Ahad, 4 Disember 2016

SINAR 17 PUTERI








Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.

Update hari ini hanya ada 4 sahaja seperti semalam dan ini ialah 4 item terakhir di dalam blog bagi selama ketiadaan tok di Terengganu, Untuk esoknya akan di masukkan semula item item perolehan dari Banjaran Nakawan dan beberapa stock dapor kerajaan lainnya yang masih berbaki di dalam simpanan tok.


======================================

Sebelum Tok lanjutkan. Iklan sikit 

Kotak Kayu Sudah ada di dalam simpanan kami sebanyak 10 UNIT sahaja.. siapa cepat dia mendapat. 

Maharnya naik sedikit memandangkan Nilai Matawang yang anda paham paham sendiri lah... Kejatuhan mata wang bukan menunjukkan kita miskin, namun menghadkan kepada mereka yang suka berbelanja dan melancong di luar negara agar melancong dalam negara sahaja dan membeli barangan keluaran tempatan. 





Kod Produk : KOTAKKAYU
MAHAR : 30 Mlr


Ingat, hanya ada 10, jangan grab lebih dari ini ya. 

===================================

Ok...kita sambung tentang item di atas. Item di atas pada mulanya tidak dapat di kenal pasti oleh Mr Baz dan ia di letakkan dengan nama " xPasti " sebelum tok menukarkannya kepada " Sinar 18 ". Item ini di perolehi di Kawasan bukit Bintang berhampiran Kawasan Kulim Kedah dan ia mempunyai kelebihan dan energi di dalam :

Penarikan kerezekian

Perubatan Gangguan dan Jin serta sihir


Untuk penarikan kerezekian, sudah tentu pemilik adalah seorang yang mengingati kepada Allah dan mengerjakan apa yang di suruh dan meninggalkan apa yang di larang. Ia di jadikan sebagai cincin atau di simpan di kawasan niaga di dalam sebuah kantung kuning yang berisi Beras putih dan beras hitam. 


Bagi tujuan Perubatan gangguan jin dan sihir di masukkan kedalam segelas air dan di bacakan selawat ke atas nabi Junjungan kita sahaja sebanyak 21x dan kemudian di tiupkan dan di beri minum kepada pesakit , baki airnya di buat sapu muka, tengkuk dan dada. Insyallah


Kod Produk : GB 301016
Bentuk :  Batu Berkaromah
MAHAR : 222.25 Mlr


31 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. grab kotak kayu 1 (jong)

    BalasPadam
  3. salam Tok spe yg dpt kotak kayu tu.. sya dpt x.. hehe (jong)

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. aderr.. ni balik sat, esok xda dah , tok balik ke kapong la cuti ni

      Padam
    2. Selamat bercuti sekolah tok... semoga prjln pg n blk kmpg.. selamat hendaknya.. sy pun akan blk kpg.. tp.. blog ni.. tetap akan d tgk..... walaupun d kmpgpun...

      Padam
  5. grab kotak kayu 1 (jong)

    BalasPadam
  6. maaf rasanya jika salah kira, bakinya saya grab semua.. 1 ke 5?

    BalasPadam
    Balasan
    1. 6 sudah di grab, tok kira semua kecuali yang ayah iblis singa, sebab tok tak paham ayat ayah

      Padam
    2. Maaf ayah baru masuk blog..sebenarnya ayah nk 4 kotak kayu bagi menggantikan lock yg lepas..tetiba bila nk wat payment dh ghoib..ayah rasa ada minta baz simpan kt ayah 4 kotak jika dh ada stock..kalau dia lupa tk apalah..

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN