Khamis, 21 Julai 2016

GELIGA SANTUBONG EDISI 2






















































Adohhh.. dengan nama Allah..lawa puteri ni.. masih ku ingat wajahnya.... masih..... segar dalam ingatan tok ni

Rindu rasa nak ke sana.. arghhhh tensennyaaa

=====================================================
Tok pernah menjumpainya ketika perantauan tok di Sarawak suatu ketika dahulu, di bawa oleh seorang sahabat yang juga seorang anggota tentera yang meminati bidang mistik.

Ia asli perolehan dari Gunung Santubong dan di hantarkan oleh puteri ini sendiri semasa keramaian di Kerajaan Betong , keramaian ini masih berjalan selama 10 bulan masa alam kita bermula bulan lepas. alhamdulillah

Mereka juga makhluk seperti kita , namun kelebihan yang ada pada mereka itulah yang menyebabkan mereka di ghaibkan dari pandangan mata manusia, sebenarnya mereka tidak ghaib.. mereka ada dan ia boleh di buktikan jika anda mahu.... ibarat pepatah nak 1000 daya x nak 1000 dalih. ada penjelasannya mengapa perkara begini berlaku

Kelebihannya sebagai daya penarik kerezekian yang ampuh dengan izin Allah

Kenalan yang baik hati setiap kali tok turun sana.... jika tok ke sarawak, semua pengikut Ghoib seramai 10 Billion tu tak leh bawak sebab melintas laut.....oihhh sembang besaq no tok mat sampai 10B pengiring.., dok aih , dok caye p la scan tgk , kut nak muntah darah  hehehe... Astagfirullah tercakap besaq pula ( jadikan pedoman ) 

So masa ke sana tok kosong x da apa apa, baik org kanan sekalipun, so tok selalunya akan menyeru Puteri yang cantik ni untuk meminjam Bala Tenteranya sebagai pengiring sepanjang berada di sana... ni bukan mohong punya.. kan dah cakap nu atas nama Allah... tapi kalau x caye lagi bagus, so korang estimate tok mat ni rendah sikit la kan hahahah... sahabat dari sarawak tau la hal ni. Malaih nak citer lagi

Teringin di hati melamar, tapi keindahan rupanya macam tak setanding pulak... tok tak sehansem nak di gandingkan dengannya ...huhu sedihnya






Kod Produk : GS 20716
Bentuk : Geliga Puteri
MAHAR : RM 177.77


8 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. izin lock 1A ...terimakasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. payment done ,,, watsup Mr Baz terimakasih

      Padam
    2. baik terima kasih tuan.. doa tok insyallah semoga tuan berbahagia dan di permudahkan urusan dunia dan akhirat

      Padam
  3. Aipp..tok jgn mcm2.. Kalau kemala dewi no2 paling lawo yg cik puteri ni nombor brapa plk tok? Hehe

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami