Khamis, 7 Julai 2016

GELIGA PUTERI KAMARIAH























Pemberian PUteri Kamariah dan sememangnya amat unik kali ini..

Assalamualaikum wbt semua , apa khabar?.. ada tak sahabat kita kat sini hari ini ada di spital akibat darah tinggi kerana terlalu banyak makan lemang?.. haha tok harap semua sihat sentiasa lah. 

Hari ni Raya Ke-2, ya tok tahu anda masih bercuti malah ada yang bercuti sehingga 2 minggu, Tok..?.. macam ni lah setiap tahun... Malam raya ke dua tok menaip Halaman ini , Staf tok semua masuk kerja semula Raya Ke-3 dan Ke-4.. itulah di katakan Bos ni... Kitalah Bos Kitalah Kuli... pekerja bercuti lagi.,.kita dah masuk kerja. Haha... Kalau x boleh berkorban macam tu... makan gajilah lagi mudah ya. 

Baik.. Permata atau geliga di atas ini pemberian Puteri Kamariah dan jika anda lihat Kodnya, Tarikhnya dah lama, sengaja tok holdkan nak masukkan barang secara rawak. 

Kelebihan :

Kewibawaan dan penunduk yang ampuh dengan izin Allah SWT

Kalau sebut wibawa ni... banyak lah lagi kelebihannya itu . 



Kod Produk : GPK 30616
Bentuk : G.P.Kamariah
MAHAR : RM 60

13 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami