Isnin, 17 September 2018

DELIMA MERAH AIR 100%





Alhamdulillah item delima Merah yang di berikan Kepada Tok Khusus untuk merubat orang dalam pelbagai penyakit, Raja segala Pengaseh dan penunduk Oleh Siti Rafiza Isteri tok di Kg Pelangi Alam Lain.

Batu ini ialah Asli delima bukan kaca mahupun sintetik dan membiaskan warna merah di dalam gelas istimewa ( Akan di Beri Sekali ) .

Selepas dari perkahwinan ini tok agak sibuk sedikit , nak main facebook pun sampai takdak masa dah ( maksudnya masa nak bersosial ) 

Ni tak lama lagi In Sha Allah Minyak Pengaseh Raja Dewa Dewi, sapa tu hari dok mintak tu, harap sabaq sat noh. Tok pun bukan boleh dok buat cempera gelojoh tak tahwan hala nak itu dan ini, kena slow slow.

Dok cadang nak maharkan tu ikut keperluan Tok masa kini dalam RM 4000 tapi isk, tu lah dia tok ni paham jugak mai tengah bulan orang bukan ada duit jugak. Paham tu .

So tok ingat nak Buat Bida sajalah Sampai jam 9.malam esok.. boleh kot noh... Esok nak pemasuk barang pun , barang x berapa nak ada, la ni musim hujan tok tak panjat bukit dan masuk hutan sangat, licin, basah basah ni payah nak berjalan dan mendaki. 


QUICK GRAB
RM 4000



BIDA


MULA : 11.30.AM

TAMAT : 9.00PM ( 18.9.2018 )


MULA BIDA
RM 500





PERATURAN BIDA

Kenaikan sen sen tidak Sah

Tidak di benarkan Berbual

Joy Bidder akan di kenakan Penalti MAC ADD KENA BLOK

Pembayaran Penuh dalam Masa 3 Hari Selepas Memenagi






12 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN