Rabu, 18 Januari 2017

NILAM KENCANA








Batu nilam kencana.... 

Rare bagi anda?.... untuk pengetahuan anda , tok muda dah keluarkan semua item rare rare sejak awal January 2017 tu hari dan sekarang ia semakin berkurangan... cara tok susun ialah dengan meletakkan yang rare awal sekali... maksudnya kini makin lama sudah makin tak rare dan makin nak ke arah batu permata biasa dah.... jadi sementara masih ada peluang.. insyallah silakan. 


Nilam Kencana bukan bermaksud ia batu nilam , tapi jenis ini dari keluarga Jasper... bila tok sebut akan nama sainsnya , bukan kerana ia item landing time, minta maaf tok tidak dapat nak sediakan sangat item landing time yang cun melecun akibat matawang kita yang merudum gila sekarang. kalau tok ambil, berapa pula tok nak jual?.. Jadi kita di sini lebih mengharapkan kepada item penarikan melalui zikir dan juga item sekutu yang tok percayai 100%. 


Item ini di gunakan di dalam Asbab :

Penarikan kekayaan melalui energy dan auranya

Perubatan hal hal darah dan urat saraf

Pening kepala, migrain atau sedu kepala. 




Jika masuk bab perubatan guna batu permata ada 2 jalan sahaja cara menggunakan... jangan merepek nak tumbuk sampai lumat kemudian buat bedak sejuk, tu namanya membazir.. beli mahal mahal lepas tu membazir pula


Jalannya ialah dengan merendamkan ke dalam air selama 10 minit minima atau menempekkan di kawasan yang sakit. 


Ini kerana batu batu tertentu ada energy ...... Tok ingin mengambil contoh di mana bukti batu ada energy.. buktinya ada , dan analisa bahawa batu ada energy datangnya dari jepun. 

Silakan anda Google, Batu Quantum Sains, yang mana habuk habuk batu permata di masukkan ke dalam pen, ke dalam pendant dan di jual sehingga RM 5000 

Anda boleh menyemaknya di sini :



Sekiranya anda google pula " where to find negative ions " akan keluar list / senarai dan salah satunya senarai batu permata yang mempunyai Ion Negatif untuk kegunaan dan manfaat manusia . 

Itu SAINS dan bukan dari Kajian MELAYU tapi JEPUN. 

Di GB ini kajian kita adalah mistik menggunakan ketajaman ilmu melalui zikrullah dan amalan kelimuan yang di pelajari. 

Cuma ilmu mistik tiada alat alat khusus eperti aura 3000, EMF atau EMP , ION TESTER dan sebagainya... Alat di wujudkan bagi KEYAKINAN manusia AGAR ia mampu di NIAGAKAN. Sementara tok di sini tiada alat, alat tok ialah Tasbeh, Hujung Jari , telapak tangan , Mata , deria batin YANG Allah anugerahkan kelebihan kepada tok. Itu sahaja. Antara Yang Allah cipta dan manusia cipta... mana 1 lagi best ?... Tapi tok juga tahu kalau tok ada semua alat ini... tok tahu memang tok akan kaya.. hahahah.. 



Kod Produk : GB1 15117
Bentuk : Mustika
MAHAR : 120 Mlr

GRAB 100 Mlr

5 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN