Khamis, 22 Disember 2016

MANI GAJAH BUNIAN








Bukan Khayalan.. Bukan rekaan, ya ini ialah Mani Gajah Bunian yang tok passkan kepada mr baz semasa di kelantan, usah risau sebab masa pass item ke dia, tok belum jumpa lagi sekutu tok untuk mendapatkan barang, x dan, dok kalut melawat saudara yang sakit hari pertama kami datang. Item yang tok dapat dari kelantan tak sempat tok passkan kepada Mr baz memandangkan beliau datang hari pertama dan item ini tok bawka balik ke perlis, ni ada dengan tok. Item itemnya pun semua mengancam jenuh juga, tunggu tok kodkan saja lah. 


Mani Gajah Bunian AKA dari alam lain ini mempunyai variasi warna pelbagai ketika tidak di suluh dan mempunyai warna lain pula selepas di suluh, dalam tu nampak macam alien pun ada. 

Orang kata, pelik macam ni baru betui benda alam bunian... apa dia yang pelik?... ada mata dok kelip ka dalam dia?... xda aih.. mai alam bunian ka, jin ka, manusia ka... Sumber dia tetap dari Alam yang Allah jadikan kepada manusia, dan alam kita duduk ni sempurna dah di atas bumi ini, Syurga lagi sempurna. Tu bab syurga takyah sembang la... belum tentu tok ni pun akan ke syurga, Allah saja yang tahu mana kita nak p. Kita usaha sahaja nak p sana.... haaa usaha... bila sebut bab usaha..Mani Gajah Ni pun usaha, main p la dari mana, asalkan ada usaha kita , kalau Allah kata JADI...maka Jadilah... tudia kalau org yang beriman tau lah apa dia tok bebel ni, 

Pakai lagu mana?....

Pakai buat kalung boleh, cincin boleh... 

Pasai apa nak kena buat cincin, kalung pun kena tunjuk ke orang, nak menayang ka?...

TIDAK


Tapi rembesan cahyo matahari akan menyinar, mengagungkan energy mani gajah ini... bahasa moden ialah memancarkan tenaganya agar menyerlah menjadi daya energi di hadapan pemilik agar tampak lebih hancem, lebih lawo dengan izin Allah... Apa pun ingat... ubat spital ka, ubat pakar ka, kasut selipar kita pakai ka, batu kita pakai ka... ni cuma asbab atas usaha kita, Kalau jadi alhamdulillah , maksudnya iman kita memang A. Kalau tak jadi tu maknanya B pun belum... Allah nak uji hati kita lagi. Tudia donia ni,.... uji tak habis habis... nun nak mencari syorga. 



Kod Produk : MGB 211216
Bentuk : Mani Gajah Alam Lain ( Bukan alam Barzakh ) 
MAHAR : 600 Mlr


Kalau Grab tanpa lock deposit dan payment pun chantik 12 jam , ikhlas amik lah Pada nilai 350 Mlr

8 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Silakan. Tuan ada masa sampai jam 4.42am 23hb utk buat payment.

      Maklumat macam di atas.

      Ulasan blog ni mmg lambat keluar tuan. Pasai kita nak tapis lalat dan tebuan sesat masuk sini.

      Kok mana pun ulasan akan keluar . Tu toksah risau na

      Padam
  2. Cantek... best.. tp bukan rezeki sy....

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Baik tuan. Hari jumaat kita cuti tuan demi menghormati penghulu segala hari

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN