Ahad, 14 Mei 2017

AKIK DARAH PUTERI






























Bukan MGT tau, jauh sekali RMG... 

Ni selalu orang boleh di kena dan terkena kalau x cukup ilmu... nak kenai mani gajah ni ada cara... caranya rahsia.. kalau bagitau aku tau dah, hangpa gerenti terus jadi mahaguru dan kerat leher aku sendiri hahaha.. 

Ni akik darah Puteri.. bukan juga akik Yaman.. Perolehan lawa melampau ini di dapati dari Gunung tebu dan ah.. sebelum terlupa... tak lama lagi ada pesta Putera puteri... lepas puasa la.. pesta keramaian la, kenduri la, takkan macam pub pulak... joget joget pun tadak ok.. 

Ada1 benda yang akan di terima, selalunya jika ada keramaian. item tak banyak dapat.. 1-2 barang sahaja.. hint tok dah bagi rasanya.. tah lupa... 

Item di atas berguna di dalam kelebihan :

Pengasehan biasa

menstabilkan aura dan energi diri

Kekuatan Pendengaran

Kelembutan dan mencairkan hati pelanggan


Kod Produk : GB2 13517
Bentuk : Akik Darah Puteri
MAHAR : RM 80

Promo Ramadhan : RM 50


10 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Tok grab A2 silap grab . .

    BalasPadam
  3. Assalam tok..boleh bg nama dan mahar utk Keris yg tok nak jual?..sy tpadam screenshot ari tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.slaam wbt tuan , link dia ka?

      Padam
    2. https://geligabunian.blogspot.my/2017/05/keris-azimat-pemagar-dan-pemusnah.html

      Padam
  4. Bukan tok..Keris lama yg tok nk jual tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Owh keris raja bali kah tuan?

      Padam
    2. https://geligabunian.blogspot.my/2013/01/keris-raja-bali.html

      Padam
  5. payment done. sorry tok. sya xbleh lock. tpi kna grab. disbbkb sya kat SG Samar bank deposit xde. meps ATM je. Dan line slow. tu lmbat update. sorry sya duk settle payment 1_ per 1_ ni. OK Tok tq

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami