Isnin, 12 Jun 2017

KARANG API








Mustika Karang Api

Alhamdulillah antara yang pertama kali ada di blog ini. Sementara rakan rakain lain sibuk di halaman sebelah tu ... yang mana terlanding di sini insyallah rezeki anda lah. 

Mustika ini di gunakan di dalam Pemusnah item berkhodam dengan NIAT...ingat ...dengan NIAT, nanti jangan ada yang tanya tok kalau campur dengan item lain tak pa ka.. tak musnah ka khadam lainnya..?.. ingat.. mesti berniat...niat ni penting dan kuat... apa pun dalam dunia ni bermula dengan niat... nak start kereta mesti kita ada NIAT nak ke mana mana, paling tak jalan jalan kosong makan angin.. tiada yang tanpa niat.. eh eh.. nak masuk ilmu Niat dah ni.,ok sebelum tok keterlaluan sampai ke dalam ilmu Niat, tok stop di sini dan teruskan apakah item ini. 

Item ini sama fungsinya dengan Gamunggal Api, Bertam api iaitu memusnahkan item berkhodam.. paling best bila buat terjal kepada item kebal org, delima merah ka apa ka, naya ke org tu.. tu kalau salah guna lah ok.. kalau gunanya yang betul ialah kita mentawarkan kekebalan org lain yang memusuhi dan ingin menzalimi kita, dengan cara berniat dan memegang musuh ini dengan kulit kita ( tangan la ) . atau cukup di halakan ke arah musuh batu ini jika sudah di buat cincin, insyallah akan tawar ilmunya samada kebal atau apa pun yang menggunakan KHODAM .. kecuali...hah.. ada kecuali pulak.... bab kecuali ni lah yang org tak habis belajar..depa kata ..kecuali khadamnya malaikat.. tau mana tah benda tu malaikat, sedangkan Malaikat ni Alalh saja boleh perintah dan hanya berkhidmat kepada Allah.. Ayat mana menunjukkan beliau berkhidmat kepada manusia dan mampu di perhambakan manusia...?...ayat mana..tunjuk mai sini.. tok berguru dengan anda. 

Kecuali itulah yang tak selalunya di bongkarkan oleh guru kepada muridnya... 

Kecuali ILMU HAQ... ilmu diri

Mati HAQ mati Diri

Mati diri Mati HAQ..

Loh kok mati kita mati haq..mati haq mati kita.,.. apa kah bendanya HAQ ini?.... Haq bermaksud kebenaran , merujuk kepada diri kiita yang benar , nyata , wujud

Sifat 20 yang pertama?..WUJUD... Maksud, Ada.. HAQ ini kepad akita adalah keberadaan kita, dan kebenaran yang benar dari hati yang bersih, dengan niat yang benar. Petikan Ilmu Sulbi.. tidak Allah itu tidak melihat kecuali melihat akan segalanya luar dan dalam kamu. Biarpun mata terpejam, Biarpun bermula dengan Niat Yang tidak berjasad dan hanya di qolbu. Allah Tahu kerana Sulbi itu ada di dalam diri kamu, di dalam sulbi itu adanya alam yang di sebutkan Alam Fana kekal sementara di bangunkan semula untuk di timbang tarakan amalan kamu. 

Asasnya HAQ ini merujuk terus kepada Roh, kepada Nyawa.. adanya manusia itu kerana adanya Roh, tanpa roh kamu hanya boneka yang di perbuat dari tanah. 

Ilmu Haq tidak mampu di batalkan oleh sesiapa pun kecuali Allah SWT iaitu dengan mematikan kamu buat sementara waktu menunggu hari pengadilan. 

Kerana itu perkataan " Meninggal Dunia" bukan beerti MATI, tapi pergi meninggalkan dunia menuju ke alam Barzakh / roh ..di mana alam roh ini... aduh... dah terlajak dah ni.. ok stop dulu... Kita lompat lompat saja ok. 

Bagaimana nak mendapatkan ilmu Haq?... kenapa ramai nak ilmu Jin?.... Itu nantilah tok perjelaskan pabila mood tok ok macam sekarang ya. 


Kod Produk : GB7 7617
Bentuk : Karang Api
MAHAR : RM 450

Promo Nuzul Quran : RM 200


SOLD OUT
Mentera mistika



Kalau ada banyak tobat tok akan letak rm 100 sahaja... apa pengertian tobat kenapa org menggunakan istilah tobat jika ingin lakukan bersungguh sesuatu perkara... ?


Ok bab ni tok boleh jelaskan

Taubat : ertinya memohon ampun Dari Allah SWT dan semoga di ampunkan akan dosa kita baik dosa kecil mahupun dosa yang berat. 

Apabila bertaubat..dengan NEKAD kita tidak akan berbuat dosa itu lagi. Malah tidak akan langsung mengingatinya dengan BERSUNGGUH.

Tobat bermaksud sebuah perkara yang muktamad dan bersungguh sungguh sama ertinya dengan istilah Taubat dengan bersungguh sungguh...cuma di sini ia cuma bahasa sahaja.. 

Jangan TAU BUAT ya.. OK sekian

13 ulasan:

  1. Assalam tok.klau ada yg belum grab,sy grab tok.pelik juga xde org grab item ni.item best ni..dan nk tanya tok,ada lg xtasbih kiyai haji lebar?klau ada,sy grab 1 tok ya.dh lama sy nk tasbih tu,tp rzki xde wktu tu huhu.hrp ada la hendaknya,inshaa Allah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan, silakan.. bukan apa kebanyakan hp yang pelanggan pakai ada page mereka nampak, dan ada page mereka tak dapat nampak. sebab tu tok lebih sarankan pakai versi web dari versi phone

      Padam
    2. Alhamdulillah..betul juga tu tok.sy pn kekadang trlepas pndang juga.tasbih kiyai haji lebar masih ada stok lg ke tok?

      Padam
    3. tasbeh tu biasanya 2 hari habis tuan.. tok x dapat lagi yang baru. belum di berikan

      Padam
    4. Yeke tok.ok xpe.nnti jp2 lg sy sttlekn payment yg ni ya tok.tksh :)

      Padam
  2. Assalam.payment done tok.nnti sy anta detail ke tn baz.tksh

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Dan tksh juga atas ilmu diatas :)

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN