Isnin, 11 Julai 2016

GELIGA KHUTUB ALI







Amacam unik....?.. newbie maybe tak paham apakah unik itu... unik yang di maksudkan ialah ...

Tengok permukaan macam tak da apa apa.. macam tak tembus cahaya, kale rpun putih gitu saja.. tapi bila di suluh, eh eh,.. hijau rupanya.. itulah uniknya geliga Pemberian Khutub Ali ini, Tok mengenalinya sejak lama dahulu dan selama perkenalan beliau cumalah seorang penulis kitab kitab sastera ugama dan dakwah. Sastera dakwah?.. umpamanya syair memuji Allah, Syair berselwat ke atas baginda Rasullullah.. Tok nak cakap atau nak bagi cth pun kita mengaji tak tinggi mana. 

Jenis ini di simpan lama di dalam simpanan beliau dari pemberian Gurunya suatu ketika dahulu.. Ini cerita kalau nak layan macam dongeng pun, silakan saja., Allah tau. 

Tok ni bukan alim nak layak berkawan dengan orang macam ni, kalau alim dia nak berkawan, banyak dah imam imam dan utz utz semua berkawan dengan ulama bunian kan.. jadi bagaimana dia nak berkawan dengan kita tu semua gerak dari Allah belaka.. tok ni orgnya rock, mencarut ada juga, tapi di mulut bukan lekat di hati.. kalau tok tak suka, tok cakap x suka, tok bukan jenis menyimpan / pendam takut menjadi dendam. Jadi bila tok bercakap dengan org dan ada terasa hati.. jangan terasa hati sebab mulut sahaja,.bukan di hati.

Geliga ini di namakan Permata Rhol Sejenis batu di arab yang sukar di jumpai, maaf kalau tok salah eja, macam tok cakap..kita mengaji tak tinggi mana, tok ingat sekali lalu saja namanya

Ia di gunakan di dalam asbab kerezekian dengan izin Allah SWT, ingat .. kalau x semayang x guna juga benda ni.. semayang kena buat dan mestilah kerana Allah bukan sebab batu, syirik nanti. 

Di pakai kena kulit dan di jaga dengan minyak wangi.. tok pun nak cakap kekok juga sebab dlu tok pernah buat video mana ada batu jaga dengan minyak, siap buat video bagai.. tapi kita manusia, pelajaran kita pun banyak.. dan fahaman kita mampu berubah dari masa ke semasa untuk kebaikan. 


Kod Produk : GKA 1716
Bentuk : Geliga Khutub Ali
MAHAR : RM 450

14 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Yg ini tak kot tuan..ayah ada target yg lain tuan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. xpe.. sy lepaskan pd sesiapa yg berhajat.. silakan sahabat2.. ;)

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Salam… yang arif… boleh bantu saya tak. Saya org baru yg ingin kenal kebaikan geliga² ini.geliga apakah yg bermanfaat untuk elak santau/sihir, rawat santau, untuk rezeki, dipermudahkn urusan, dan penaik seri? Semoga ada yg sudi membantu. Terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. jika untuk kesemua sekali itu agak mustahil juga tuan untuk 1 biji permata.. ibarat 1 manusia yang pandai segalanya , maka sudah tentu ia akan di angkat manusia lain sebagai dewa. Allah SWT memberikan kelebihan yang berbeza kepada ciptaan sempurnanya dan ia juga ada had. Sama juga dengan permata dan geliga.

      Untuk urusan tuan itu Silakan lihat :

      Perisai Kota Kayangan
      Geliga Kerezekian
      MAni Gajah

      Padam
  5. Balasan
    1. Salam tok maaf ggu item MGT 30416 2a belum lock lgi ke ataupn dah ada owg lock tok

      Padam
  6. tuan saiful nizam...sila wassapmr baz berserta gmbar skali...nnti dia semak stok...kalau ada dia bgtau...pastikan di ruangan komen tiada siapa yg lock untuk code tersebut....maaf tok kalau salah...

    BalasPadam
  7. Yg heran geliga indon semua ada dalam 1 biji batu..btl ka x geliga indon tu saudara?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wallahualam. Sesuatu pasti ada kekurangan. Jika semua dalam 1. Kita sendiri mau ingat

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN