Jumaat, 29 Julai 2016

PERHATIAN!!! SILA BACA (LOCK, UNLOCK, LOCK DEPOSIT)

Apa Mr Baz Kata???
1. LOCK DAN UNLOCK

Pada pelanggan GB, Jangan suka-suka main lock dan unlock. Kalau rasa kewangan tidak mengizinkan, jgn lock dulu dan kemudian unlock. Membawa masalah pada kami di GB dan pelanggan lain yang benar2 memerlukan item tersebut. Kalau ada rezeki tuan ada dan jangan TAMAK dgn lock item lain yg baru keluar dan unlock item yg telah dilock.



2. LOCK DEPOSIT

Kami MANSUHKAN komen "LOCK BERDEPOSIT" berkuatkuasa serta merta diblog GB. Komen LOCK sahaja diterima. Untuk pelanggan baru yg belum memahami konsep lock, Komen LOCK mcm biasa valid hanya 3 hari, Pelanggan lain boleh grab jika berminat bg item tersebut SELEPAS tamat tempoh VALID yakni 3 hari. Bg pelanggan yg telah LOCK item yg lebih pada 3 hari, perlu update pada no 0178259540 sebelum membuat pemaharan untuk PA tok double check item tersebut masih ada dan belum digrab pelanggan lain.



3. LOCK PAYMENT HUJUNG BULAN

LOCK PAYMENT HUJUNG BULAN, Kami masih terima bg memberi KELONGGARAN pada mereka yg benar2 SERIUS untuk menebus item tersebut dan dengan SYARAT perlu memahar penuh pada hujung bulan dan bukan mahar LOCK DEPOSIT pada hujung bulan.


Jika tiada kami akan menggunakan program langganan kami untk block terus anda dari blog kami dan blog kami akan hilang dari penglihatan anda sekelip mata dan selama lamanya.

HARAP MAKLUM


Mesej Khusus DITULIS Oleh Mr Baz Sendiri dan tok hanya membacanya kembali bagi menapis , tok setuju dengan cadangan beliau memandangkan beliau sering kali di marahi tok akibat kesalahan pelanggan di sini. 


6 ulasan:

  1. Terbaik smoga busnes tok bertambh maju n kpade mr.baz serta staff2 tok yg lain kipidap don gibab

    BalasPadam
  2. Sy sokong GB demi utk kebaikan brsama

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Bila payment dh buat ulas payment done. Sng sikit nk tau bleh grab atau tidak lepas 3 hari. Seperti yg dibuat beberapa tahun yg lepas. Skrg makin maju biz Tok ramai yg nk lock/grab.

      Padam
    2. ya betui.. letakkan ulasan "payment done " insyallah memudahkan yang lain

      Padam
    3. As-salam, saya setuju, ngam...

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN