Ahad, 18 Jun 2017

MERAH DELIMA SAIZ L























































































Alhamdulillah merah delima Saiz Large.. Nak large lagi x dapat ..mahal nak kerat pun keras. 

Boleh didik menjadi merah air, tapi kalau tok, pakai di jari la.. pakai barang setahun dua, warnanya dah tua benar, try rendam, tak payah nak susah susah tapakan lah apa semua.. tu kalau tok lah dengan keadaan tok yang sibuk memanjang...boleh ke cara tu.?... aih sapa kata tak boleh.. cuma jaga lah elok elok.. delima ni sentiasa di aim org, tinggal di surau pun ada yang sanggup kebas tuan tuan. 

Ada dulu sahabat tok dia rendam terus dalam sebotol madu..bukan tak boleh tapi madu ni panas.. takut lama lama batu tu jadi tak elok kerana Heat Treatment menggunakan madu ni.. tapi kalau memang nak buat saham penarikan duit.. rendam aje lah..senang, x payah pening kepala. Berapa lama?.. lama. setahun lebih juga. 

Kalau nak delima yang Rm 88 tu, sdaiz kecik sikit.. kita ada stok dapor, silakan 0127845231..ni PA sementara saja tau sampai 20hb, nanti 20hb malam semua item akan di serahkan kepada PA sebenar yakni Mr Baz. Tapi buat masa ini PA ini akan uruskan semuanya sehinggalah ke penghantaran bersama pembantunya. 

Yang ini nak buat sijil pun boleh, kos sijil ialah RM 250 ya.. Ya lah mana tau nak jual semula pada kadar lebih lagi, rezeki anda siapa yang tahu?.. 


Kelebihan madu, mana mana sama sahaja, baik penarikan atau yang bermodal..sama.. kecuali jika ia diisikan dengan tenaga dalaman, zikir atau khodam.. 

Mana yang lebih baik antara alami, isian tenaga dalaman, zikir dan khodam?... bagi tok.. yang alami No 1, kerana datang macam tu, kita pakai pun macam tu, asal muasal dari Allah direct. Amanah Allah kepada khodam alaminya untuk duduk di sana.. ada yang takut dengan khodam walau alami, takut apa, Khodam tu khodam kepada Allah, hamba Kepada Allah, dia duduk di batu tu jaga batu tu, kelebihan batu tu.. takdanya dia nak cara ke hal kita pemilik batu tu.. sebab itu apa yang di perintahkan. Melainkan Kalau dapat mimpi juga, itu ialah Jin luar sana yang nak menyesatkan kita, dia masuk dalam mimpi kita dan kata nak ayam golek la apa la.. wahhh suka la dia kalau kita sediakan, walhal khodam alami yang sebenar duduk diam beribadah kepada Allah... Ingat bahaya Jin, seringan ringan hingga ke berat berat perkara iaitu semasa nak sakaratul maut pun dia akan masuk campur urusan itu... 

Kelebihan delima yang alami ialah :

Penunduk

Kekebalan darurat

Pengobatan bagi masalah darah dan saraf

Menaikkan aura seseorang

Penakhluk 

Kedudukan dan derajat 

Pengaruh dan kuasa... Ini pun ada lagi, tok malas nak tulis banyak banyak... cukuplah dari halaman kita reveal sikit demi sikit akan kelebihan delima



Kod Produk : MD5L 17617
Bentuk : Merah delima
MAHAR : RM 200

Promo Ramadhan : RM 120



14 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN