Rabu, 12 September 2018

RAW BESI DAN BATU KURSANI













Alhamdulillah, tok dah simpan yang besar tu selama 4 tahun dan yang kecil tu dah genap 1 tahun. 

Nak di maharkan memandangkan dok dalam kabinet tu saja je.. dan tok sekarang kan tinggal di Perlis... barang ni semua tinggal di Ganu, kalau pencuri masuk ke apa ke , rugi juga kan.. So tok nak maharkan saja la senang. 

Dan nak mahar tu pada nilai Terbaik buat anda

Anda tahu kan kita maharkan Besi kursani sebesar 10 sen RM 1500?..... barang kita ada, tapi tukang Yillekkk... nak buat macam mana.. kalau tak boleh untung banyak lagi tu... sebesar tu boleh dapat lebih dari 100pcs Besi kursani bentuk permata. 

Dan yang tok simpankan sangat tu sebab jenis ni beraura indigo dan bukan senang nak dapat pada nilai dahulu, sekarang kan dah mahal, RM VS USD beb... memang tak dapat dah harga di bawah.. 

Kalau di FB besi kursani Indogi jingga di jual pada nilai RM 2000 bentuk permata saiz 5 sen- 10 sen... ini haaa amik ekauuu.... bosau gila.... memang tak dak la org nak bagi, aci p survey tengok... baik dalam fb, blog atau kedai kedai di luar sana .... memang tadak harga ni... COMBO pulak tu... Kos pos kita kena caj sebab benda ni berat ya. 


Yang besar gelap tu ialah BESI KURSANI

Yang Kecil tu Ialah BATU KURSANI


Kalau besi ia melekat magnet....


TAWARAN GILA ini boleh anda buat KOLEKSI, leburkan buat pedang, keris, baju besi, baju pengantin , baju singlet, alah suka hati korang lah....apa yang penting... pembeli memang untung besau habaq ang seh... Kite dok nebeng kat sini.. bende molek kite kabor molek boh... demo boleh tanyo la merato ore sek sek batu hok demo kenai deh.... ( caca marba dah bahasa pelat tok ni haha )...


Besi atau Batu Kursani Mempunyai daya energy yang amat dasyat sekali

Kekebalan darurat... tu besi kursani tu ada 1 spot kebal umum.. kalau anda canai.. hati hati sebab kena test satu persatu untuk jumpa spotnya. 

Kekuatan pukulan, tangan dan badan

Perisai sihir dengan Izin Allah


Ingatlah FIRMAN ALLAH SWT

السلام عليكم . بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم .لا إله إلاَّ الله .محمد رسو ل الله

الحمد لله رب العا لمين . الصلاة و السلام على رسو ل الله .اما بعد

Besi adalah salah satu unsur yang dinyatakan secara jelas dalam Al-Qur’an karena terdapat surat bernama Al-Hadiid yang berarti Besi. Sangat menarik karena mengapa Allah tidak mengemukakan unsur lain seperti Emas misalnya, atau perak, intan, permata dan unsur lainnya yang lebih mahal di mata manusia? Dalam Surat 57 Al-Hadiid ayat 25 yang artinya:

…dan Kami “TURUNKAN BESI” yang padanya terdapat kekuatan yang hebat dan berbagai manfaat bagi manusia…


DAN BACALAH MENGENAI BESI INI 


RAHSIA BESI



Astronomi masa kini bahwa logam besi yang ditemukan dibumi kita berasal dari bintang-bintang raksasa diangkasa luar. Logam berat di Alam Semesta dibuat dan dihasilkan dari inti-inti bintang raksasa, tapi sistem tata surya kita tidak memiliki struktur yang cocok untuk menghasilkan besi secara sendiri.

Besi ini hanya bisa dibuat dari bintang-bintang yang ukurannya jauh lebih besar dari matahari yang suhunya mencapai ratusan juta derajat. Ketika besi telah melampaui jumlah batas tertentu dalam sebuah bintang, bintang tersebut tidak lagi mampu menanggungnya dan akhirnya meledak melalui sebuah ledakan yang disebut “Nova” atau “Super Nova”.

Akibat dari ledakan ini, meteor-meteor yang mengandung besi bertaburan di seluruh penjuru alam semesta dan mereka bergerak dalam ruang hampa di alam semesta hingga mengalami gaya tarikan oleh gravitasi benda-benda luar angkasa.

Semua ini menunjukkan bahwa logam besi tidak terbentuk dibumi, melainkan kiriman dari bintang-bintang yang meledak di luar angkasa melalui meteor-meteor dan diturunkan ke bumi.

Persis seperti yang dinyatakan dalam ayat tadi bahwa besi itu diturunkan oleh Allah dari langit. Bukti ini tidak dapat ditemukan pada abad 7 saat Al-Qur’an diturunkan karena pada masa itu belum ada teleskop, pesawat luar angkasa, satelit ataupun lainnya.

Dan tentu ayat ini bukan kebetulan karena ribuan ayat Al-Qur’an yang berbicara tentang ilmu pengetahuan tidak ada satu pun yang bertentangan dengan penemuan dan bukti ilmiah yang baru ditemukan abad 19-20 baru-baru ini, bahkan masih banyak lagi yang belum bisa dibuktikan!

Sekali lagi ini membuktikan bahwa AL-Qur’an bukan ciptaan Rasulullaah Muhammad SAW, tapi memang dari sisi Allah Yang Maha Sempurna





RAW KURSANI

Dua dua sekali 



RM 500 Only

Kos Pos

RM 24


Kod Produk : RAWSANITUSI
Bentuk : RAW
TOTAL MAHAR
524.00


PROMO MUHARAM
RM 450



Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya





*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Mr Zack Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0127845231




Image result for kartun prince

Mr. Zack : 0178259540




8 ulasan:

  1. Aslkm..tok.. sunyi je ulasan item ni.. semingu dh tngk item ini..sje sy suke bce komen2.. leps prtama kali tngk sy selalu terbayang2.. teringat2 pd item ini.. enth lh knapa

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt , sunyi bukan sebab apa, sebab ia dalam bentuk raw.

      Bagi tok bentuk raw penting bagi sesetengah individu yang kenal tukang besi, yang nak buat persiapan perang, yang nak buat senjata sendiri.. mungkin tak yakin dnegan senjata yang di beli .

      Senjata yang di beli apatah kalau murah... kita faham walau ia tajam tapi ia lebih kepada hiasan, bukan untuk peperangan.

      Kalau nak tau, senjata yang banyak terjual tu hampir semuanya tidak tahan di medan perang, kalau berlaga dengan laras M16 cukup dah, laras M16 tu tak jejas pun, tapi mata pedang tu akan tumpul senget benget, herot... kalau masa tu baru kita nak merungut, dah terlambat.

      Senjata yang kuat, di buat bukan sehari dua..bukan seminggu dua, tapi di tempa lama kerana faktor kekerasan besinya. 1 hari 2 hari belum tentu nak berlekuk besi tu walau sudah di panaskan.

      Tengok laras senapang patah sudah lah, besinya warna apa?.. jenis besinya apa pula.

      Ini zaman sekarang pedang pakai besi spring, pakai besi keretapi China... besi keretapi zaman dulu saja yang kuat, la ni ada tersusun di palabuhan klang nu jadi tukun.

      Keris zaman sekarang org buat 1 hari boleh dapat 200 bilah... ya sehari.. kita sebagai pelanggan rasa takjub, rasa teruja melihat keindahan .

      Indah lain bang, kuat lain

      Indah bukan untuk di bawak tempur, kuat bukan untuk di jadikan hiasan

      tu kena faham

      dan benda tu lah yang ramai org tak faham

      Padam
  2. Kalau inginkan kontek tukang besi atau kenalannya, tok boleh bagi


    1. Mr e Johor : 0127777835

    2. Mr Rosli Melaka : 0126701762



    En Rosli tu pembuat senjata yang di segani Istana Negeri Perak, buatannya memang terbaik dan boleh di gunakan untuk peperangan

    BalasPadam
  3. Aslkm tok.. klau tok bntuk kn permata besi kursani tu suatu mse ke.. sy tringin satu tok..brhjat, brkenan sngt.. hari2 duk buka laman ni tgk ad org grab x lg.. brknan tp
    bajet xde mne dh..

    BalasPadam
  4. Tok kalo sy nk grab...letak deposit...sttle payment hujung bulan bole tok...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN