Selasa, 20 Jun 2017

SILA BACA INI

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat pelanggan semua. 


Untuk pengetahuan pihak kami sudah menyemak status pembayaran anda dan di dapati ada beberapa pelanggan di sini yang melakukan Ulasan PAYMENT DONE tapi sebenarnya tidak done. Perlu tok ingatkan sekali lagi bahawa Blog kami bukan seperti blog biasa yang anda lihat dari pemilik lain.

Blog Geliga Bunian mempunyai 2 Pembantu Peribadi ( Mr Baz & Wife ), 2 Admin ( Staff ) dan 1 Editor ( Tok Ler ) , dan kami bergilir gilir Online di dalam Blog Ini bagi memastikan semuanya berjalan dengan lancar. 

Semua maklumat pelanggan dan pembayaran sentiasa Swap On Swap antara kami bagi mengetahui dan menyemak terutamanya pembayaran dan kewujudannya. 

Kami Memohon kepada anda agar Telus dan Jujur di dalam melakukan ULASAN, sekiranya anda belum melakukan pembayaran, dan orang lain sudah Membayarnya. Maka ia bukanlah rezeki anda, dan sekiranya kami ada stok dapor ( stok luar blog ) bolehlah anda meminta bagi menggantikannya. 

Jika Anda cuba melakukan Hal yang sudah pernah berlaku yakni :

Melakukan Payment done, dan menggunakan resit edit .. Maka hal seperti di bawah akan berlaku kepada anda .... Kami boleh menyemak secara lengkap akan setiap pembayaran yang di lakukan dan Kami berharap anda telus di dalam hal seperti ini ...

Sila lihat contoh di bawah dengan KLIK link di bawah untuk ke Halaman Tindakan yang kami kenakan kepada mereka yang menggunakan RESIT PALSU.

Jangan menganiaya sesama kamu , kelak Allah Akan memulangkan penganiayaan itu pula kepada kamu. 

Klik Sini Untuk Melihatnya

6 ulasan:

  1. Balasan
    1. Ya lah, negara kita ada undang undang, jangan buat kami kat sini berniaga sistem org kampung, silap tu anggap mcm tu . sepatutnya baca blog tok ni dari awal sampai habis , baru faham sistem GBunian macam mana..maybe nama BUNIAN tu agak kampong, tapi sistem kami pakai standard Management JB pakai kerana Tok dulu di JB menjalankan bisnes selama 10 tahun.

      Jadi harap fahamlah, jangan cuba budakkan kami di sini , silap haribulan kami yang akan budakkan anda dalam lokap.

      Padam
  2. Ramai yg bersusah payah cari rezeki dan mahar item..tp ada plak yg ikut jln singkat utk kebas item..respect la sket customer lain yg benar2 perlukan item itu..tok da byk bg muka..jgn plak kte amek kesempatan

    BalasPadam
  3. Btl tok..sebetulnye perlulah jujur dlm pembelian...

    BalasPadam
  4. Penyamun tarbus punya olang tuh tok muda...

    BalasPadam
  5. Jujur lah membeli nanti kalau tak jujur terkena Kat telinga jari baru tebeliak hidung mata...aye sokong kata2 Tok...Tok dah Kasi hidangan yg cantik2..nak Kasi potong pulak....Ish2...dunia2.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN