Khamis, 8 Jun 2017

NILAM DAGING








Nilam Daging... sebuah nama sebenar panggilan masyarakat dan juga nama yang jarangs ekali di dengar.. Bukan delima daging, tu benda biasa, ni nilam.. nilam nama biasa, nilam daging, nama jarang dengar dan jumpa. 

Kelebihan Nilam Lebih kepada :

Kesenangan dan kemakmuran

Wibawa diri yang tinggi

Menguasai akal pikiran orang lain dengan merenung mata mereka sambil mengusapnya di jari telunjuk

Menaikkan aura seri diri dan tubuh agar kelihatan anggun, mempesona dan berpengaruh macam tok neh.. 



Kod Produk : NILGING 8617 S20K
Bentuk : Siap cincin Titanium
Saiz : 20 , Kalau nak adjust kena pakai cincin lain
MAHAR : RM 350

Promo Ramadhan : RM 150
SOLD OUT 
TN JIWA METAFISIKA


13 ulasan:

  1. Balasan
    1. ada 1 sahaja tuan... lihat jika 12 jam tiada PD maka tuan PD kan ya

      Padam
    2. Salm tok..item ni sy pd ye tok?

      Padam
    3. Aik tok..cmne ni sbnar ny?sapa dpt?heran bin ajaib ni..

      Padam
    4. Tuan jiwa metafizika yg dapat. Hak lain tak sah payment. Payment burn😁

      Padam
    5. Ajaib yg dapat tuan...hahaha..tok lambat kuarkan ulasan tu yang jadi camtu hehe!!

      Padam
    6. Kena tgu tok keluarkan dlu la baru buat ulasan ehehe. Selalunya 2 jam sekali. Paling tok bz ler tu

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tuan ib. Semalam item tuan nak tu .mustika darah puteri tu. Org dah ungrab sebab katonye nak tgu zamrud dan opal hehe😎

      Padam
    2. Dia dh payment done kul 13:26 tadi..

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami