Selasa, 27 Disember 2016

UPDATE 28.12.2016



































































































































































































































































Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera 

Tuan tuan, ini cumalah sebahagian kecil item item meletop yang akan tok terbitkan insyallah esok malam, Mungkin hanya 1 item sahaja dari halaman ini akan di terbitkan malam ini iaitu item yang tok janjikan yakni Besi meriam pecah yang mampu di test menggunakan peluru hidup. 

Untuk update di halaman ini sekiranya tok menyebut adanya FREE GIFT maka item FG yang di maksudkan ialah Nilam Bunian yang ada di dalam Genggaman Tok di gambar bawah sekali, namun ia bukanlah batu asli namun mampu diisikan untuk kelebihan Kewibawaan dan Juga Kerezekian mengikut warna. 

Semua item di halaman ini berada di tangan tok dan sekiranya permaharan di lakukan, Sila hantarkan order anda ke 0196046861 untuk proses penghantaran segera, Sementara item di luar halaman update ini ia mesti di hantar ke no Mr Baz seperti biasa. 

5 ulasan:

  1. Tedia....kaw2 punya year end sales...

    BalasPadam
  2. tok,bole ke besi meriam canai kecik sikit..nilai murah sikit..tq

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam tuan. Utk pengetahuan jika tok pptongnya lagi. Kos akan meningkat tuan. Nak potong ni 1 biji perlu pakai 3 mata potong. Sebab tu tok x potong

      Lagipun tuan katakan tok potong 2.tok jual rm 1000. Sapa nak beli?

      Org kita tgk saiz kecil brg rm 1000 dah x nak beli dah. Sebab depa x nampak kelebihan. Kalau nampak kelebihan rm 10000 pun sanggup bayar.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN