Rabu, 14 Jun 2017

DELIMA PUTEH





SAIZ 20



















SAIZ 19

SOLD OUT
TN LUKMAN HAKIM



Laku sangat delima puteh sekarang. wah dah pandai nampaknya anda di sini memilih. Alhamdulillah. Bagi tok tak perlu pilih.. apa yang di paparkan di sini ialah apa yang LULUS di mata tok.. tok ni cerewet orgnya tuan tuan..so insyallah memang semua brg meletop punya.. dalam gambar ni dia tak nampak sangat kejelitawaan aslinya , depan mata gerenti puas hati..sungguh ni..bukan melawok. 

Cincin delima puteh.. about and half white and red la omputeh kata. memang cantik, alhamdulillah.. buat raya jenis ni insyallah memang sedara mara tanya lah. Beli dulu baru la tau. 

Ini kelebihan alami.. kalau nak tok isikan dengan pengasehan ke..memang alami delima dah ada .. kalau nak isi penaik semangat ke, memang delima dah ada energy ini. Alhamdulillah

Delima di atas sudah tok perkuatkan kekuatan alaminya dan sudah di stabil dan di pulihkan. Alhamdulillah. Tunggu nak di pakai saja. 

Cincin ini boleh adjust saiznya.. kalau nak JIMAT.. beli dulu dan bawak saja ke tukang cincin di kedai pasar malam.. baru RM 5 ke rm 15 dia caj, kalau dah kenal RM 2 aje. Brg pun dah dalam tangan tuan tuan..puas hati. Cuma tukang pasar malam ni dia ketuk ketuk , nampak la sikit kesan ketukan tu.. x macam tukang cincin ada kedai sendiri ni, memang dia buat tak nampak kesan tapi mahal lah sikit kosnya. Dan apatah nak raya ni, lagi lah banyak tempahan, takut tak dan pakai raya saja haha. 

Kalau saiz besar, jari kecik.. macam tok, tok lepak tisu lilit kat bawah.. tok ada order alat nak bagi cincin besar boleh di pakai di jari yang kecil.. tapi belum sampai.. nanti sampai tok masukkan sampelnya dan akan order lagi jika tuan tuan pun nak juga ok.



Kod Produk : CD5TEH 10617 
Bentuk : Siap cincin Perak 
Saiz : Ikut Gambar
MAHAR : RM 220

8 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN