Khamis, 13 September 2018

PERHATIAN BAGI PEMILIK KHODAM

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pelanggan yang di Muliakan.

Bagi Pemilik dan bakal pemilik Khodam tidak kira apa jenis , memiliki khodam sudah tentu melibatkan perintah, jika peranan perintah ini tiada maka anda tidak mampu memerintah khodam lalu ianya akan menjadi automatik sahaja dan ketika di perlukan contohnya ketika :

1. perubatan di jalankan

2. Sihir yang di hantar tanpa kita ketahui

3. Musuh yang datang ketika tidur nyenyak


Sekiranya anda inginkan Perintah Khodam ada beberapa cara di perlukan :

1. Amalan yang panjang dan lama 

2. Mengenal diri dan mengenal sifat2 jin

3. Topeng Jin


Umpamanya anda ingin ke Kuala Lumpur dari Johor, anda boleh memilih pelbagai jalan:

a) Jalan Biasa

b) Jalan Lebuhraya

c) Berjalan Kaki

d) Menaiki Kapal terbang

e) Menaiki kereta kancil 

f) Menaiki Merc Kompressor

g) meredah Belantara berjalan kaki Sampai Ke KL


Tujuan anda tetap 1 iaitu nak ke Kuala Lumpur bukan?... anda tetap sampai... tetapi kaedah anda sampai, tempoh anda sampai, risiko dalam perjalanan adalah bergantung "jalan" apa anda lalui.

Sama Juga di dalam Keilmuan... Anda ingin cara bagaimana?....cara susah?... cara senang?.... cara susah tapi terjamin dapat, cara senang terjamin dapat atau cara susah dan belum tentu dapat..... ?


Semuanya atas pilihan anda dan atas keyakinan anda... jika anda percaya dan yakin jalan kaki di dalam hutan belantara untuk ke Kuala Lumpur lebih selesa dan selamat... maka iya..itu keyakinan anda


Sama juga di dalam ilmu... pilihan di tangan anda.

Pilihan yang Tok berikan di sini adalah amat mudah kerana tok sendiri suka Jalan senang dan terjamin sampai.. siapa mahu jalan lambat tapi belum tentu sampai?.... entah di tengah jalan sudah di sambar sang harimau jadi lauknya?

Sama juga di dalam ilmu... yang susah, amalan panjang sedepa belum menjamin anda mendapatnya.. tidak tok bagitahu pun tok yakin di sini para amatur dan profesional pernah mengalaminya dan ketika membaca ini pasti mereka hanya tersenyum... usah merungut kerana ia sebuah pengalaman dan pengajaran. 

Contohnya untuk menghalau Jin tidak perlu membaca 1 naskah Al-Quran dalam 1 malam namun mencukupi dengan membaca beberapa potong ayat suci... jika boleh tangkap maksud di situ, nah..kita lanjutkan.....

Memerintah jin punyai banyak cara... samada bacaan, samada menyeru , samada membakar setanggi istimewa bagi sajian mereka, atau cara yang lebih tidak mengundang kemurkaan Allah iaitu langsung membuatkan Jin itu tunduk kepada arahan kita tanpa membedakan samada kita wali , orang biasa , org hakikat atau org syariat. 

Kepada Bakal dan pemilik Khodam. setelah permaharan anda selesai, anda akan menerima sepucuk watikah kosong dan di dalamnya cuma ada sebuah tanda. Surat ini anda perlu ambil gambar keseluruhannya dan hantarkan ke whatsapp tok / P.A / Bonda bagi mendapatkan Tanda Topeng Jin melalui mesej itu. 

Amalan khodam tiada. Pantangan ialah jangan berbuat maksiat .. sebelum terlupa, bersama kertas ini ia di datangkan dengan sebotol air / pil dan anda perlu meminumnya sejurus mendapatnya dari pos laju..bacaan sebelum meminum?...ikutilah syariat Rasullullah SAW iaitu Bismillah dan Selawat ke atas nabi 3x. Kemudian buka surat itu dan ambil gambarnya dan hantar untuk meng-klaim Tanda Topeng Jin anda. 

Jika anda berasa tidak perlu untuk memerintah atau masih was was , maka anda tidak memerlukan topeng ini, mana tahu mungkin anda takut anda tidak dapat menjaga hati dan niat anda...maka belum perlu lagi mendapatkannya, atau mendapatkannya namun belum mahu di gunakan. 

Pengijazahan Khodam khodam ini adalah bersifat HAK MILIK MUTLAK dan kekal, sekiranya 1 masa tidak ingin memilikinya anda hanya perlu melakukan " Mandi embun " di pagi hari dengan niat untuk melunturkan.. sebagaimana luruhnya air embun ini di badan ku , maka begitu jugalah lunturnya ilmu...... @ khodam yang aku miliki. 

Bagaimana nak ambil air embun di zaman moden ini?... adakah perlu menadah di daun keladi?.... Tidak mungkin jika anda tinggal di apartment anda mampu memiliki daun keladi?...

Caranya mudah... ini cara orang profesional...

Ambilkan kain atau tuala bersih yang masih baru... pergi ke padang bola atau rumput... pada jam 5 pagi ... seret kain ini di rumput berkenaan sehingga basah dan kemudian perah... simple bukan?..... sebelum itu pastikan rumput itu tiada najis.


Bagaimana jika ingin mewariskan khodam ini?....


Untuk mewariskan khodam ini, air di tuala ini jangan di perah, lapkan di seluruh badan seperti ambil wudhu' dan kemudian lapkan pula di badan orang yang anda ingin warisi.. sebelum lap di badan anda, anda mestilah berniat dahulu. 

Tidak ada benda yang susah sebenarnya, yang susah itu cuma nak nampak GEMPAK, nak nampak susah, nak nampak RARE... nak mati pun bukan susah... jika Allah mahu sekelip mata kita akan mati, betul?.... 

Berkata mengenai mati........ adakah jika tak sempat buang akan membuatkan mati itu susah?

1. mati itu kerja Allah

2. Ini bukan SAKA

Khodam akan meninggalkan anda jika di dapati tenaga Haaq anda kian lemah...jika khadam ikut bersama maka dia juga akan di campakkan ke dalam lautan Lauh Mahfuz setelah anda meninggal... jika di tanya kepada Khodam itu... anda mahu mati?..... atau tok bertanya kepada anda...anda mahu mati?.... apa jawapan anda?.... sama juga lah dengan dia. 


Jadi di sini tok sudah menerangkan segalanya... tiada kos tersembunyi atau perkara terselindung. 


Halaman Berkaitan : Pengijazahan Ilmu Dan Khodam

4 ulasan:

  1. Assalamualaikum tok..mcm mna kita nak tahu sama ada diri kita nie ada khodam atau x??

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum tok.,, Topeng jin boleh tak guna untuk perintah jin hasil guna kemenyan jin tasik linggiu, saya masih ada baki kemenyan tu. atau memang khas untuk khodam yang mmg hak mutlak shj?

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami