Sabtu, 24 Disember 2016

GELIGA KASYAF







Ni AKIK WULUNG yang di UPGRADE kan kepada Pembantuan Untuk Kasyaf, Ingat naaa. Bukan UNTUK KASYAF... tapi untuk membantu kasyaf. 

Tok nak cakap lagu mana ... kita ikut deskripsi lepas insyallah 

Nak kasyaf ni tak susah, mudah saja.. tapi kalau x paham memang jadi susah tambah tambah kalau kita sendiri tambah sana sini buat dia jadi lebih susah. 

Sungguh tok kata , nak kasyaf tak susah, takyah pakai jin pun.. Batu kasyaf kita maharkan adalah isian Zikir, kalau nak kata dampingannya jin, tu terpulanglah, kalau bukan jin makanya kat akhirat tok tuntut semula Aib dan Ghibah tu di akhirat sana , xda masalah , sini nak tuntut pun tak guna. nak tuntut apa, saman?... tak larat aih kalau nak saman orang.. bab saman saman ni org yang pikiar nama, kedudukan, pengaruh , kuasa, dan jawatan dan juga donia, aku la tu dulunya haha. 

Dia macam ni lah.. Tok dah kata 10 taun tok x kan ajar ilmu ghoib bab alam halus dan sebagainya, tapi tok keluarkan juga batu kasyaf..bukan bermaksud tok nak ajar, tak sama sekali, kita manusia hidup pegang pada janji.. di mana manis , manis di lidah, tapi manis tu sekadar di lidah jangan sampai menusuk ke qolbu dan mengotorkan jiwa kita. Jadi macam tok kata, KASYAF yang tok maksudkan ialah MEMBANTU kasyaf.. bukan sapa sapa beli batu ni teruih kasyaf, aih.. kacau.. kiamat dunia lagu tu. Ni nak membantu... kita nak bantu mana mana ahli perguruan yang dah lama dok puasa mutih la apa la semua , yang mutih sampai muntah pun ada keluaq angin.. jadi batu ni... BATU... tau batu?.... tok isikan dalamnya dengan zikir., nak bantu kelebihan kasyaf tu lebih jelas lagi, hak tu saja, Tak lebih tak kurang. 


Kalau tak mau pedulikan kelebihan kasyaf dia tu takpa.. amik sebagai geliga Ulung , mahar dia pun sama dengan geliga ulung . 

Mahar dia pun tok jual sama dengan mahar akik wulung . Jadi bagi yang belum kasyaf jangan nak gatai tangan nak wassap tok tanya macam mana nak guna... kena ada ilmu dulu baru tau nak guna, so kena tanya Guru memasing , tu saja



Kod Produk : GKASYAF 211216
Bentuk : BATU KASYAF
MAHAR : 200 Mlr

Kalau GRAB Amik saja 120 Mlr...kalau lock deposit amik pada mahar di atas



8 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami