Isnin, 25 Julai 2016

GELIGA DEWA JIN (LOCK DEPOSIT DILARANG)








Geliga sepure geliga.. 

Kalau nak amik, kalau tak nak takpa... 

Item ini perolehan Belakang rumah aje.. tak caya, mai sini jumpa pak gad umah tok.. tanya la dia lagu mana, dia pun dapat seketoi.. alhamdulillah.. lepas dia dapat seketoi.. selama tok takda seminggu tu hari, macam macam la benda dia nampak. 

Ada 1 benda tu datang rumah sebagai lelaki bawak anak, jam 2pagi.. minta masuk ke taman botani tok... lelaki misteri ini hanya duduk diam menunduk , sementara pak gad tok tidak mengendahkannya. selang berapa lama ia ghoib, entah la nak cakap macam mana sebab masa dia cerita semalam tok tak fokus sangat, sebab dah tau.. benda benda Jin ni akan cuba datang nak menyudi..

Sepatutnya semasa ia datang , halakan batu ini ke arah benda tu, boleh nampak la dia nak terbang ke, mengerang ke, menyulur ke, merangkak ke.. insyallah

Apa kegunaan Geliga Dewa Jin?.. 

Sat sat...

Bila di katakan Dewa.. maksudnya Bunian atau Jin atau manusia tu memang hebat gila., maksudnya ada ilmu yang tinggi .   Manusia kalau hebat kita panggil .... " Manusia hebat di dewakan......"   pernah dengar?.. kalau tak pernah dengar p la daftar sekolah menengah semula ya.. 

Geliga ini dari pemberian Jin yang ilmunya tinggi..kita bercakap mengenai makhluk, jangan nak menunjukkan kebodohan pula nak kata tak ada makhluk lebih hebat dari Allah.. itu memang betul dah.. yang kita bincang kini ialah mengenai kehebatan makhluk.kita tidak membandingkan ia dengan Allah. Sesungguhnya Allah itu tidak layak pun kita nak sebut atau nak bandingkan ia dengan benda bernama makhluk. Jadi jangan la ok... ni antara makhluk sahaja... Baik..antara anda dan guru anda siapa lebih hebat?... see.. pandai jawab hehehe.. 

KEGUNAAN 

Pembalikan Aura kejahatan, Ain, sihir dan guna guna

Menundukkan musuh dan kawan dengan jelingan

Melembutkan hati wanita dan lelaki 

Halimunan, kekuatan tangan, badan dan kudrat jika di perlukan

Terkadang ia menjelmakan diri bagi melindungi dari gangguan Jin jika gangguan itu jelas di mata

Penunduk Jin 

==============

KELEMAHAN

Sering di datangi atau melihat Jin dan penampakan. namun insyallah hati tidak akan rasa gusar atau takut sekalipun ia di hadapan. 

Bagus bagi mereka yang menginginkan Geliga Jin, geliga kasyaf.. haa dah nak tengok sangat kan.. amik la



Nama Jin : Nur Roqib
Jantina : Perempuan
Usia : wallahualam.. nak sebut pun tok takda di zaman dia lahir 


PANTANGAN 

Di larang berzina
* ni pantangan memiliki benda, benda lain tu buat boleh dosa juga


CARA JAGA

Di simpan di dalam almari kayu Jati atau kotak kayu jati. 

Jika di buat cincin di kenakan kepada kulit 

Di gosok dengan minyak zafron, minyak Putera / Puteri 1 bulan sekali pada khamis malam jumaat minggu ke-3

Setelah di gosok, ia mestilah di embunkan

Jika buat cincin  mestilah dengan perak asli

Geliga ini mampu ghoib dengan sendirinya sekiranya pantangan dan cara jaga SALAH. 



Kod Produk : GDEWAJ 24716
Bentuk : Geliga Dewa Jin
MAHAR : RM 600

18 ulasan:

  1. Balasan
    1. Mohon payment pada 1hb atau 2hb tok..(time gaji)

      Padam
    2. Mohon payment pada 1hb atau 2hb tok..(time gaji)

      Padam
    3. Item GTB 24716-2A(free) tok hantar ngan item GDEWAJ 24716 sekali yer masa saya tebus nanti..

      Padam
  2. Alhamdulillah baru dapat geliga jin dan geliga kasyaf yg paling terbaik..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Adehhh.. lepaskn kt saya boleh tk ayah?

      Padam
    2. Maaf tuan geliga ni tk dapat ayah lepaskan kerana dh lama ayah tunggu geliga dewa jin tahap super yg terbaik..insyaallah kedepan nanti ada rezeki untuk tuan yg lebih baik lagi..

      Padam
    3. Trm ksh ayah.. xpelah bukan rezeki sy kali ni

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Payment done bersama dgn delima betong..

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. baik ayah , doa tok semoga ayah berjiwa segar sokmo

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami