Ahad, 7 Mei 2017

RAJA MANI GAJAH







Seekor burung Jambul sedang bertenggek di atas batu 

SOLD OUT
Tn IskandarJB



















Tanda ?

SOLD OUT
TN M.Izani






















Raja mani gajah special ini tok temukan melalui pemberian seorang kenalan Alam Bunian yang bernama Puteri Pindang Mayang Di sebuah sudut Kawasan Peranginan Bukit Kluang Besut. 

Sepanjang perkenalan tok dengan orang orang di sana, tok belum menemukan penjaga harta karun di sana yang menyerupai seekor ular yang besar. Tok mulai ke sana apabila mertua tok menceritakan pengalaman mereka menjejak harta karun puluhan tahun lepas dan mereka menemui Seekor ular besar yang menjaga kawasan harta karun ini. 

Tujuan utama bukan kepada harta karun, namun tujuan utama tok ialah untuk mengenali siapakah gerangannya atau siapakah tuan kepada ular besar ini, pastinya beliau seorang yang berpengaruh di darat dan juga di laut, ini memandangkan kawasan ini berdekatan dengan laut. 

Bagi mereka yang tinggal di kawasan sekitar terutama kawasan Besut dan Kg Raja, insyallah org lama lama tahu kisah di kawasan bukit Kluang, cuba bertanya. 

Puteri Pindang Mayang berasal dari kerajaan laut namun singgahsana singgahnya ada di bukit Kluang ini bersama beberapa lagi Puteri laut. 

Pada permulaan pemberiannya dia tidak memaklumkan ia adalah RMG, cuma memberikan ia bersama item lainnya, namun melalui pengamatan dan pengalaman tok, ini sememangnya ialah Jenis Mani Gajah dan kita gelarnya di GBunian sebagai Raja Mani Gajah. 


Mani Gajah jenis ini pula terkenal di Blog Kita sebagai medium pengasehan taha tinggi bagi kalangan MGBiasa, RMG, QMG dan GMGBunian. 

Di pakaikan sebagai cincin sahaja.


Ada yang bertanya.... adakah item kami mempunyai amalan?


Jika pantangan mungkin ada, tapi amalan... hurm?.... solat dah betul belum?... amalan sedekah dan zikir dah arif?...


Beginilah tuan tuan yang masih baharu dengan kami di GBunian. 

Item kami tidak memerlukan apa apa amalan kerana semuanya sudah di finishingkan oleh Tok sendiri.. yang mana ada amalan tu ialah kerana penjualnya tidak beramal habis, tak buat habis.. 

Umpamanya anda beli kereta takda radio, takda sport rim, takda aksesori... bila anda beli, anda kena pasang sendiri.. itulah umpamanya amalan itu. 

Keduanya pula... anda sememangnya nak cari benda susah kah?....

Kita bela kucing kalau boleh nak ada org jagakan, bagi makankan... kalau kita yang bela takut tak sempat, takut tak sempurna... 

Sama juga dengan batu permata.. amalan apa yang ada.

Ketiganya ...... Ini RAHSIA ORG BERNIAGA

Jika ada amalan maksudnya amalan itulah yang segalanya..bukan batu, tapi nak jual ilmu rasa tak sedap pula... maka di ambil batu sebagai asbab dan amalan ini di berikan untuk di amalkan... kalau begitu, lebih baik di buang batunya, dan di buat amalan sahaja... 

Tok berpengalaman  sepanjang hayat di dalam bidang mistik... Tok sendiri di bela ayah saudara yang tiada anak lelaki dan di ambil bela kerana ayah tok ingin mewariskan ilmunya kepada tok muda..

Bila anda kenal ilmu mistik?.... Usia 18 tahun?


Org lelaki negeri Perlis kebanyakan kenal ilmu Mistik Sekitar Usia 15 Tahun... dan tok pula di dedahkan dengan pelbagai ilmu dan kefahaman semenjak di Usia 10 Tahun .

Tok menjadi Guru silat dan kebatinan di usia 16 Tahun, dan mula merawat orang di usia 18 tahun.

Ini ialah kisah hidup tok dan mampu di sahihkan oleh sesiapa sahaja yang tinggal di Felda Chuping , Perlis sekitar tahun 1990-2000. Jika anda berasal dari sana atau ada sahabat dari sana... tidak mengenali tok... insyallah ayah tok di kenali 1 Negeri Perlis. 



Pak Non Ladang Tebu. Itu Ayah Tok yang di kenali dengan beberapa kisah org melambung dengan hanya memetik jarinya, gelas pecah ketika ingin di racun di rumah orang , Membelasah 1 Van Budak Budak PEKIDA semasa mereka cuba memukul sepupu tok di Bukit Keteri, Menjurus Org Kampung Bangsal Sarang Lebah Terpelanting dan jadi kes polis dan akhirnya orang itu meninggal dunia akibat luka dalaman. 

Sekarang... Dia dah slow, berkebun dan beramah mesra dengan orang... tapi.. jangan di kejutkan harimau yang sedang tidur.,.,. cuma anak harimaunya kini ( Ayah Pay ) yang petah berjalan ke sana ke mari dan masih belum hendak tidur. 

Ilmu Allah itu luas, masih banyak yang perlu di pelajari dan diri tok bukan lagi pandai mana, masih lagi bodoh dan ingin belajar jika ada guru yang bersesuaian. 


Mengikut pengalaman tok, Mani Gajah amat sesuai di dalam penggunaan mendapatkan pasangan, mengayat mudah cair, mudah di rapati dan di mesrai. 

Bagus juga bagi mereka yang kurang rakan  dan sahabat.


NASIHAT PENTING


Jika anda melakukan urusan MLM, Pyramid, Networking... x usahlah pakai delima ke zamrud ke.. Pakai saja mani gajah, insyallah mudah dapat Prospek. Zamrud boleh pakai tapi untuk membuka laluan kerezekian. 



Kod Produk : RMG 6517
Bentuk : Raja Mani Gajah
MAHAR : RM 350

Promo Untuk anda : RM 200  

26 ulasan:

  1. tok , rasa complete x kalau org yg buat MLM guna mani gajah, gelang aura, azimat bulu perindu dan kantung bunian ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hurm..

      MLM : RMG, Kayu penunduk, Kayu menang, ibu duit Not 100, Bertap emas

      Ini dah cukup

      Padam
  2. Balasan
    1. 1A sudah di grab org atas, tapi sila tuan lihat semula dalam masa 12 jam, jika tiada Ulasan Payment done, maka tuan boleh segerakan bayarannya terus dan update komen PD di bawahnya . Semoga berjaya

      Padam
    2. Adakah item 1A masih ada?

      Jika masih ada, saya berminat untuk membuat bayaran...

      Padam
    3. sudah payment done oleh tuan iskandarjb tuan

      Padam
    4. Payment done. Saya beli tok.

      Padam
  3. payment done tok,8.43pm transfer ke maybank..kawan beli yer tok..

    BalasPadam
  4. assalamualaikum tok , saye ade test overnote , heheh , cube tok cek . ade tak ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tok , geliga atau batu ape yg sesuai untuk saya bagi hadiah pade ayah saye ye ? hehe

      Padam
  5. tok, kalau rasa buat dropship, payah nk close sale, boleh dok guna gelang aura ?

    BalasPadam
  6. salam tok.sy ade beli ni 1.nk tnya,cmne sy nk thu rmg ni kesan atau khsiat di menjadi?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt. mudah di rapati dan merapati org dari biasa.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN