Ahad, 17 Julai 2016

PASAK BUMI KUALA NERANG (LEKAT MAGNET)






















Ia melekat magnet, saja tok suruh baz buat demo magnet, sebab tu hari dia tak lekatkan pada magnet... So sah lah ia jenis besi Leleh atau jenis Besi Pasak Bumi.... Tak hairan lah kalau boleh pasak bumi dan ia lebih keras dari tabasheer...lebih special... Tapi lain pula khasiatnya, setiap permata ada kelebihan masing masing...

Kelebihan Pasak Bumi ni seperti yang Tok Maklumkan hari tu :

Apa kelebihannya.. huh.. jangan kata la... ni orang dulu dulu buat azimat kekebalan darurat.. bukan senang nak dapat.. dan ia bukan timbul macam serpentinite... dia dok bawah nu.. ni tok dapat pun sebab..... sebab depa tolak bukit untuk buat jalan... kebetulan di tengah tengah ketulan besar serpentinite dan ada juga lapisan pasak bumi... pasak bumi tu yang tok dok kutip sangat, bukan senang nak jumpa.

Selain kekebalan darurat ia mempunyai energi penyembuhan bagi menguatkan pinggan dan zakar, bagaimana nak buat?..pakai di pinggang lah, apa lagi, takkan nak gantung kat situ kot bhahahahhaha

Kod Produk : PBKN 12716
Bentuk : Permata Pasak Bumi
MAHAR : RM 250

Promo Syawal : RM 100

7 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami