Selasa, 27 Disember 2016

BESI KUNING


































































































High Grade... High Quality


Warna pun nak macam emas dah... kuningan bukan tembaga ya tuan tuan, kuningan ni lekat magnet dan di gunakan dalam macam macam tujuan

Di pasakkan ke dalam badan 

Di pasakkan ke dalam parang, keris , pedang 

Di pasakkan di hulu parang, pedang, tongkat

Di Jadikan permata kena kulit pemakai

Pemberat pukulan


Kalau di atas ni memang nyata lah ada yang buat, kalau bab perisai badan, ada yang kata boleh tapi tok tak rasa boleh.... 

Ada yang kata batu ni kebal Umum, ya tok mengakui Batu Ni Kebal Umum, jika di hiris batunya ia tidak akan lut, kebal api, jika di bakar tak jadi apa melainkian hitam ja kot, jika di cucuk jarum, bengkok jarum di buatnya...alhamdulillah 


Besi kuningan mempunyai pasaran yang agak meluas dan harganya boleh tahan, tahun 2012 ke bawah dunia mistik Melayu menyaksikan Blog Blog mistik lama ( lebih lama dari GB ) ia di maharkan minima RM 7777.77 dan maksima RM 25555.55 .. ada org beli?....... ada..sapa kata takda... Rezeki masing masing, jika anda beli di sini pada mahar di bawah dan jual semula nilai macam tu, siapa cakap mustahil?...... bukans emua org tahu kewujudan blog GB ni.. cuba tanya newbie yang baru di sini..... sebelum ni depa tau tak blog GB sudah ada di alam maya selama 4 tahun?..... 

Jadi jika anda membeli di sini dan meniagakan semula pada nilai di atas... silakan, tiada siapa marah pun.. ia atas persetujuan, terpulang kepada anda, anda boleh jual mahal, lagi bagus kepada tok, anda akan datang membeli lagi dan terus berniaga.. 


Kod Produk : BKUNING 251216
Bentuk : Permata Kuningan
MAHAR : 150 Mlr

13 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami