Ahad, 23 September 2018

BERITA TERBARU KG PELANGI

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah pada malam ini baru sebentar tadi tamat ritual tok di dalam perjalanan ke Kg Pelangi dan usai selesainya permuafakatan dengan bapa Mertua dan Isteri in Sha Allah akan di bekalkan kepada tok item berupa Minyak Pengaseh Raja Dewa Dewi beserta peralatannya , di berikan juga Kumbang Bunian sebagai alat bantu bagi mendekatkan diri , memudahkan urusan dengan alam ghoib.

Kumbang Bunian yang akan di berikan kelak berupa kumbang bunian yang sudah mati namun berupaya melancarkan ritual ... ahh macam susah nak paham ayat ini... nak melancarkan otak menerima hal hal berkaitan kasyaf, erti kata lain bagi yang akalnya degil, payah berkira dengan tuan sendiri, in sha Allah akan di berikan kemudahan. Bukan itu sahaja, kumbang Bunian ini mempunyai kelebihan mampu di hantar kepada sesiapa pun yang di hajatkan samada untuk merubah keputusan di dalam hati mereka, samada menguasai diri mereka berpihak kepada diri pemilik. 

Minyak Pengaseh Raja Dewa Dewi pula tok hanya akan maharkan kepada yang sungguh benar terdesak dan keutamaan di berikan kepada mereka yang sukakan seseorang, namun seseorang itu menyukai temannya yang sebenarnya jahat, makan dadah, kaki betina, kaki botol dll, anda berkenan dengan girlfriendnya dan ingin menyelamatkan, maka minyak ini akan di maharkan kepada individu jenis ini. Minyak ini di datangkan dengan bahan bahan alami dari alam bunian, pure dari sana tanpa perubahan time converter ( maksudnya org tarik emas, dia datang tembaga dll ) dan ingin tok maklumkan ia bukan bernilai rendah, adakah nilai cinta anda rendah?.. dan seterusnya ia tidak ada banyak untuk di maharkan. 

Untuk malam ini tok tidak membawa apa apa item pulang dan ini merisaukan tok untuk item yang bakal di terbitkan pada siang hari ini. in Sha Allah tok akan repeat halaman, dan bagi id baharu, sila baca TERMA kami di bawah nilai mahar yang di tulis tersebut... ada pertambahan iaitu mana mana GRAB lebih 1 barang dalam 1 halaman , kena buat pengesahan ID dahulu, kecuali kepada Id OTAI LAMA, Id Otai lama di kecualikan sebab kita dah kenal dan tahu. 

Harap Maklom

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN