Rabu, 5 September 2018

PINJAM SEKEJAP MINYAK CAHAYA HIJAU







Alhamdulillah, Tok Pinjam Sekejap 1 Botol.. Minyak ini berbau Bunga , x kuat sangat baunya. Tok siap buat gaya kapal terbang nak landing lagi dalam bilik gelap huhu.. 

Yang ini sebentar sahaja tok pinjamkan. Dan di pulangkan selepas ambil gambarnya.

Tok di maklumkan bahawa nama Minyak Ini ialah

MINYAK CAHAYA HIJAU

Dan Ia berasal dari atas, atas mana tok tak mau nak sebut.

Bagi Sesiapa yang nak minyak ni... yang tak perlu di pakai, cuma perlu di bawa sahaja ke mana mana pun kena bagi Nama Anak anak...kalau belum menikah kena bagi nama Ibu.. 

Contohnya 

Nama anak 1 : Nurshuhada Binti Fatimah

Nama Anak 2 : Nursuhaila Binti Fatimah

Nama Anak 3 : Shamsul Idham Bin Fatimah

Dll


Kalau nama Ibu Bagi yang belum berkahwin
Nama Ibu : Fatimah Binti Aminah



Minyak Ini bertindak dengan cara SUGIH REZEKI, iaitu rezeki anak anak anda , rezeki ibu anda.. Mungkin rezeki anda pada waktu itu belum datang, belum ada, belum time nak mai.. maka di pinjamkan rezeki anak anak atau ibu ...TAPI AWAS... AWAS sungguh sungguh ni tok Mintak.... Biar la hangpa nak pandang minyak ni lekeh ka, rendah ka, nak persoalkan ia ka apa ka... tapi AWAS..kalau beli dan miliki, kemudian jadi... kesenangan itu datang dengan terburu buru, kesenangan tu datang kita sampai tak boleh nak elak, nak tolak pun tak sempat.... JAGA LAH kesenangan tu elok elok...jangan dok wat MEMBAZIR cari bini lain, buat enjoy, buat maksiat.... Perkara pertama ialah...kalau nama IBU, hantar lah Ibu tu pergi Buat Haji atau UMRAH..... 

Kalau Rezeki anak anak, Ambil duit tu simpan dalam akaun Amanah Saham Wawasan ASW atau saving untuk masa depan anak anak..kalau dah rasa cukup maka berbelanja lah..

Berbuat baiklah kepada Ibumu, anak anak mu, In Sha Allah Allah akan berbuat baik kepadamu. 


Ingat Pesan Tok ni.. Kalau sesiapa nak ... Tok sediakan dalam 2 jenis botol.. 1 kecil dan 1 besar... apa beza kecil dan besar?... bezanya ialah pada daya tarikan aura kerezekiannya..tu saja.. 

Kalau berniaga besar cukup pakai hak Kecil

Kalau berniaga Kecil maka kena pakai besar


Sebab nak tarik tu kuat.. kalau berniaga dah besar, tarik sikit, cuit sikit saja org kata benda dah boleh gerak... 


Minyak ni kena di simpan dalam simpanan ( bukan bagi org lain simpankan )... kalau berjalan, WAJIB bawak, kalau p kerja WAJIB bawak.. tiada pantangan apa pun, nak menayang kat org ka, nak menunjuk ka..boleh.. sebab tu Haji kata, ada ramai yang riak, ujub, sombong... bila ada perkataan ni maksudnya depa sebelum ni dok menayang la.. dan boleh menayang.. jaga hati tu in Sha Allah. 

Bagi masa 3-4 hari untuk permohonan nama nama... lagi banyak anak anak, lagi kaya gila gila... Ini sugih tau..bukan biasa biasa punya..tiada tumbal nyawa anak, tapi tumbal MASA DEPAN anak anak... so kalau rasa diri tu jadi mabuk duit... jadi meroyan duit bila kaya... baik tak payah ambil.... rezeki anak anak dah kena sedut ayah ayah buat enjoy , buat syiok syiok.. JANGANN... tu tok pesan awai awai..



Kod Produk : MYKNURAMAL
Bentuk : Minyak Cahaya Hijau
Kuantiti : 70 Botol Sahaja
MAHAR : 

BESAR : RM 2000
HIJAU : RM 1000

==========================
PERINGATAN


Jika anda mahu memilikinya namun $ belum cukup, tak apa.. bagi nama dulu, kita pohon dulu dan dah dapat tok simpan , tuan tuan puan puan boleh bayar bila bila yang senang dan lapang, selagi tak habis di bayar fidyahnya selagi itu tok simpan dan ia tidak aktif di dalam simpanan tok. 

Sampai ke petang ini , belum ada 1 nama di ajukan..maksudnya tok juga belum melalui syarat memiliki Siti Rafiza...selepas mengahwininya tak pa dah.. stock sentiasa ada sampai habis di dalam simpanan mereka dalam gua tu. 

Tok tak tau bila tamat tempoh, rasanya tamat tempoh ialah bila ada yang menikahi anaknya itu..maka tawaran penghulu Talib akan lupus selamanya. 

Jadi ..jika ada yang nak ajukan nama, maka silakan... bayar hujung bulan ka, tengah bulan ka takpa dah


=========================


Boleh Resell semula..dengan syarat masa beli dengan tok bagi la nama yang di minta, lepas tu anda hantar la pada buyer anda, nak jual Rm 10k ka, 40ribu ka, terpulang.. Rezeki Hak memasing , Allah dah Atoq, nak takuit buat apa ok

79 ulasan:

  1. As salam tok,sy belum bernikah dan ibu pula sudah lama meninggal dunia,sy nk bg nme siapa tok,inshaAllah tgh kumpul profit utk sy maharkan minyak cahaya hijau...

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan Helmi..

      Kalau ibu sudah tiada... anak anak belum ada... anak anak sedara kita masih ada.. tapi mereka juga ada ibu bapa mereka sendiri dan tak boleh kita ambil pinjam harta masa depan kita untuk diri kita, kecuali jika memang sudah tanam dalam hati, kalau dapat kejayaan dan kekayaan, akan di berikan kepada anak anak sedara yang tertulis nama mereka itu.

      Padam
    2. Tok ianya ada tempoh ke, atau selagi ada tidak hilang selagi itu beri mamfaat?

      Padam
    3. ianya takda tempoh. dalamnya yang bercahaya tu benda asli, bukan tak asli pakai 2 tahun cahaya hilang. selagi ada simpan selagi itu bermanfaat..kalau hilang kena beli semula

      Padam
    4. Boleh diwariskan kepada anak cucu ye Tok

      Padam
    5. boleh , tapi mesti mereka berniat nama lain pula.bukan nama sendiri.

      Padam
    6. Ok, yang gambar di atas itu jenis besar ke Tok

      Padam
    7. ya, tu semua besar, kalau kecik tu yang botol 3ml biasa kita boh minyak galak tu tuan

      Padam
  2. As Salam Tok,tumpang bertanya ,klau berkerja boleh pakai botol yg kecik ke? Dan minyak Cahaya hijau ni klau satu masa Akan datang Kita dah xder bleh diwariskan ke atau macamana Tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan..kalau bekerja sebaiknya pakai yang besar tuan sebab di dalam pekerjaan peluang amat tipis dengan pesaing teman kerja lainnya.. contohnya kenaikan pangkat... mereka ada kelulusan, sementaara kita tiada kelulusan cuma harap rajin bekerja.. kalau diikutkan mestilah yang ada kelulusan lebih cerah peluangnya.. tapi in Sha Allah dengan kekuatan minyak ini yang ada kelulusan pun susah nak bersaing dengan kita.

      Kalau nak pakai botol kecil boleh, tapi pastikan teman sekerja tak tough sangat, dan bilangan mereka tak ramai

      Padam
    2. Boleh di wariskan dengan syarat anak anak tu tukar nama kepada nama isteri kita ( ibu ) atau anak anak mereka pula, nak menukar tidka susah, cukup dengan solat hajat dengan Minyak ini di letakkan di tepi sejadah secara terbuka.. semua nama di sebutkan dan di tiupkan ke dalam botol. cahayanya akan terang walau sampai bila bila sekalipun, tiada xpired kerana dalamnya bahan asli

      Padam
    3. Dari nama yang kita guna seperti nama ibu setelah ibu meninggal perlu buat solat hajat untuk tukar nama ke Tok

      Padam
    4. Iya tok utk penama yg digunakan setelah meninggal camne, masih berfungsi ke khasiat minyak itu

      Padam
    5. bagi yang sudah meninggal maka terputuslah kepadanya 2 perkara di dunia yang Allah janjikan

      Jodoh

      Rezeki

      Padam
    6. Tok untuk bagi nama tu jika bagi nama anak ber bin kan ibu, perlu kedua nama itu masih hidup ke jika seperti ahmat bin salimah tapi salimah telah meninggal boleh ke?

      Padam
    7. kita nak pakai ahmat, bukan salimah tuan.. takda masalah

      Padam
    8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  3. Aduhai tok,penerangan yg menduga hati,sy cuba minta izin dgn adik sy utk gunakan nama anaknya,insha Allah ada rezeki minyak cahaya hijau utk sy,andai tidak ada mungkin sy kena kumpulkan profit lebih utk geliga raja kekayaan atau tok ada barang lain utk dicadangkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya sebaiknya minta izin dengan parent depa tuan.

      Tok pun bila ada 1 nama sahaja di hantar..maka jalanlah ijab qabul tok dengan anak penghulu talib ini... bukan benda yang seronok.. banyak lagi nak kena buat selepas itu sebagai anak menantu ni.

      Bagi tok, kalau ada yang nak , silakan,..tok sanggupi semua syaratnya..kalau tak ada pun tak apa.. tok pun tak perlulah buat syaratnya tu

      Padam
  4. Pepatah melayu lama:

    Bukan senang nak senang
    Bukan susah nak susah

    BalasPadam
  5. Assalamuaaikum tok..kalau mak kta dh meninggal mcm mana?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt , kalau mak dah takda, anak anak, kalau anak anak takda, anak sedara.. tapi anak sedara kita perlu minta izin wali dia... kalau anak yatim, jangan..HARAM.

      Nak ambil benda ni bukan senang kan..haaa.. bukan senang

      Padam
  6. Salam tok ada tarikh akhir membuat pembayaran dan pemberian nama anak kami ke tok untuk tindakan lanjut?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan. buat masa ini belum ada yang memberikan nama.. ertinya syarat ijabqabol ke atas diri tok juga belum berlangsung..ini bermaksud tok tidak menjamin keberadaan item ini di kemudian hari.. kalau dah ada1 yang mohon dan tok sudah bernikah..maka selamat dah peruntukan untuk akan datang sekalipun.

      Jadi buat masa ini tok x berani nak janji keberadaannya jika mahu ambil masa yang agak lama.

      Sebaiknya bagi nama dulu. kalau tuan tuan belum ada $ tebusannya. berikan nama dulu, tok pohon dulu... bagi barangnya ada dulu... nanti nak bayar bila bila tu tak kisah. asal brg dah ada, selagi tak sampai ke tangan tuan, ia tidak akan aktif

      Padam
    2. Oh okay. noted tok.. untuk pemberian nama anak perlu berikan disini atau whatsup kepada mr zack ya?

      Padam
    3. bagi di whatsapp tuan, jangan bagi sebarang nama di sini..musuh musuh kita sentiasa mengintai tuan, tok tak mahu dari nak jadi baik, jadi tak baik pula dan jadi fitnah pada blog GBunian ini.

      Mr Zack belum tahu kewujudan produk ini, tapi boleh whatsapp dia atau nak cepat proses sila whatsapp bonda 0127845231

      Padam
    4. Okay tok.. saya akan terus whatapps ke bonda.. terima kasih tok atas penerangan.. moga di permudahkan urusanya..

      Padam
  7. PERINGATAN





    Jika anda mahu memilikinya namun $ belum cukup, tak apa.. bagi nama dulu, kita pohon dulu dan dah dapat tok simpan , tuan tuan puan puan boleh bayar bila bila yang senang dan lapang, selagi tak habis di bayar fidyahnya selagi itu tok simpan dan ia tidak aktif di dalam simpanan tok.



    Sampai ke petang ini , belum ada 1 nama di ajukan..maksudnya tok juga belum melalui syarat memiliki Siti Rafiza...selepas mengahwininya tak pa dah.. stock sentiasa ada sampai habis di dalam simpanan mereka dalam gua tu.



    Tok tak tau bila tamat tempoh, rasanya tamat tempoh ialah bila ada yang menikahi anaknya itu..maka tawaran penghulu Talib akan lupus selamanya.



    Jadi ..jika ada yang nak ajukan nama, maka silakan... bayar hujung bulan ka, tengah bulan ka takpa dah

    BalasPadam
    Balasan
    1. tok tak ketatkan syarat mahar tu sangat..bukan tok kata, bayaq dulu baru cerita..tidak.. asalkan boleh bantu anda berjaya , In Sha Allah..selain itu bantulah diri sendiri berusaha maka pastinya dapat apa yang di hajati

      Padam
  8. As salam tok saya tiada anak,mak bapa cuma ada isteri jer. Jika boleh sy ingin dptkannya. Cam na tu jika boleh in sya allah di bank inkan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan..jika tiada anak.. boleh pakai nama Ibu... kenapa nama ibu?.. kerana bapa kita sudah gunakan peruntukan rezekinya di dunia ini terlalu banyak dah.

      Kalau ibu kurang guna, kalau guna pun tak sebanyak bapa, Bapa perlu guna untuk :

      isteri
      anak
      ibu bapa
      sedekah
      nafkah

      Sebab tu kita pakai nama ibu kalau anak belum ada

      Silakan

      0127845231 / 0178259540

      Padam
  9. Assalam tok..sy ws bonda..utk Nama sy yaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt , baiklah tuan.. sat g bonda cek, malam nanti tok pohonkan

      Padam
    2. Baik tok..nnt cek ws.. Ad pertanyaan kt no tok yaa

      Padam
    3. Tok..jika amik botol kecik dahulu.. Lepas ni ada rezeki nak upgrade yg besar.. Boleh kaa tok

      Padam
    4. Boleh.tapi membazir.

      Membazir amalan syaithonnn

      Padam
    5. OK lah.. Saiz besar terus..utk ke bahagian.. Hehe

      Padam
    6. baik.. macam tu lah tetap pendirian , baru boleh berjaya ;)

      Padam
  10. As salam tok,berkenaan tumbal masa depan anak dari segi ape tok...

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan helmi

      Tumbal yang di nyatakan bukan tumbal nyawa.

      tapi tumbal rezeki orang yang kita pohon pinjam..

      contohnya rezeki anak anak kita yang kini masih kecil...

      Sekarang kita guna nama depa... dan kita beroleh senang dan kaya..lagi ramai lagi kaya...

      Tapi kita jadi lupa... kita enjoy, kita poyapoya.... sampai habis harta itu. dan kemudian kita jatuh miskin semula... maka sampai ke anak anak dah besar, mereka buat kerja jadi serba tak kena... dapat kerja, kena khianat, berniaga kena khianat, buat apa jadi serba tak kena. last last melingkop habis.

      Sebab tu tok pesan, kalau dah kaya guna asbab benda ni..JANGAN LUPA..in Sha Allah.. setahu tok kalau orang kaya dengan jalan ini , mereka tak pernah lupa, sebab mereka takut akan murka Allah

      Setiap manusia yang lahir Allah dah tetapkan jumlah rezeki, dari lahir sampai mati berapa RM habis... contohnya setiap hari kita bernafas,, Allah dah aturkan berapa kali kita hirup oksigen dll.. berapa ribu biji nasi kita kunyah sehari..

      Semuanya sudah di tetapkan... tapi sebagai manusia kita boleh memilih nak makan seguni pun dalam sehari..kita boleh paksa... tapi pastinya akan ada tumbal kesihatan pula..betul?

      Jadi sama dengan Rezeki ini.. kita tekan rezeki anak anak melalui permohonan kepada Allah dan melalui minyak ini sebagai kuncinya...

      Kalau kita dapat dan kita berAWAS awal awal...siapkan tabungan, beli tanah banyak banyak untuk anak anak kita, buat pelaburan bijak..maka in Sha Allah mereka selamat

      Umpamanya kita menggayakan rezeki mereka ketika mereka masih kecil... kalau mereka besar pun tak tahu menguruskan kewangan tidak berguna juga betul tuan?.

      Jadi kita org tua menguruskannya.. dan yang untung mereka juga... mana tak tumpah harta kalau tak ke anak anak kita sendiri

      Padam
    2. salam tok.. jika selepas dapat minyak ini di tangan dan lahirnya anak ke-2..ke-3 dan seterusnya bagaimana pula? perlu beli minyak lain ke atau boleh pakai botol yang sama?

      Padam
    3. Tak perlu . Cuma sediakan di tepi sejadah.buka penutupnya dan pohon namanya sahaja. Selebihnya sudah tok selesaikan awal awal.

      Padam
  11. Terima kasih info tok,bila anak dah besar bole ke serahkan minyak ke anak

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh tuan,sila baca komen komen tok di atas pertanyaan pelanggan lain di atas

      Padam
  12. Salam tok...segala butiran hantar kepada bonda ke

    BalasPadam
  13. Baik tok faham dah,anak perlu niat sendiri atau perlu tok yg buatkan...jika kerja buat sales seperti takaful atau forex sesuai guna yg kecil atau besar

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anak boleh buat sendiri. Takda masalah kalau pandai buat solat hajat.

      Sale dan forex sesuai guna yg besar.

      Padam
  14. Yang sudah berkahwin hanya serta kan nama anak anak sahaja ke tok

    BalasPadam
  15. Yang sudah berkahwin hanya serta kan nama anak anak sahaja ke tok

    BalasPadam
  16. mantap tok minyaknya.. mcm batu sarang ular bercahaya

    BalasPadam
  17. Tok mcm sy ni uruskn homestay family sebuah dan kebun sawit 2 ekar..perlu yg besar or kecil..tq tok..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang besar tuan..kalau homestay ada banyak lebih dari 6 biji , boleh pakai yang kecil

      Padam
  18. Salam dah bagi nama dah kat bonda...Ada pantang larang tak tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan,. minyak ini tiada pantang larang, cuma nanti kalau dah senang, dah berjaya..jangan lupa kepada para penama.. bagi pada mereka juga

      Padam
  19. Assalamualaikum tok ayah
    Segalo butiran tolah di hanta pado bonda jj yo

    BalasPadam
  20. Assalammu'alaikum, sy nak buat tempahan sebotol.

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt GM nazri, silakan bagi nama pada Bonda JJ.. ada nama tok boleh mohon terus malam ni, semalam dah lepas 2 org

      Padam
  21. Assalamualaikum tok.. Klu mcm sy br bkhwin dn blm punyai zuriat. Pnama sapa yg sy hendak niatkn.

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan.. anak anak sedara. dan tuan baca semua komend ari atas sampai bawah tuan.. semua ada

      Padam
  22. Salam tok, minyak yg nak nama 3 generasi tu cmner..yg tu sugih rezeki camni juga ke

    BalasPadam
  23. Salam tok.. jika guna nma ibu tiri boleh? Ibu kandung dh mningal dan sy belum brkahwin

    BalasPadam
  24. Assalamualaikum wrt Ayah
    Detail semua ade wassap ke bonda

    BalasPadam
  25. Assalamualaikum... TMGB
    Detail telah saya whatsapp kepada Bonda JJ... Terima Kasih.

    BalasPadam
  26. tok minyak cahaya hijau ni ada lagi ke? kalau macam saya ni sampai la ni takde kerja lagi....ukur jalan je semenjak pru 14 hari tu nak pakai botol kecik ke besar? Garam bunian pun dah pakai....setakat ni belum ada rezeki kerja lagi tok...huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. masih ada tuan. kalau macam ni kena pakai botol besar ruan, botol kecik ni kalau dah ada bisnes besar sahaja ..bisnes besar hanya perlukan cuitan kecil sahaja

      Padam
  27. Saya nak guna nama anak sedara dan sudah bertanya pada ibu & ayah dia..masalahnya mereka tak izinkn.. nak pakai nama saper yer sbb ayah saya dh tua & mak pun dah lama meninggal..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN