dah, orang pakai dah... bukan orang Kitaaa... orang Bunian Pakai.... Kalau belum di pakai dia kaler kelabu asap.. kalau dah pakai dia kaler hitam. Sama juga kalau lama tak pakai dia akan jadi kaler kelabu asap balik. 

Ada dalam dunia melayu kita ni orang orang yang masih belum dapat menerima hakikat kewujudan bunian tu dan asal usul mereka. jadi baiklah sekiranya datang berjumpa dengan tok dan tok ludah sekali dalam mulut tu agar selepas ini fasih dan tidak tuli di dalam menerima ilmu... Ludah dalam mulut ni lama dah tok tok guru kita dok amal,. zaman mengaji Quran dulu, zaman bersilat dulu dah ada ludah Harkhhhh Tuihhhh Dalam mulut murid... alhamdulillah selepas di ludah tu kita boleh lihat murid tersebut lancar belajar dan mampu menerima tiap apa yang Gurunya ajarkan. 

Takpa.. belum sampai hidayah. lagi pun lain orang lain cara.. lain orang lain pendapat... Bini pun lain juga, ada ka semua orang bini sama ?.. xdak kot no... saja p kita sembang bodo2 hari ni hahaha... sembang bodo pun orang kata...menang ke dia gak la... 

Apa dia kelebihan tasbeh ni?....

Sendiri mau Ingat 



Kod Produk : TASBILKHJLEBAR
Bentuk : Tasbeh 100Biji
Kuantiti : 10 utas sahaja 
MAHAR : RM 250

Tasbeh ni kalis promo.. brg susah la ni ..kalau nak amik le, kalau x mboh tak payah.. tok tak paksa beli.. tapi ke depan kalu takde ... jangan kata tok tak pesan 

;)

34 ulasan:

  1. Tasbih kiyai terbaikk..x rugi ambik tn2..sy dh pkai satu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. sy ada dua tasbih ni, satu sy buat tasbih 33, yg lebih buat gelang

      Padam
    3. Tkde yg hebat ats dunia ni tn badrul..Allah lh yg lebih hebat dan segala2nya adlh milik Allah..laa haula wala quwwata illa billahil a'liyyil a'dziimm

      Padam
    4. kalau hebat tak tau la dunia ni dah jadi apa, tunggang langgang di buatnya

      Padam
    5. Hahahah..tok nehh..😅

      Padam
  2. Lock 1 tasbeh..payment lps raya bole kn tok teringin sgt lm tggu

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. salam tok..tasbih nie ade lg ke?
    kalau ade,nk lock satu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan, maaf tuan buat masa skrg cuma ada 10 sahaja tuan, silakan di perolehan lain ya tuan, insyaallah

      Padam
  5. xpe tok..mgkin belum rezki sy kali nie,sy tggu next perolehan..

    BalasPadam
  6. Payment done, alhamdulillah dah terima pun, maaf lewat update

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami